ja had altijd Kopenhagen
maar nu ik er woon vind ik het niet zo bijzonder meer hahaha, wil er zeker nog niet weg maar het heeft niet meer dat magische wat het eerder had voor me)
ja had altijd Kopenhagen
maar nu ik er woon vind ik het niet zo bijzonder meer hahaha, wil er zeker nog niet weg maar het heeft niet meer dat magische wat het eerder had voor me)
dit vind ik heel lief. Gewoon Breda
0 stemmers
Voor mij was het ook LA tot ik er een half jaar ging wonen.
Opeens vond ik het eigenlijk alleen maar vreselijk onhandig dat alles zo ver uit elkaar ligt en dat je echt helemaal niets zonder auto kan.
Voordat ik er ging wonen was ik er ook van overtuigd dat ik elk weekend naar het strand zou gaan. Ben misschien drie keer geweest denk ik?
En onderaan de streep is Amerika eindelijk gewoon een heel erg raar land.
waarom geen frisse smaken
Ik heb kennissen gehad die wel een kraantje maar geen zeep op het toilet hadden en dat heb ik nooit begrepen.
Wat heb jij?
0 stemmers
Je vergeet de handdoek! Oftewel mn schoonzus, wel een kraantje, geen zeep, geen handdoekje.
Geen kraantje, wel desinfecterende handgel (was zelf wel altijd gewoon m’n handen bij de keuken of badkamer kraan)
Zo irritant. Dan is de deurknop ook altijd nat
Maar een handdoeknos toch meeega onhygiënisch?
Ik heb wel een kraantje en zeep maar meer voor de vorm want dat is eigenlijk veel te klein om je handen te kunnen wassen.
Er staat geen zeep omdat mijn kraantje kapot is. Ik heb ook geen zin om een klusjesman te laten komen want het wasbakje is toch veel te klein om je handen te wassen.
Ik was Maria
Ik was laatst in een relatief kleine stad in de VS en alles zag er op de kaart als loopafstand uit maar het was zoooo ver uit elkaar. Gelukkig had m’n friend een auto. Amerika is inderdaad zo groots gebouwd, kan daar ook wel met alle ruimte maar best onhandig. Zonder auto ben je daar niks.
Ja vind ik ook! Nu zit iederen op mijn wc, maar het idee dat je je handen moet drogen met een handdoek die zo dichtbij de pot hangt .
Ik zelf heb dus wel zeep en een kraantje maar was mijn handen daarom altijd in de keuken. Hooguit als ik visite heb hang ik een handdoek op, omdat 1 vriendin daar altijd om zeurt, haha
Nee, ik had geen rijbewijs dus was afhankelijk van de fiets (levensgevaarlijk) en het openbaar vervoer ( bestaat niet, zoals je weet)
De eerste vier maanden woonde ik in West Hollywood, dus ook een takke end van het strand.
Later in Culver City, dus dat was beter te doen.
Haha bij mijn zusje hangt er dus ook nooit een handdoek op de wc en ik erger me daar kapot aan, moet ik met natte handen naar de keuken of badkamer om daar m’n handen te drogen. Zij wast haar handen in de badkamer maar dan raak je dus met vieze handen wel deuren aan. Al snap ik ook wel dat een handdoek zo dicht bij de wc ook niet zo fris is.
Guus Meeuwis koopt eerder zijn kleding bij
0 stemmers
De financiele compensatie voor gedupeerden van het huidige leenstelsel is nogal karig. Wat zou jij eerder willen ontvangen als compensatie:
0 stemmers
Wat laat een betere indruk achter een man die dagelijks voor zijn partner de volgende klus doet:
0 stemmers
Een Jeroen vraagt je ‘Zeg X, welke schoenen zal ik naar het kerstdiner aandoen?’
Jij adviseert op basis van zijn garderobe:
Er staat iemand van de voedselbank bij de supermarkt. Wat voor producten neem je mee voor in die krat?
0 stemmers