Al ligt het eigenlijk aan het product.
Als een dakloze man je vraagt om wat eten voor hem te bestellen bij de Febo en hij bestelt voor bijna 20 euro aan burgers en patat en redbull, wat doe je dan?
- Deze situatie zou zich niet voordoen want zou geen eten betalen voor een dakloze
- Niks, omdat ik het niet durf want vind het eigenlijk wel wat veel
- Niks, ga lekker je gang bestel het hele menu ik betaal wel
- Ik zeg er wel wat van, ga geen 20 euro aan fastfood voor iemand halen, ik stel een schappelijker bedrag voor
0 stemmers
Zou niet eens ā¬20 voor mezelf uitgeven bij de FEBO, dus ook niet voor een vreemde.
Als je bij de Febo bent en je hebt eigenlijk veel tijd
- Dan haal ik liever iets uit de muur dat misschien minder āversā is maar kan ik snel weer verder
- Dan bestel ik liever bij de counter en wacht ik +/- 5 Ć” 10 minuten
0 stemmers
Heb jij ooit een IKEA Klippan bank (gehad)?
- ja
- nee
- geen idee
0 stemmers
Voor de mensen die sokken aan hebben:
Groot pak delen door aantal sokkenparen
- Mijn sokken waren <3 euro
- Mijn sokken waren ongeveer 5 euro
- Mijn sokken waren 7,50
- Rond een tientje
- Meer dan een tientje
0 stemmers
Heb je atm een komkommer in huis?
- ja
- nee
- geen idee
- meer dan 1
- ik bent atm ergens anders
0 stemmers
Zou je kunnen daten met een VVDāer?
- Ja
- Nee
- Ik weet te weinig van de VVD om hier iets over te zeggen
- Is afhankelijk van zijn persoonlijke standpunten en motivatie
0 stemmers
Heb je deze herfst al bloemkool gegeten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
- liever een wiebelende stoel
- liever een wiebelende tafel
0 stemmers
Jouw compensatie ideeƫn zijn nog ruimhartig. Meestal krijg je een ordinaire bioscoopbon
Geen idee hoe duur die sokken zijn. Die krengen zijn minstens tien jaar oud en volgens mij allemaal bij de v&d gekocht.
Als er een dakloze bij de febo zou zitten zou ik denk ik wel vragen van, joh ik ga een grillburgertje klappen, wil jij er ook eentje? Doe ik ook als ik koffie ga halen op station ofzo. Een kop koffie en koek kan er wel af.
Als iemand gewoon zo recht aan mān vraagt of ik ff zān voer voor de komende drie dagen wil betalen dan verwijs ik hem/haar door naar het leger des heils.
Brutale mensen hebben de halve wereld enzo, maar dit is gewoon onbeleefd.
Ja vond het ook wel een beetje rude haha ook dat ie niet aan mij vroeg van wat mag ik allemaal, maar het gewoon aan de kassa bestelde. Maar goed, kan het missen dus vond het niet erg, dacht doe maar lekker.
Drink jij wel eens bier terwijl je aan het douchen bent of in bad zit? Er bestaat hier zelfs speciaal bier voor. Ik ga het nu uitproberen onder de douche dus brb
Bier onder de douche?
- Ja lekker
- Nee is niet lekker
- Nog nooit gedaan
0 stemmers
Zodat ik meer kan kopen van mijn budget!
Vooral op een zomerse vrijdagmiddag na het sporten
Koffie in de douche vind ik wel echt heel lekker haha! Bier nog nooit geprobeerd.
In bad wel! Heerlijk een ijskoud biertje erbij.
Onder douche heb ik het nog nooit geprobeerd, ben gedrild om niet langer dan 5 minuten te douchen
nou niet echt terwijl ik onder de douche sta, maar soms wel vooraf als ik met ontharingscĆØme bezig ben en 6 minuten moet wachten
Is vooral lekker als je op vakantie bent en van het strand komt en gaat douchen met bier (nog beter als je eigenlijk al aangeschoten bent van cocktails)
Ik was mn handen in de keuken. Kraantje in de wc wordt noiit gebruikt.
@tessel ik koop gewoon wat ik ook zou eten en dat is vaak huismerk. Behalve knakworstjes oid, want ik heb nog nooit lekkere, neppe knakworstjes gehad.
Ja heerlijk dat contrast, ik kan ook bepaalde groente of fruit aanraden (bijv een knapperige paprika of een sinaasappel)
Ik woonde anderhalf jaar vlak aan het strand (vijf minuten lopen, bij de bekende pier) en heb het water maar 1 keer aangeraakt haha. Maar ik ging wel vaak om naar de zonsondergang te kijken, ik kan wel vijftig fotoās plaatsen van de mooiste zonsondergangen daar.
Ik vond het zonder auto ook zooo onhandig allemaal. Gelukkig waren Ubers goedkoop maar alsnog, ik heb spijt dat we nooit een auto hebben genomen.
Koffie ga ik ook proberen de volgende keer! Neem je dat dan ās ochtends onder de douche?
Kan jij met stokjes eten?
- Ja, goed
- Mwa, het gaat
- Nee, ik vraag een vork
- Nooit geprobeerd
- Ik heb geen handen
0 stemmers