Stel je persoonlijke vraag #32

Ik had deze gehaald na aanleiding van een blogpost van hun over shower beers. :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Nee, maar ik vraag geen vork

3 likes

Hoe eet je dan? :joy:

Gewoon slurpen, zonder handen

2 likes

Je slurpt sushi?

5 likes

Vind iedergeval dat het koningshuis, politici en andere invloedrijke mensen niet naar de olympische spelen moeten gaan

Dat excuus dat ze bij de Chinezen die situatie met de oeigoeren kunnen bespreken, is complete bullshit

2 likes

Dat kan toch niet met alles?
Ik zie nu voor me dat je zo sushi eet :joy:

12 likes

Ja exact dit!

8 likes

Met een rietje?

1 like

Ik prik het aan het stokje :cold_face:

2 likes

Hahaha
die vuist ook echt om die stok heen. Ik doe het wel subtieler denk ik

edit: ik eet overigens geen sushi, vind dat zo vies. Dus ik prik, draai, schep vooral zalm/vleesjes/tapas dingetjes

5 likes

Waar is “home” voor jou?

• Waar je geboren en/of opgegroeid bent
  • Waar je partner is (aka “home is wherever I’m with you)
  • Anders

0 stemmers

1 like

Niet waar ik ben opgegroeid maar wel de stad waar ik voor m’n studie 10 jaar geleden ben komen wonen en nooit meer ben weggegaan!

Waar ik nu woon. Is ook waar m’n partner woont, maar vooral omdat dat echt als m’n eigen plek voelt. Waar ik opgegroeid ben staat op plek 2 als ‘thuis’ denk ik, maar dan wel specifiek het huis van mijn ouders en niet het volledige dorp

5 likes

Ja ik bedenk me net dat ik vergeten ben de optie in te voegen “waar ik nu woon”. Voor mij staat dat gelijk aan waar mijn partner is maar dat is natuurlijk niet voor iedereen :woman_facepalming:t3:

Jaaaa indd. Die jongens kunnen hele mooie andere prijzen winnen met hun club, dat geldt niet voor alle Olympiërs.

1 like

Is toch vet makkelijk. Ik eet ook rijst met stokjes.

Gewoon , m’n eigen huis🤷🏼‍♀️.

(= Niet in geboortedorp en al helemaal niet afhankelijk van een partner)

3 likes

En clubvoetbal is ook veel belangrijker dan interlands

4 likes

Met 1 stokje, prik er gewoon in :rofl::sob:
Vage foto van een tijd geleden als bewijs.

7 likes