Dat klinkt als een buitenkansje, die man 
Zoals mijn moeder vroeger zei als we 5 minuten Sex and the City keken: âMJDLH, sex is niet het belangrijkste in een relatie hoorâ.
Komt deze smiley even van pas, thanks mam 
Sorry Zeeuws Vlaanderen is mooi maar het is zoân pokke end weg
Maar als je er woont dus niet
Nee maar wel voor al mân familie en vrienden
O ja ff vergeten
Hoelaat gaat jouw wekker morgen?
- Niet
- Voor 5 uur (waarom???)
- 5-6
- 6-7
- 7-8
- 9-10
- 11-12
- Na 12 uur (lekker)
0 stemmers
Met cocktailsaus 
Kunnen jullie vaak lachen om dezelfde grap in een film?
Ik keek net weer een stukje van Vacation op Netflix en elke keer als de auto noord-Koreaans begint te schreeuwen] moet ik heel hard lachen en ook de scène dat ze achtervolgd worden en dan op allemaal knopjes drukken en de stoelen dan langzaam in de auto omdraaien kan ik om janken als ik er alleen al aan denk.
Moet ook altijd heel hard lachen in Weâre the Millers als Kenny die Mexicaanse agent een blowjob moet geven, die hele scène
- Nee heb ik niet
- Heb ik wel maar alleen met veel verfijndere humor
- Ja dit ben ik ook, 100 keer lachen om dezelfde grap/scène
0 stemmers
Is Vacation ook die film dat vader en zoon bij het zwembad (?) zitten en die vader ineens tegen zijn zoon zegt: âlet your dad give you a good rim job?â en dat er dan een random toerist aan komt lopen? Love datđ
Hahahahhahaha ik moest heel hard lachen om je comment alleen al, zover had ik m vandaag niet gekeken maar die scène is ook fantastisch ja.
Sowieso dat blije kuthoofd van Ed Helms bij alles
In San Francisco is ook veel armoede en veel dakloosheid dus rijk hoef je er niet per se voor te zijn :â)
Hoevaak steek je een kaars aan in huis?
- Nooit
- Dagelijks
- Wekelijks
- Maandelijks
- Paar keer per jaar
0 stemmers
Ik ben al uren een beetje chagrijnig omdat ik de aansteker echt neeeergens kan vinden en geen kaarsen kon aandoen.
Steek je wel eens een kaarsje aan speciaal voor iemand? Het moet wel 1 persoon specifiek dus zijn.
- Nee
- Ja
0 stemmers
Kan jij biljarten?
- Geen idee, nooit gedaan
- Ja/ een beetje
- Nee
0 stemmers
In de herfst/winter elke dag, in de lente/zomer ongeveer nooit!
Kerstpakket:
- Liever zelf kiezen uit verschillende cadeauâs
- Liever een doos vol lekkernijen
0 stemmers
cadeaus, excuse me
Die ene scene waarbij ze dat leipe spel doen en zelfgeschreven vragen moeten raden. âDennis is asshole. Why Charlie hate.â Dat stukje heb ik van mijn laptop gefilmd met mân telefoon en kan ik nog steeds echt om GIEREN
CharDeeMacDennis! Love 
Als hij gewoon de sport doet: okĂŠ prima
Maar vaak zijn mannen die yoga doen heel andere types dan waar ik op val dus meer daarom dan om het yoga zelf
Woehoe het is december, kerstliedjes tijd. Zelf luister ik een stuk of zeven kerstalbums graag. Luister je ook graag kerst albums van a tot z?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben wel benieuwd welke dan!