Stel je persoonlijke vraag #32

Ik vind dit heel heftig. Had best in een spoiler gekund…

28 likes

Ook nog eens lekker agressief meezwaaien

1 like

Mijn eigen huis en dat van mijn ouders

1 like

“Home is wherever I’m with you is”

• Ja, noord korea/ wit Rusland is echt mijn thuis als m’n partner er maar is​:heart::heart:
  • Wat een intense onzin quote, klopt geen hol van

0 stemmers

1 like

Ik kan dit niet aan. Eet het dan met je handen.

Ik weet nog dat we op mijn werk een keer sushi hadden besteld maar er waren niet genoeg stokjes, ging een collega het met een vork eten. Ik krijg daar echt een naar gevoel van haha.

6 likes

Wat vind je van standje 69?

• Heel leuk/fijn
  • Oké
  • Meh
  • Helemaal niks

0 stemmers

Af en toe wel een keer leuk, geen staple

2 likes

Kan me niet op 2 dingen tegelijk concentreren hoor

22 likes

En doggy?

• Ja m’n fave
  • Nice maar niet favoriet
  • Wel oké
  • Niet m’n ding

0 stemmers

Precies dit

2 likes

Omg, wij hadden een keer de burgermeester te eten en toen had mijn moeder bedacht dat ik sushi ging maken. At hij z’n sushi met mes en vork en hij ging het ook door de helft snijden :sob::sob:

18 likes

Ik kan for the life of me niet normaal met stokjes eten. Zelfs niet met kleuterhulpstuk.

dit is ook echt cheapass sushi van de lidl, mijn moeder koopt die ook altijd

1 like

Max Verstappen is geboren en getogen in België en op de dag van z’n 18e verjaardag naar Monaco geëmigreerd. Hij heeft een dubbele nationaliteit (BE/NL) en dan mag je zelf kiezen onder welke vlag je rijdt, hij heeft dus voor de Nederlandse gekozen ‘omdat hij zich meer Nederlands voelt’ en ook veel vaker in Nederland was. Maar heeft nooit in Nederland gewoond, dus als je wil dat ie hier belasting gaat betalen kun je lang wachten :joy:

Maar, eens met dat het echt niet sjiek is om belasting te ontduiken in Monaco, mijn favoriete coureur heeft aangekondigd naar Monaco te gaan verhuizen en ben echt een beetje teleurgesteld in hem :sob:

Overigens is formula 1 de tofste coolste sport ooit (met absoluut z’n flaws hoor), maar daar worden went vast niet over eens… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

De mensen die niet met stokjes kunnen eten. Wat kunnen jullie wel…

6 likes

Ja ik ben motorisch echt gestoord, maar dat is dan een van de dingen die ik wel gewoon kan😂

2 likes

Haha ja ik neem gewoon m’n kopje koffie mee dan ipv dat ik het op de bank opdrink.

Hahaha same :joy:

1 like

Met bestek eten :thumbsup:

3 likes

De Belgische formule 1 fans zijn denk ik nog steeds aan het bijkomen van de dramatische ‘race’ in Spa :cry:

2 likes