Stel je persoonlijke vraag #32

Kunnen jullie vaak lachen om dezelfde grap in een film?

Ik keek net weer een stukje van Vacation op Netflix en elke keer als de auto noord-Koreaans begint te schreeuwen] moet ik heel hard lachen en ook de scène dat ze achtervolgd worden en dan op allemaal knopjes drukken en de stoelen dan langzaam in de auto omdraaien kan ik om janken als ik er alleen al aan denk.

Moet ook altijd heel hard lachen in We’re the Millers als Kenny die Mexicaanse agent een blowjob moet geven, die hele scène

• Nee heb ik niet
  • Heb ik wel maar alleen met veel verfijndere humor
  • Ja dit ben ik ook, 100 keer lachen om dezelfde grap/scène

0 stemmers

1 like

Ik gister nog in crazy stupid love die ene scène waar iedereen in die tuin bij elkaar komt en vooral dat stukje dat David Lindhagen dan ook nog aan komt waaien hahah al zo vaak gezien maar love it

12 likes

Is Vacation ook die film dat vader en zoon bij het zwembad (?) zitten en die vader ineens tegen zijn zoon zegt: ‘let your dad give you a good rim job?’ en dat er dan een random toerist aan komt lopen? Love dat😭

1 like

Hahahahhahaha ik moest heel hard lachen om je comment alleen al, zover had ik m vandaag niet gekeken maar die scène is ook fantastisch ja.

Sowieso dat blije kuthoofd van Ed Helms bij alles

2 likes

In San Francisco is ook veel armoede en veel dakloosheid dus rijk hoef je er niet per se voor te zijn :’)

Hoevaak steek je een kaars aan in huis?

• Nooit
  • Dagelijks
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Paar keer per jaar

0 stemmers

Ik ben al uren een beetje chagrijnig omdat ik de aansteker echt neeeergens kan vinden en geen kaarsen kon aandoen.

Steek je wel eens een kaarsje aan speciaal voor iemand? Het moet wel 1 persoon specifiek dus zijn.

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Kan jij biljarten?

• Geen idee, nooit gedaan
  • Ja/ een beetje
  • Nee

0 stemmers

In de herfst/winter elke dag, in de lente/zomer ongeveer nooit!

3 likes

Kerstpakket:

• Liever zelf kiezen uit verschillende cadeau’s
  • Liever een doos vol lekkernijen

0 stemmers

cadeaus, excuse me

2 likes

Die ene scene waarbij ze dat leipe spel doen en zelfgeschreven vragen moeten raden. “Dennis is asshole. Why Charlie hate.” Dat stukje heb ik van mijn laptop gefilmd met m’n telefoon en kan ik nog steeds echt om GIEREN

6 likes

CharDeeMacDennis! Love :heart_eyes:

1 like

Als hij gewoon de sport doet: oké prima
Maar vaak zijn mannen die yoga doen heel andere types dan waar ik op val dus meer daarom dan om het yoga zelf

2 likes

Woehoe het is december, kerstliedjes tijd. Zelf luister ik een stuk of zeven kerstalbums graag. Luister je ook graag kerst albums van a tot z?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben wel benieuwd welke dan! :smiley:

Ik wil die van jou wel weten!
Dit is geen album wat per se antwoord is op je vraag maar wel eentje die ik heel graag wil delen omdat ik het zo geniaal vind: Hyrrs - Festive Hymns Made Feminist - Album by Goldstein | Spotify

5 likes

Die van Smith & Burrows is elk jaar favoriet! Geen typisch kerstalbum misschien maar zo mooi :heart_eyes:

5 likes

Zou jij 11 dagen niet kunnen lachen?

• Ja makkelijk
  • Ja met moeite
  • Gewoon ja
  • Misschien
  • Nee sowieso niet
  • Ik heb nog nooit in m’n leven gelachen

0 stemmers

Heb je niet iets wat je sowieso weet van, daar kan ik wel blij van worden/van lachen?

Ik vond het wel triest dat ik echt kei en keihard kon lachen totdat ik bepaalde youtube tegenkwam hoe hard mn vriend moet lachen als hij videos ziet van mensen die een slang zien (vind ik totaal niet grappig). Hoorde het 2 verdiepingen boven nog, toen vond ik hem zo schattig en irritant in 1.

Vind jij het over het algemeen leuk om videos van bloopers van films/series te zien?

• Ja
  • Weetniet
  • Nee

0 stemmers

Ik houd echt van de blooper videos van draadstraal en the office. Niet dat ik er keihard om moet lachen maar wel iets.

1 like

Vind deze altijd wel grappig om een beetje mee te lachen.

5 likes

Als jij je haar niet elke keer wast als je een douche neemt, wat doe je dan?

• Ik ga helemaal onder de douche staan en laat mijn haar wel gewoon nat worden
  • Ik zet de douchekop ten hoogte van mijn schouders en was alleen mijn lijf
  • Ik zet een badmuts op
  • Ik ga dan alleen in bad en hou mijn hoofd boven water
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Gewoon je haar omhoog zetten een knot met een elastiekje en de douchekop in je hand houden. Ik ga echt no way elke dag mn haar nat maken opzettelijk. Je kan dan nog wel je nek en oren en gezicht meenemen.

14 likes