Stel je persoonlijke vraag #32

Nuet bij de ns gezien maar wel bij metros in t buitenland. Ik vind t wel fijn eerlijk gezegd.

2 likes

Ooh ja bij metros in Nederland (althans in Rotterdam) vind ik het ook fijn ja!

Verder weet ik niet of dit me helpt, ik mis standaard de trein omdat ik te strak plan. Meestal houd ik hier rekening mee door op 1 trein eerder te mikken.

1 like

Ja precies, zelfde voor van die voetgangerslichten die aftellen tot het weer groen is. Ook in het buitenland. Is het ook niet onderzocht dat het wachten minder erg of lang lijkt als je de tijd dus ziet aftellen? Anyway bij mij werkt het wel :joy:

7 likes

Op Utrecht Centraal heb ik dit al wel gezien ja! Vind het wel prettig eigenlijk

2 likes

Ik las in de eerste post hierover ‘Dublin’ en ik dacht al ‘wat is er zo controversieel aan’ maar na deze post snap ik het pas weer.

Die bij fietsstoplichten vind ik vaak frustrerend, die doen opeens dertien keer zo lang over de laatste 2 streepjes of gaat van halfvol naar groen :sweat_smile: tenminste die drie in Groningen waar ik tot de pandemie regelmatig boos naar stond te kijken.

13 likes

Haha oh dat is irritant ja, word je gewoon even opgelicht door een fietsstoplicht

3 likes

Hup, naar Radar ermee

Krijgt de koude douche!

3 likes
Deze tafeltjes in de trein
  • Lijkt alsof ze vies zijn
  • Kunstzinnig random inktvlekken
  • Zijn vogels, zie je dat serieus nu pas kneus

0 stemmers

Edit: met foto haha

3 likes

ALTIJD als ik zo’n tafeltje openklap is m’n eerste gedachte ‘gatver’ en dan direct daarna ‘oh nee dat hoort zo’

10 likes

Nog niet gezien, maar lijkt me voor mij als iemand die niet kan rekenen / niet goed cijfers kan lezen ideaal :face_with_hand_over_mouth:

Als jij een apparaatje koopt dat bij aankomst kapot blijkt, je een tweede koopt die na 2 uur ook kapot is, dan…

(context, het is iets dat je echt nodig hebt en het liefst zsm, inmiddels ben je een week verder)

• Dien ik geen klacht in, bestel ik gewoon een derde keer
  • Dien ik een klacht in, verwacht verder niets
  • Dien ik een klacht in, verwacht excuses maar verder niets
  • Dien ik een klacht in, verwacht een nieuw apparaat op kosten van het merk
  • Kijk ik naar een concurrent, want dit merk vertrouw ik niet meer

0 stemmers

Ik dien een klacht in, vraag mijn geld terug én kijk naar de concurrent.

94 likes

Haha ik vergeet altijd wel 1 optie :woman_facepalming:

Ik zou na de eerste al een klacht indienen en een nieuw exemplaar verwachten eigenlijk en zeker niet meteen nog één kopen voor ik mijn geld terug heb.

10 likes

Ja, ik ook!

1 like

Mijn vriend kwam net semi in paniek (wel met een lach) naar me toe; schat, we kunnen nooit trouwen want weeeet je hoe duur een verlovingsring is?! Blijkt ie gelezen te hebben dat dat eigenlijk wel minimaal €2500 kost. ‘Maar voor een lager budget maar een paar honderd’. Persoonlijk zou ik mijn vriend echt voor gek verklaren als hij met een ring komt aanzetten van honderden euro’s want dat vind ik gewoon zonde van het geld. Besteed dat geld liever aan de bruiloft zelf of de huwelijksreis. De ringen die ik nu draag zijn van Pandora en kosten zo’n €25 per stuk en ben er helemaal content mee.

Vind jij het belangrijk dat een verlovingsring een bepaalde prijs heeft?

• Jaa minimaal €100,-
  • Jaa minimaal €500,-
  • Jaa minimaal €1000
  • Nee, maakt mij echt niks uit

0 stemmers

1 like

Ja snap ik ook wel, al ben ik opzich wel van mening dat je soms gewoon pech kunt hebben met een apparaatje. Dus bestelde ik gewoon een tweede, maar die ging dus ook na 2u kapot. Ik diende een klacht in, krijg wel reactie en “sorry, wat vervelend” maar verder niets en dan denk ik wel, hm…? Ik zou als merk dan toch wel een nieuw apparaatje gratis aanbieden geloof ik, dus was even benieuwd of ik de enige was.

2 likes

Het bedrag maakt me niets uit, maar ik zou wel echt een mooie willen gezien ik die de rest van mijn leven wil dragen. Dus liever zelf mee uitkiezen haha

Maar het komt denk ik vanuit de Amerikaanse “regel” dat een verlovingsring 10% van de inkomen van de man moet zijn?

7 likes