Stel je persoonlijke vraag #32

Jaa ik vind dat het er mooi uitziet ook veel belangrijker! Dat zou goed kunnen inderdaad! Toen ik Googlede zag ik ook iets van een half netto maandsalaris. Geen idee waar dat vandaan komt hoor maar was via een site met verlovingsringen dus vast ook veel eigen belang.

1 like

Hahaha ik vind de verlovingsringen van Harry Winston echt prachtig, maar die beginnen ongeveer bij 15.000 euro geloof ik dus 
 tja.

Ik vind het echt heel raar. Om wat voor soort apparaatje gaat het? Als je dat wilt zeggen natuurlijk.

Ik vind ringen sowieso vervelend zitten, dus die verlovingsring mag ‘ie houden

2 likes

In de tijd dat vrouwen nog financieel afhankelijk waren, en mocht je vent nu sneuvelen tussen verloving + bruiloft dan kon je in ieder geval je ring nog verpatsen. Echt niet meer van deze tijd dus.

12 likes

Vind het juist zonde als het zoveel kost, heb dan liever dat dat geld naar de bruiloft gaat dan een ring :joy:

2 likes

Je hoort gewoon een nieuwe te krijgen, of in ieder geval je geld terug of een reparatie van het apparaat te krijgen. Wettelijke garantie heet zoiets

Oo Jaa mijn geld terug krijg ik ook wel hoor! Dat vind ik ook niet meer dan normaal.

Huh maar verwacht je dan geld terug én een nieuw product? Dat gaat wel ver vind ik

Nou ik stel vooral een vraag, haha. Als ik een klacht binnenkrijg van een klant dat die tot 2x toe een apparaat heeft binnengekregen dat eigenlijk beide keren kapot binnenkwam, zou ik op mijn kosten een nieuw product opsturen. Want dit is wel echt slechte reclame voor je bedrijf, en als je dat niet doet gaat de klant grote kans naar een concurrent. Dat zie je in de poll ook.

Het gaat overigens om een apparaatje van €45. Niet heel duur, maar ook niet goedkoop.

Maar je geld terug bij een kapot apparaat is wel de bare minimum. Wat je zegt, dat is gewoon de wet. Ik vroeg het me af omdat ik nu een beetje twijfel of ik het een derde keer zal proberen.

1 like

Ik wilde geen hele dure ring want dat vind ik zonde en ik was bang dat ik hem kwijt zou raken. Ik vond het belangrijkste dat het mijn stijl zou zijn. Ik houd van simpel en fijn en ik heb niks met diamanten. Ik vond mijn ring uiteindelijk prachtig en hij was iets van €350.

Maar ik ben hem uiteindelijk ook echt kwijt geraakt dus maar goed dat het niet €2500 was :sob:

Ik zou nu graag een simpele ring van moissaniet willen.

1 like

2500 euro is echt voor bijna niemand een half netto maandsalaris.

Maar goed ik hoef niet eens verlovingsring hoor, doei. Kan leukere dingen doen van m’n geld.

3 likes

Hahah nee, hier iniedergeval niet. Het waren ook twee verschillende dingen hoor. Mijn vriend zag die €2500 en ik zag later ‘een half netto maandsalaris’.

2 likes

Nee maar hij moet wel van goede kwaliteit zijn en ik draag goud dus dan wordt ie automatisch wel een paar honderd euro haha. Maar mijn vriend was ook van: ‘ja iets van 2x je maandsalaris moet het toch zijn?? :scream:’ en ik neee joh alsjeblieft niet

3 likes

Ik zou er echt totaal geen problemen mee hebben om een ring van een paar duizend euro te accepteren eigenlijk. Hij mag met mij trouwen en als we kinderen willen offer ik mn lichaam daar ook nog eens voor op, drieduizend euro is wel echt een heel kleine schadevergoeding voor al dat leed

42 likes

Maar je kan ook trouwen en geen kinderen krijgen? :rofl:

2 likes

wow omg kan dat???

nee maar daarom typte ik dus “als we kinderen willen”. Als we geen kinderen willen is die schadevergoeding alsnog mager hoor vind ik

1 like

Rauwe bloemkool

• Vind ik lekker
  • Vind ik niet lekker

0 stemmers

2 likes

Nee joh over 10 jaar kun je met die 3000 euro nog net een big mac en een milkshake kopen, maar de prijs van goud is tegen die tijd enorm gestegen! Je moet het zien als een :sparkles: investering :sparkles:

9 likes

Het is wel waardevaster dan bitcoins

2 likes