kan geen tosti meer eten zonder aan dat tas thee verhaal te denken
Ik hou echt van het sadisme wat in flappie zit
Sorry voor de teleurstelling
Edit: wappie vond ik misschien wel nog leuker
Die van mij denk ik de nieuwe van Ed Sheeran, die is zo lekker catchy
Ik dacht altijd āchill een regendoucheā maar in de praktijk is de straal niet hard genoeg / teveel water valt naast mijn hoofd om mān haar te wassen, maar als ik mān haar niet wil wassen is er teveel water om te ontwijken?
Maak jij weleens zoān snackschaaltje voor jezelf met aan de ene kant iets ongezonds en aan de andere kant iets gezonds (fruit/groente) om het te compenseren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Waar wil jij wel een (alcoholvrij) biertje/wijntje/cocktail drinken?
- kapper
- tuincentrum
- keukenwinkel / badkamerzaak
- zonnebank
- kledingwinkel
- boekhandel
- coffeeshop
- dierentuin
- sportzaak
- andersā¦
- nergens
- nagelstylist etc
- Action
- HEMA
0 stemmers
Los van of jij wil trouwen of niet, lijkt het je leuk om een bruiloft te plannen? Dus welke taart, welke bloemen, hoe de zaal eruit ziet etc.
- Nee echt alles eraan lijkt me kut
- Er zijn 1 of 2 dingen die me wel leuk lijken maar verder stom
- Ja wel redelijk leuk!
- Lijkt me echt fantastisch om te doen wow
0 stemmers
Ik zou bruidstaart wel leuk vinden maar verder niks denk
Lijkt me echt chill, lekker drankie tijdens het winkelen, hoeft niet per se alcoholisch te zijn. Zeker in een zaak waar je wat langer blijft hangen (tuincentrum, keukenwinkel). Bij de kapper krijg je ook vaak al wat te drinken toch? En mijn vriend krijgt overigens altijd een biertje en soms whiskey aangeboden bij zijn vaste kapper.
Ik erger me een beetje aan het bericht want ik vind het lachwekkend dat sommige partijen dit wel okƩ vinden maar drugssss is dessss duivels.
Wat een achterlijk idee. Lekker alcohol nog meer normaliseren alsof men niet zonder kan
Ik vind dit zon dom idee. Zo van ja horeca kan niet meer want besmettingen dus dan gaan we maar op andere plekken zuipen. Lekker lullig voor de horeca ook.
Oh ja oops ik heb het nieuwsbericht verder niet gelezen
Wel alcoholvrij want drink geen alcohol, zou een virgin mojito bij de kapper echt heerlijk vinden maar zou geen alcohol gaan schenken bij al die plekken die ik aangevinkt heb want inderdaad er wordt al teveel gezopen, laten we dat verminderen ipv vermeerderen.
Echt zin in al die aangeschoten of zelfs dronken mensen die ik dan tegen kan komen. Ik vind het ook een stom idee
Nou die keren dat ik 4u lang bij de kapper zat omdat alles meerdere keren geverfd moest worden had ik best wel iets anders willen drinken dan alleen maar thee.
En het glaasje bubbels dat we kregen nadat ik geslaagd was voor mān trouwjurk maakte het ook wel af.
taylor swift
- ja
- nee
0 stemmers
sorry is echt mn BEC
Heb jij een beroemdheid die jou ongelofelijk ergert?
- Eentje die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt
- Meer dan een
- Nee, totaal geen last van
0 stemmers
Lena Dunham