Stel je persoonlijke vraag #32

O nee no problem hoor, ik was niet duidelijk

Maar je kunt ook teleurgesteld zijn in je eigen opvoeding? Als mijn kind gaat stemmen op fvd of pvv heb ik echt wat verkeerd gedaan. En zo zie ik het ook lichtelijk met geloof, maar dat scheelt ook aan de mate van geloven.
Hij hoeft echt geen kopie van mij te zijn maar als hij bepaalde bewuste levenskeuzes maakt zou ik dat jammer vinden.

12 likes

Ja, toen ik hem al geplaatst had, bedacht ik ook dat die erbij had gemoeten. Haha.

2 likes

Kende je dit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik mis echt de good old times toen habbo nog echt populair was, gosupermodel bestond, al die sites/spelletjes… volgens mij heb je dat nu niet echt meer.

8 likes

Maar gosupermodel daarentegen :new_moon_with_face: daar zit veeeeeel vrije tijd in

3 likes

Klik erop

7 likes

Je bent niet teleurgesteld ín je kind mag ik hopen, maar in de situatie. Een verslaving ontwikkelen kan iemand weinig aandoen, het tast paden in je hersenen aan etc. en is echt heel lastig, maar tegelijkertijd kan het heel veel schade aanrichten in de sociale relaties, in werk, in alles. In het vertrouwen. Afhankelijk per persoon en situatie natuurlijk. Dus ik zou teleurgesteld zijn, niet in mijn kind, maar in de situatie.

Maar misschien interpreteer ik teleurgesteld verkeerd. Ik zie het in deze context als: jammer, verdrietig. Een situationeel kenmerk en niet een persoon die mij hééft teleurgesteld.

12 likes

Heel eerlijk, ik zou super teleurgesteld zijn (niet in mijn kind, maar in het leven) als ik een kind met een fysieke of psychische handicap/ziekte zou hebben.

Is één van de redenen dat ik geen kind wil, een helemaal gezond kind zou ik misschien nog ergens willen, maar het risico op allerlei aandoeningen is mede zo’n gok die ik niet zou willen wagen.

13 likes

Ah oke, ik had je poll opgevat als: teleurgesteld in je kind zijn. Hoe jij het zegt snap ik het idd wel!

Ja ik vind het daardoor ook niet eerlijk als ik wel een kind zou willen, want ik wil het dus van te voren alleen al onder voorwaarden en niet onvoorwaardelijk zoals een ouder dat zou moeten denk ik.

Plus heel veel ziektes zijn ook onzichtbaar of uiten zich pas na jaren, lijkt me ook verschrikkelijk. Ben idd veel te grote egoïst.

7 likes

Ligt er ook wel aan wat m’n kind zou hebben. Zou niet teleurgesteld zijn, maar het wel moeilijk vinden als mijn kind iets van mij zou erven.
Het voordeel is wel dat ik dan weet dat het met de juiste hulp al snel verminderd kan worden. Helaas is dat natuurlijk niet bij alles het geval, maar ik denk wel dat met bepaalde psychische aandoeningen dat als je er snel bij bent dat je het dan voor jezelf en het kind makkelijk maakt.

2 likes

Dit vind ik ook meteen het allermoeilijkste aan het leven. Er wordt een soort van verwacht dat je je voortplant maar als het kindje er is kun je het 0,0 beschermen tegen alle ellende op de wereld. Hoe erg breekt mijn hart als mijn kindje gepest wordt? Maar je kunt er absoluut niets aan doen😭

2 likes

Annie

• 1982
  • 1995
  • 1999
  • 2014
  • ken het wel, nooit gezien
  • wie?

0 stemmers

Blijkbaar komt de tiktoktrend “not look at me at this opportunityyyyy” uit de meest recente Annie-film. Hebben ze gewoon random een nieuw lied toegevoegd. :exploding_head:

2 likes

Niet fucken met Annie (the one and only uit 1982 natuurlijk) :cry:

8 likes

Ik vind alles best, maar Annie moet rood haar hebben. Dat is zo belangrijk in het verhaal.

2 likes

Ja precies, maar ik vind de enige andere redhead van die 4 (naast 1982, the OG) wel beetje creepy. Dan ga ik toch voor 2014 als solide tweede plek.

Doen ze tegenwoordig in bijna iedere musicalfilm (bv Suddenly in Les Mis en Beautiful Ghosts in Cats), je moet toch kans maken op die Oscar voor Beste Lied he.

Ja is volgens mij een hele goedkope sequel

1 like

Wow die 1999 is echt basic bitch Annie

2 likes

Ik krijg pijn in mn ogen van die pruik uit 1995

3 likes