Stel je persoonlijke vraag #32

Nou, maar dat is dus een beetje m’n ding.
Ze doet dus exact hetzelfde als de meeste artiesten. Een opzet bedenken en dan met 10 mensen in een studio een nummer maken.
Ik begrijp dus niet waarom ze als een soort poëet/halfgod wordt gezien, terwijl ze letterlijk niets anders doet.

Dat maakt natuurlijk niet dat je geen fan kan zijn. Ik snap de aantrekkingskracht heel goed, want ze is gewoon een heel goede artiest en ze maakt heel toegankelijke muziek.

Ik vind het alleen niet zo enorm bijzonder allemaal, en dat was de vraag in de poll. Vind je haar fantastisch, niets aan, of mwah.
Dan ga ik dus voor mwah.

4 likes

Ze is een goede artiest maar niet helemaal mijn smaak daarom vind ik het “mwah”.

Ik luister af en toe wel eens een liedje maar ik ga niet een heel album luisteren.

4 likes

Ja precies, juist de dingen waarover je het meest / ergst piekert laten zich niet stoppen door zulke ‘regeltjes’. Ten minste, dat is mijn ervaring. Ik kan het dan mooi aan anderen als tip geven, maar kan er zelf niks van :joy:
En idd bij dat je je af kunt vragen of iets over een jaar nog belangrijk zou zijn… ik ben dan altijd in m’n hoofd redenen aan het verzinnen waarom dit, soms hele kleine ding, echt wel relevant kan zijn over een jaar :roll_eyes:

@grace Oh ja dat herken ik ook erg! Het voelt dan voor mij alsof ik langzaam aan de emotie aan het loskoppelen ben van de ervaring. Vind dat ook meestal niet zo erg eigenlijk, want ik weet dat ik daar ook een keer ‘klaar’ mee ben.

2 likes

Ik ga dan helemaal een bepaalde zaak waar ik aan werk verder analyseren en kom weleens tot hele nieuwe inzichten die ik op dat moment ook meteen wil verwerken, fucking irritant

2 likes

Eigenlijk best geniaal :ok_hand:t2: Maar ik snap de irritatie ja. Doe je dat dan ook direct?

Omg ben jij detective
Ohnee ik weet het al, soort van

1 like

Ik vind het echt heel vreemd dat mensen teleurgesteld zouden zijn in hun kind wanneer die weinig vrienden zou hebben. Alsof hij/zij daar voor kiest? Ja als je kind nou een enorme lul is en dat de reden is dat ie geen vrienden heeft, begrijp ik het. Maar dan ben je dus teleurgesteld omdat ie een lul is. Kan toch zijn dat iemand weinig vrienden heeft en dat wel graag zou willen en ook gewoon een leuk persoon is. Waarom zou je daar teleurgesteld in zijn, dat is toch alleen maar sneu voor je kind

20 likes

Of het een functie heeft: anders namelijk nee

4 likes

Er is een nee optie

Bij de tweede vraag of het een functie heeft niet, die bedoelde ik

1 like

Oh excuus! :lemon:

Oke deze mening heb ik kortgeleden ook al op het forum verkondigd, sorry voor de herhaling. Maar JIJ zet een kind op de wereld, omdat jij daar zin in hebt/seks gehad hebt(verkrachtingen buiten beschouwing gelaten). En dan ga je ook nog allemaal eisen stellen? Ik vind dat echt een gek concept. Jullie wilden mij, hier ben ik en nu stoppen met zeuren.

Overigens ben ik wel blij dat ik ooit verwerkt en geboren ben en heb ik een goede band met mijn ouders.

10 likes

O nee no problem hoor, ik was niet duidelijk

Maar je kunt ook teleurgesteld zijn in je eigen opvoeding? Als mijn kind gaat stemmen op fvd of pvv heb ik echt wat verkeerd gedaan. En zo zie ik het ook lichtelijk met geloof, maar dat scheelt ook aan de mate van geloven.
Hij hoeft echt geen kopie van mij te zijn maar als hij bepaalde bewuste levenskeuzes maakt zou ik dat jammer vinden.

12 likes

Ja, toen ik hem al geplaatst had, bedacht ik ook dat die erbij had gemoeten. Haha.

2 likes

Kende je dit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik mis echt de good old times toen habbo nog echt populair was, gosupermodel bestond, al die sites/spelletjes… volgens mij heb je dat nu niet echt meer.

8 likes

Maar gosupermodel daarentegen :new_moon_with_face: daar zit veeeeeel vrije tijd in

3 likes

Klik erop

7 likes

Je bent niet teleurgesteld ín je kind mag ik hopen, maar in de situatie. Een verslaving ontwikkelen kan iemand weinig aandoen, het tast paden in je hersenen aan etc. en is echt heel lastig, maar tegelijkertijd kan het heel veel schade aanrichten in de sociale relaties, in werk, in alles. In het vertrouwen. Afhankelijk per persoon en situatie natuurlijk. Dus ik zou teleurgesteld zijn, niet in mijn kind, maar in de situatie.

Maar misschien interpreteer ik teleurgesteld verkeerd. Ik zie het in deze context als: jammer, verdrietig. Een situationeel kenmerk en niet een persoon die mij hééft teleurgesteld.

12 likes

Heel eerlijk, ik zou super teleurgesteld zijn (niet in mijn kind, maar in het leven) als ik een kind met een fysieke of psychische handicap/ziekte zou hebben.

Is één van de redenen dat ik geen kind wil, een helemaal gezond kind zou ik misschien nog ergens willen, maar het risico op allerlei aandoeningen is mede zo’n gok die ik niet zou willen wagen.

13 likes