De waar is de optie ik hield me al aan de regels?
Bij het aanstaande kerstdiner is het toch niet relevant wat je tot die tijd doet?
Je kan t kerstdiner toch volgens de regels houden?
Ja dus dan vier je het zoals je van plan was met wie je graag wil
Ja maar jouw antwoord met zoveel ik wil wijst duidelijk op meer dan toegestaan, ik doe wat ik wil.
Maar dat is niet ‘zoveel ik wil’. Denk dat veel mensen het wel vieren maar in een aangepaste vorm met minder bezoek, dat zie ik hier niet in terug. 100 man is heel wat anders dan 2 man op afstand bijv
Had laatst ‘s avonds in bed opeens een meme bedacht met twee foto’s van een vriend, ik ging heeelemaal stuk voordat ik het al gemaakt had haha. Lag echt met de slappe lach in bed door de tranen heen die meme te maken. Heb ik ook soms als ik een sticker bedenk om te maken, vooral vóórdat je ‘m maakt al helemaal in een deuk liggen om jezelf
chillen met de verpleegkundigen op mn werk
Hier ook de tussenvorm, wel kerstdiner maar met minder mensen dan het anders zou zijn
Ik denk 90-100% echt jammer dat lange Frans zo’n flapdrol is, want ik vind dat nummer zo leuk
Ik kan echt alle Lange Frans en Baas B hits 100% meezingen. Mijn broertje herinnerde zich afgelopen zomer nog hoe toen ik muziek voornamelijk vanaf de huiscomputer luisterde zonder koptelefoon DIEMEN ZUID één van mijn favo’s was (wel zogenaamd ironisch hoor).
Ken jij iemand met een derde tepel? Harry Styles geldt niet!!!
- Ja!
- Niet dat ik weet.
- Ik bén iemand met een derde tepel.
0 stemmers
Ja dit heb ik ook vaak, moet ook regelmatig hardop lachen om dingen die hier gezegd worden. Gister nog om ‘Stormuela’ @Evenveel
Wel met het aantal mensen dat is “toegestaan”?
Breng Hanneke Groenteman terug
Ik denk dat dat voor velen geldt, dus wel een kerstdiner maar met max. 4 personen op bezoek. Dus dat zit precies tussen jouw opties in
Maar 4 is toch ook zoveel je wilt? Én het past binnen de regels
Haha ik lees het zo:
Met zoveel je wilt = schijt aan de regels, ik doe het zoals ‘vroeger’ dus met 10+ personen.
Nee nee, zoveel je wilt is binnen of buiten de regels. Ik ben vooral benieuwd of mensen hun plannen nu al wijzigen met alle aankondigingen die nog niet bevestigd zijn
Ja, Maan! Die vind ik ook zo irritant Verder Linda de Mol, Marieke (die van Q-music, maar weet haar achternaam niet) en ik kan zo nog wel even doorgaan.
Ja, als er niks aan de hand was geweest waren er 8 mensen op bezoek gekomen bij mijn schoonouders, maar vanwege de maatregelen doen we het nu alleen met het directe gezin dus nu komen er nog maar 3 mensen. Dat is dus niet zoveel als we willen maar de boel is ook niet volledig afgeblazen