Ja precies, maar ik vind de enige andere redhead van die 4 (naast 1982, the OG) wel beetje creepy. Dan ga ik toch voor 2014 als solide tweede plek.
Doen ze tegenwoordig in bijna iedere musicalfilm (bv Suddenly in Les Mis en Beautiful Ghosts in Cats), je moet toch kans maken op die Oscar voor Beste Lied he.
Ja is volgens mij een hele goedkope sequel
Wow die 1999 is echt basic bitch Annie
Ik krijg pijn in mn ogen van die pruik uit 1995
Hebben jullie een laptop of computer?
- Laptop
- Computer
- Beide
0 stemmers
De Computer die ik gebruik is de game pc van mijn man. Maar die is zo ontzettend snel dat ik die vaak gebruik. Heeft ook twee schermen, werkt zo veel fijner dan een laptop.
We hebben beide in huis, maar ik gebruik altijd mijn laptop. Ik werk ook thuis met mijn werklaptop, maar dan met externe schermen en toetsenbord.
Die gaan straks zeker ook zeggen nog nooit Home Alone gezien te hebben
Haha ik keek laatst perongeluk What women want uit 2000 op tv, en kwam er toen achter dat zij daar ook in speelt??! Wist echt niet dat zij vroeger blijkbaar in best veel films heeft gespeeld, ken haar alleen van het voice acting!
Wow heb die laatste annie vgm wel gezien maar dat lied was niet blijven hangen haha
Oke ik vermaak me zeeeeeer met de 2014 versie die op Netflix staat.
En, naar een Sinterklaasintocht geweest?
- Ja, ik heb kinderen
- Ja, ik heb geen kinderen
- Nee, hier is morgen pas de Sinterklaasintocht
- Nee, geen behoefte aan
- Anders
0 stemmers
Als je naar de intocht bent geweest. Was het druk?
- Het was druk, maar goed te doen
- Het was druk en ik voelde mij daar ongemakkelijk bij
- Het was niet druk
- Anders
- N.v.t
0 stemmers
Stelling: Door de huidige coronacijfers is een Sinterklaasintocht onverantwoordelijk
- Ja, dat is onverantwoordelijk
- Nee, het kan prima
- Sinterklaasintocht kan mits in aangepaste vorm
0 stemmers
Zelf niet voor de sint maar wel naar de supermarkt voor boodschappen in een winkelcentrum waar hij blijkbaar kwam, en het was echt superdruk. Kon niet eens normaal bij de ingang komen. Als ik dat van tevoren wist, had ik even overgeslagen
Mag ik vragen waarom je 5 korte dagen werkt? Ik zie daar (zeker met reistijd en reiskosten) het voordeel nog niet van.
Met kinderen zou ik liever 5x een korte dag werken, maar ligt ook aan de reistijd en nu kan ik onderweg werken/werk ik thuis. Nu zou ik liever 4x werken en 1 dag vrij. Op mijn werk is 't allemaal geen probleem.
Ik zou best 4 korte dagen willen werken. Of ja, als het kon zou ik helemaal niet werken. Maar ik ben zoveel productiever als ik kortere dagen werk. Gebeurt echt vaak dat ik 's ochtends zo geen zin heb en dan pas 's middags naar mijn werk ga (als dat kan ten minste) en dan heb ik altijd zo mijn werk in een middag af. Terwijl ik me anders vaak echt de dag door moet slepen omdat het gewoon te lang is. Ben ik constant afgeleid, weet ik niet waar ik moet beginnen, zit ik uren op mijn telefoon omdat ik gewoon vastloop. Dus ik ben wel voor kortere werkdagen eigenlijk.
Maar nog meer voor een basisloon.
Ik begin om 7 en neem geen lunchpauze (waarom moet ik een half uur met mezelf aan de keukentafel zitten) en werk vanaf januari 34. Dus elke dag tot half 4 en vrijdag vrij
Ik werk nu 4 dagen 8 uur en zou heel graag 5 dagen minder uur willen werken. Op mijn werk zou dat volgens mij prima kunnen. Mijn man en ik hebben alleen nu afgesproken dat we allebei 1 dag in de week thuis zijn met onze dochter.