Bij mijn werk kan/mag het! Ikzelf doe ene week 4, andere week 5. Dat ene uurtje smiddags/savonds weegt voor mij niet op tegen een dag vrij, (meestal) langer slapen en geen reistijd.
Ik werk 4 dagen van half 10 tot 6 en half 10 is top maar ik vind 6 echt heeel laat. Eer dat ik goed en wel afgesloten ben is het half 7 en dan nog koken eten sporten enz
Zou iemand zoân grote woonkamer/keuken hebben dat ie een elektrische fiets nodig heeft om zich door de ruimte te verplaatsen?
Het is mn moeder die de elektrische fiets heeft gekocht en hem het vaakst gebruikt maar zowel ik, mijn broer als mn vader gebruiken hem ook soms (alhoewel we meestal met onze gewone fiets gaan, de elektrische is vooral voor war langere afstanden)
Ik heb idd een elektrische bakfiets. Daarmee verplaats ik de chips van keuken naar bank. Niet te doen anders. Ook met de kinderen wel handig.
Tot nu toe klopt je hypothese!
Mijn hele huis is 45 m2 en daar wonen we gewoon met zân tweeĂ«n haha. Echt een raar besef eigenlijk
Ik werk nu 36 uur over vier dagen en ik vind het echt wel lange dagen. Op woensdag ben ik om 7 uur âs avonds thuis en op donderdag moet ik alweer om 7 uur âs ochtends op werk zijn. 32 uur lijkt me echt fijn maar kan helaas niet
Ja⊠zo dus
Maar bij ons is het wel 1 grote open ruimte. Heb dat hoekje (met rood tegen de garage aan) dan niet meegerekend want dat ja de speelkamer .
(Blauw = keuken. Groen de tafel. Rood aan de zijkant kast en in de andere hoek de piano. En dat Oranje is de bank en tv meubel).
Ja dat zeg ik toch? Je ziet duidelijk dat er een baan vrij is voor die bakfiets tussen de tafel en gang muur!
Zo dus.
Je situatie blijft gelijk dan gaan we vanuit of niet? Als in ik en mijn partner blijven hetzelfde verdienen etc. etc.
Ik heb beneden een woonkamer met keuken en boven nog eens een gehele verdieping woonkamer. Het wordt inderdaad vooral gebruikt om achterlijk te dansen, te rennen, te fietsen en parcours te bouwen voor voetje van de vloer (allemaal no joke want kind van 2).
Voor de mensen die thuis kunnen werken, maar alweer (gedeeltelijk) terug waren gegaan naar kantoor.
Ga jij na de persco van vrijdag weer volledig thuiswerken?
- Ja
- Nee
- Nog geen keuze gemaakt
0 stemmers
Stel je moet kiezen, je mag alleen nog maar in corona topic posten of in het sekstopic. Waar kies je voor?
- Seks
- Corona
0 stemmers
Ik ben blij dat mijn kind van 3 nog weinig met Sinterklaas heeft en we het nog kunnen negeren. Woon sinds 2 jaar in een dorp en hier zijn de pieten nog pikzwart, daar wil ik niks mee te maken hebben. Ze hebben nu een soort Sinterklaas clubhuis waar dit beeld staat
Ik werk 32 uur per week maar de ene week 3 dagen en de andere week. Vind dat echt fantastisch! Mân korte week met 3 dagen voelt net als vakantie dan haha, kan het iedereen aanraden
Ons bedrijf volgt strikt wat de overheid adviseert, dus grote kans dat we niet meer mogen. Maar als er nog beperkt wat werkplekken open blijven, ga ik denk ik toch nog 1 dagje op kantoor werken. Gelukkig is het sowieso vrij rustig op kantoor.
Stel je gaat weg bij je huidige werk waar je niet heel netjes bent behandeld. De laatste week heb je vakantie opgenomen. Wanneer ga je uit de groepsapp van werk?
- Op je laatste werkdag is
- Op de dag dat je contract officieel afloopt
0 stemmers
Ben ĂŒberhaupt nog niet terug geweest, en er zijn maar mondjesmaat mensen geweest de afgelopen 2 maanden.
Het is rijksoverheid, dus we volgen de regels heel strikt.