Stel je persoonlijke vraag #32

Ik krijg maar 600 euro per maand dus zou niet weten hoe

Herken jij dit ding?

• Ja, ik had er zelf een
  • Ja, maar had hem zelf niet
  • Nee, ik ben nog niet hoogbejaard

0 stemmers

Ik gebruik die pincode nog steeds overal waar ik zelf een code mag verzinnen :+1:

5 likes

Ik had deze versie

Nog bejaarder :joy:

42 likes

Puur prehistorisch

Heb ik eindelijk geleerd wat de waarde van de rijksdaalder was, werd de euro ingevoerd. Ik ben ondertussen weer vergeten wat de waarde van de rijksdaalder was

1 like

Twee gulden vijftig :grin:

4 likes

Top, ik ga het zo weer vergeten

2 likes

Ik had deze ook maar tweedehands gekregen van iemand, dus ik had geen rekening en ook geen betaalpas en we maakten hem daarom altijd open met een broodmes :thumbsup:

Ik vind het systeem waarmee die muntjes rollen nog steeds enorm vernuftig :nerd_face:

4 likes

Muziek boeit mij echt helemaal niks en zeker niet bij mijn uitvaart. Dus ik vind alles wat ze bedenken prima. Als ze geen muziek willen ook prima.
Van mij mogen mijn nabestaanden kiezen wat zij passend vinden.

3 likes

Herkende ‘m zelfs door de blur heen :smiling_face_with_three_hearts: Wilde ‘m zooo graag maar kreeg ‘m niet.

1 like

Ik maak altijd de grap dat ze Highway to Hell van AC/DC moet afspelen, als ze mij uitrijden naar het crematorium

11 likes

Twijfel of ik echt tijdens zo’n ceremonie liedjes wil. Vind dat dan toch wat ongemakkelijk, zit iedereen daar maar stil te wezen en verplicht naar wat liedjes te luisteren. Misschien liever alleen bij het binnenkomen en weggaan en dan gewoon een korte snelle ceremonie. En dan mag tijdens de borrel daarna wel m’n playlist aan.

4 likes

Ik ben op m’n laatste werkdag uit de app gegaan. Inmiddels wel weer toegevoegd :joy: Maar was vooral een app om borrels te plannen en life events te delen, niet zozeer werk gerelateerd.

1 like

Ik had laatst een uitvaart waarbij heel veel muziek gedraaid werd die echt prachtig paste bij de overledene en haar partner. Vond dat heel mooi en ben er sindsdien ook wel wat meer over na gaan denken, maar ik heb niet echt een lijstje ofzo.

1 like

Als je het zo stelt, 4 dagen van half 9 tot 5 zou ik dat chiller vinden. Maar hier zijn de dagen standaard van 9 tot 6 en dan wordt het te laat vind ik. Daarom dus toch de vijf dagen die ik nu doe (zelfde systeem als jij)

3 likes

Hahaha, I wish!!

Ik werk bij Defensie (burgerfunctie, IT)

4 likes

Kreeg/krijg jij van je ouders altijd cadeautjes die ze zelf bedachten, die jij voor ze moest bedenken of geld?

• Ik kreeg zelfbedachte cadeautjes, vond ik goed
  • Ik kreeg zelfbedachte cadeautjes, had liever wat anders gehad
  • Moest zelf mijn eigen cadeau bedenken, vond ik goed
  • Moest zelf mijn eigen cadeau bedenken, had liever wat anders gehad
  • Kreeg geld, vond ik goed
  • Kreeg geld, had liever wat anders gehad
  • Kreeg niks

0 stemmers

Natuurlijk is alles lief/welkom maar kan me voorstellen dat als je ouders steeds met geld komen je soms denkt doe wat moeite, of als ze steeds met cadeautjes komen waar je niks aan hebt dat je denkt doe maar geld.

2 likes

Vaak een combinatie van zelf om dingen vragen en dingen die mijn ouders (lees: moeder) bedenken.

1 like

Wij hebben m’n vader afgelopen vrijdag begraven, en terwijl zijn favoriete muziek gedraaid werd, keken wij ondertussen naar foto’s van hem van vroeger en nu. Vond dat heel mooi, en je bent ook niet ‘niks’ aan het doen omdat iedereen naar de foto’s kijkt die op een scherm langskomen.

21 likes

Ik hoorde net dat we gemiddeld ongeveer 27.000 dagen leven. Vind jij dit als veel klinken of als weinig?

• Veel
  • Weinig

0 stemmers