Stel je persoonlijke vraag #32

Ik kwam gister heel toevallig erachter dat ik al 10.001 dagen leefde. Was echt teleurgesteld dat ik de 10.000 net had gemist. :joy:

Dus ik vind 27.000 zo weinig klinken. Ik ben nu 27,5 en ik voel me nog zo jong en ik leef “nog maar” 10.000 dagen.

Edit: via deze site kun je het bekijken. Welkom bij De Feestkamer!

16 likes

Meest teleurstellende mandarijn?

• Veel pitjes
  • Lastig te pellen
  • Raar droog en hard
  • WeeĂŻg zoet
  • Te zuur
  • Anders

0 stemmers

1 like

Muf.

3 likes

Mandarijnen het liefst zo zuur mogelijk, maar de afgelopen jaren zijn die niet meer te krijgen ofzo.

4 likes

Ik ben vandaag 11112 dagen oud, zelfde gevoel als jij; jammer dat deze vraag gisteren niet kwam haha

5 likes

Oké, de situatie is: je woont samen. Er komt een stel op bezoek. Ze bellen aan. Wie doet er open?

• Ik of partner alleen
  • Partner en ik samen

0 stemmers

Vriend en ik strugglen hier altijd mee hahahah ik vind beide heel awkward voelen. Samen opendoen is zo Jut en Jul maar als 1 iemand opendoet voelt het voor de ander zo aso ofzo.

4 likes

Ik heb geen relatie, maar voor mij voelt het logischer als een iemand de deur opent. Maar als Jut de deur opent dat Jul wel een actieve houding aanneemt qua groeten of richting de keuken lopen om de koffie aan te zetten

17 likes

Ja ik ben dan nog net ff schoenen aan het aandoen of kaarsjes aansteken of een kussentje goedleggen en dan loop ik ook richting de gang of sta ik iig op.
Ben daar vooral meer mee bezig als het kennissen zijn die op bezoek komen. Bij goede vrienden of familie denk ik er niet over na of blijf ik gewoon op de bank liggen en roep ik HOI! ofzo :laughing:

5 likes

Er zijn wel veel Jeroenen geboren op mijn geboortedag! (1267 keer) :laughing:

1 like

Je gaat iets afspreken met een vriendin en dit is het gesprek:

A: Hoi, ik wil iets afspreken, wanneer zou jij kunnen?
B: Leuk, datum X
A: Dan kan ik niet.

Wie moet nu een nieuwe datum voorstellen?

• Vriendin A
  • Vriendin B

0 stemmers

2 likes

In dit geval zou ik gewoon zeggen één van beide eigenlijk. Vind dit nog niet echt een moment om als vriendin B te denken “Oh nou als jij niet meteen met een tegenvoorstel komt dan niet hoor”. Wel als er daarna nog steeds geen tegenvoorstel vanaf kan natuurlijk.

Als ik zelf vriendin A was zou ik het nu wel doen denk ik.

15 likes

Ik sta vaak de champagne/ cocktails in te schenken of laatste hand aan de hapjes/ diner te leggen terwijl mijn partner open doet. Voelt niet onnatuurlijk, anders ook erg krap in de hal met alle jassen en schoenen uit doen etc.

1 like

Werk jij morgen, naar aanleiding van de persconferentie thuis?

• Ja, ik zou naar kantoor maar nu werk ik thuis
  • Ja, maar ik zou sowieso al thuiswerken morgen
  • Nee, ik ga gewoon
  • Ik kan niet thuiswerken
  • Ik ben morgen vrij

0 stemmers

Ik zit in een dubio. Ik werk normaal nog maandag + woensdag op kantoor, rest van de week thuis. Het is niet noodzakelijk dat ik kom, maar de hele week thuis trek ik niet. Mijn werk heeft niets gecommuniceerd na vrijdagavond met een oproep thuis te blijven oid.

Ze hebben bij ons aangegeven dat het mogelijk is om 1 dag op kantoor te werken mocht je dat nodig achten. Inderdaad voor oa mentale gezondheid. Mijn vriend en ik proberen in lockdown allebei 1 dag op kantoor te werken om elkaar de ruimte te geven. Het is dan wel heel rustig op kantoor, alleen dus de uitzonderingen

3 likes

Bij ons is het altijd mogelijk geweest (behalve echt helemaal in het begin) om op kantoor te werken als dat voor jou om wat voor reden dan ook beter was. Reizen met OV werd wel ontmoedigd en er werd met vooraf aanmelden voorkomen dat te veel mensen tegelijk op kantoor waren maar vond 't zelf erg prettig dat de optie er was! Zou er dan ook zeker gebruik van maken, als dat voor mij nodig was geweest.

Ik werk helaas vanaf morgen weer full time thuis, alle afspraken zijn gecanceld/verzet naar digitaal en de hele dag digitaal op kantoor werken is voor mij onhandig.

Weet niet of je met het OV gaat, maar misschien kan je dan proberen buiten de spits te reizen? Zodat je in ieder geval met minder ‘reisbewegingen’ in aanraking komt

1 like

Heb jij ooit break up seks gehad?

• Ja
  • Nee
  • Meerdere keren/bijna altijd als het uit ging

0 stemmers

Ik ga niet “gewoon”. Ik heb twee weken vakantie gehad en moet morgen op kantoor zijn om het e.e.a. weer op te starten. Daarna kan ik thuis werken.

Wat vind je van thuiswerken?

• Ik kan niet thuiswerken
  • Omdat het moet, maar liever niet
  • Met fases wel okĂ©
  • Ontzettend kut
  • Heel chill

0 stemmers

100% thuiswerken echt pure ellende maar met keuze wanneer thuis/kantoor of 50/50 ongeveer ideaal

14 likes