Ik zou eigenlijk naar kantoor gaan. Maar inmiddels ben ik mank en de lift werkt niet. Dus moet nu thuiswerken.
Ik was altijd de persoon die riep ik werk het liefste thuis. Maar inmiddels vind ik kantoor ook echt wel weer fijn.
Ik zou eigenlijk naar kantoor gaan. Maar inmiddels ben ik mank en de lift werkt niet. Dus moet nu thuiswerken.
Ik was altijd de persoon die riep ik werk het liefste thuis. Maar inmiddels vind ik kantoor ook echt wel weer fijn.
De balans is fijn, merk ik. Af en toe sociale contacten en snel handelen/sparren op kantoor, dag erna weer lekker alleen thuis opladen en werken zonder afleiding.
Ik word juist op werk afgeleid door collegaâs die dingen van je willen, kletsen, of mensen die in en uit lopen
Thuis kan ik me focussen en mensen negeren als ik wil. En ik begin en stop wanneer ik wil, draai een was als ik dat wil, echt ik weet niet eens meer hoe ik me op kantoor moet gedragen straksđ„Č
Vioolgekras van kleine kinderen over skype is echt de hel. Soms is de verbinding zo slecht dat het echt klinkt als een duiveluitdrijving. Zeer kut dus, als ik dat van 2 tot 8 moet aanhoren
Ik vind het moeilijk me ergens toe te zetten zonder een vaste routine en ik doe veel minder omdat ik een groot deel van mijn spullen op werk heb. Ik denk ook niet dat het onderwijs optimaal is omdat ik geen zicht heb op wat de kinderen doen. Toch zijn er nu twee groepen die thuisonderwijs krijgen en lijkt het mij ook wel lekker om een paar dagen thuis te werken.
Dit geldt voor mij ook ja. Thuis is het zooo makkelijk om allemaal andere dingen te doen. Vooral mân telefoon is echt mijn lievelings afleiding. Op kantoor idd af en toe kletsen met collegaâs, maar dat kost echt minder tijd dan wat ik aan mân telefoon besteed wanneer ik thuis zit.
Ik voel me thuis zo alleen en dan heb ik door op mân telefoon te kijken nog ergens de illusie dat ik contact heb met mensen ofzo
Zou het jou een mooie baan lijken/ zou jij ooit 112 call operator worden?
0 stemmers
denk je dat het hier ooit mogelijk gaat zijn/gaat gebeuren dat mensen langs de deuren komen om ongevaccineerden te vaccineren?
0 stemmers
Mensen die ontslagen worden (of onbetaald verlof) als ze niet vaccineren?
0 stemmers
Wat coronagerelateerde vragen:
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Ik werk nu drie dagen thuis en één op kantoor en vind dat het chillste ooit. Die ene kantoordag vind ik altijd super gezellig maar het kost me ook veel energie. Kan echt een kippenhok zijn bij ons, dus deze balans is perfect. Scheelt ook dat mijn thuiswerkplek op een kamer op mijn zolder is en niet aan de keukentafel. Mijn apparatuur is identiek aan dat op kantoor en heb het helemaal gezellig aangekleed dus ik zit er heel graag! En inderdaad, even een wasje kunnen draaien is zo fijn.
oh wow⊠ik dacht dat het officieel nog niet mocht? Wat erg ditâŠ
Ik vind thuiswerken echt het beste ooit. Kan me top concentreren en als ik iemand nodig heb bel of chat ik die persoon. Wat ook top is trouwens is dat je gewoon kan klagen en bespreken wat je wil met bijvoorbeeld collegaâs, zonder dat andere meeluisteren.
Afgelopen week 1 dag op kantoor gewerkt (voor het eerst sinds maart '20) en ik vond het wel gezellig maar heb vrij weinig uitgevoerd.
Overigens begrijp ik dat het niet voor iedereen gemakkelijk is. Als jij bijvoorbeeld in een studentenkamer woont kan ik me voorstellen dat het niet te doen is.
Rond 19u breng ik mân kind naar bed en daarna sta ik zelf te douchen. Zodra ik beneden kom zet ik dan de persconferentie aan op âterug kijkenâ en ik luister met een half oor terwijl ik de woonkamer aan het opruimen ben.
Ga er niet meer voor zitten zoals ik in het begin deed.
Ik kijk de persconferenties niet (meer) maar ik lees daarna wel de samenvatting met alle regels. Dat vind ik een stuk duidelijker en sneller.
Ik zou het denk ik wel kunnen, maar zou veel van de angst/paniek/stress van mensen overnemen denk ik. Heb dat nu al als ik met cliënten naar de rechtbank ga, alle emoties vermoeien mij het meeste (niet negatief bedoeld, maar letterlijk moe erna)
Even kwalijk, wel nog kwalijker wanneer er ook kinderen in het spel zijn denk ik?
Ben wel benieuwd waarom mensen het kwalijker vinden als iemand getrouwd is! Door de geloften die je aflegt?
weet ik. gaf gewoon een toevoeging.
Ja snap het niet helemaal. Is een huwelijk dan meer waard dan een relatie? In een relatie (de meeste monogame relaties althans) beloof je elkaar toch ook gewoon trouw te zijn.
OfâŠ. een segway