Al die beeldspraken die ze gebruiken op een gegeven moment snap ik het niet meer
Hier een toepasselijke Even Tot Hier fragment
Al die beeldspraken die ze gebruiken op een gegeven moment snap ik het niet meer
Hier een toepasselijke Even Tot Hier fragment
Nagels vind ik op zijn mooist:
0 stemmers
Het valt me op dat heel veel oliebollenkramen een bord hebben staan met hun cijfer. Maar ze hebben eigenlijk allemaal een goed cijfer dus het zegt vast ook precies niets haha. Als je een kraam ziet met een cijfer 7,5, wat denk je dan?
0 stemmers
En een 8,8?
0 stemmers
Ik denk bij elk cijfer alleen maar aan die corrupte AD oliebollentest en hecht geen enkele waarde aan het cijfer
Ik was in schotland en overal, letterlijk overal, bij elk tentje, stond een bord met âAWARDWINNING fish & chips!â. De eerste keer dachten we nog oh, zal wel goed zijn. Maar op een gegeven moment dachten we huh hoeveel awards delen ze hier wel niet uit?
Gaan jullie wel eens bewust huilen om te luchten? Als in, even een moment alleen nemen en de boel laten lopen omdat je niet precies weet wat je dwars zit?
0 stemmers
Gewoon opkroppen de boel en op een gegeven moment barst het eruit
Getrouwd is erger
Want dan bedrieg je niet alleen je partner maar ook God
Ik kijk de persconferenties niet meer, Caronatopic volgde ik aan het begin een beetje maar ook al heel lang niet meer. En sinds kort kijk ik ook bijna helemaal niet meer op Twitter (was niet heel actief qua posten, maar las altijd wel veel). Werd er zo gestresst van dus dit geeft echt meer rust.
De coronacijfers en maatregelen geven me stress, maar alle meningen en reacties online eigenlijk nog meer. Vind het soms zo heftig te zien hoe extreem mensen denken en wat voor polarisatie is ontstaan. Wordt daar echt somber van.
Dus nu kijk ik soms gewoon de NOS-app en dan lees ik wel bij als er iets belangrijks is.
Ik zou willen dat ik dat kon zeg, mijn huilorgaan is permanent geblokkeerd
Die van mij permanent open, ook geen feest.
Strijk je wel eens?
0 stemmers
Zo ja, wat dan?
Ik strijk alleen maar een godskolere tyfusblouse die al kreukt als je er naar kijkt. Het is dat ie leuk is als hij gestreken is, ander had ik hem al lang een enkeltje kliko gegeven.
Ik trek hem eens in het half jaar een keer aan. Fuckding.
Haha ik had net een discussie met mijn ouders en die vonden het echt bijna niet te geloven dat ik nooit strijk. Ik begon bijna te twijfelen aan mijzelf. Fijn dat de meeste hier nooit/enkele keren per jaar strijken. We hebben wel een strijkbout, maar die gebruikt mijn vriend voor zijn eigen overhemden haha.
Ik heb nog nooit in mijn leven gestreken voor mezelf. Alleen toen ik een zomerbaantje had in een kringloopwinkel
Ik vind dat ook heel bijzonder haha! Als ik mijn kleding niet strijk zitten er gewoon kreukels in hoor. Maar ik draag geen broeken of t-shirts/truien, denk dat ik die ook niet zo snel zou strijken
Ik strijk al mn katoenen shirts en jurkjes enzo (tshirts en dingen van viscose ofzo doe ik met de stomer). En voor mn opleiding moest ik vaak de zelfgemaakte kledingstukken strijken tussendoor en op het eind haha
Ik wil graag met een megafoon van de daken schreeuwen: beste mensen, doe dit niet
Née hoor, God heeft Dibs op alle huwelijken
Vind je dat leuk om te doen? Vraag me af waarom hij dat zelf niet doet.