Stel je persoonlijke vraag #32

Love strijken. Echt het minst kutte klusje ooit.
Podcast op, en lekker stomen met dat ding :heart:

1 like

Ik strijk eigenlijk alles. Nog net de sokken niet. Beetje van huis uit meegekregen en ik vind het netter en fijner als de dingen gestreken zijn

Ik heb eens mijn duim gestreken dus sindsdien niks meer.

17 likes

hahahah dit is me nooit zo opgevallen, maar nu ik erover nadenk, afgelopen vrijdag zei hij ook: het is alsof je een marathon loopt, je bent op 32 kilometer en je hebt het gevoel dat je er al bent, maar je moet nog 10 km!

Alleen maar onthouden omdat mijn vader en ik lang moesten nadenken of het nou juist wel of geen goede metafoor was haha

2 likes

Geloofwaardiger als iedere chef dan zijn Cito-score opgeeft

Niet echt een goede metafoor toch. Want bij een marathon heb je ene duidelijke finish en zie je dat je dichterbij komt. Nu is het meer ronddolen in het donker met af en toe een knipperend lichtje links of rechts van je die je dan maar volgt omdat je anders helemaal niet van je plek komt en geen idee hebt verder waar je heen moet. Of was jullie conclusie anders? ^^

2 likes

Haha ja ik vond het ook niet heel geslaagd. Ik zit meer op, je rent een marathon, maar bij de finish/42 km wordt je verteld dat je er nog 10 moet. Of zoiets, haha. Maar idd meer gebed zonder einde dan duidelijke finish.

2 likes

Stel. je gaat naar een andere stad/ergens heen op vakantie en je boekt een hotel op een goede locatie (bijvoorbeeld centraal of in een mooie omgeving). Het gaat dus echt om de kamer zelf.

• Dan vind ik het het belangrijkste dat het comfortabel en mooi is, en de juiste sfeer heeft. Daar wil ik wel wat meer voor betalen
  • Dan stel ik niet veel eisen aan hoe het eruit ziet, zolang het schoon/ok is en kies ik graag een voordelige optie.

0 stemmers

1 like

Zolang er een bad is kan het me verder geen reet meer schelen :thumbsup:

3 likes

Altijd de skere optie want ben nog student. Als ik eenmaal geld ga verdienen geef ik het er graag aan uit :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

2 likes

Het moet vooral comfortabel zijn. Ik heb vorige week in een bed geslapen dat zo intens kut was dat ik geen oog dicht heb gedaan. Voortaan goed de reviews lezen weer. :weary:

1 like

Dit is volgens mij al maanden elke week in de Bonus bij Albert Heijn. Ik heb het nog nooit gezien (ook niet naar gezocht) en ik ken het ook helemaal niet

image

• Dit koop ik wel eens
  • Dit koop ik nooit, maar ik ken het wel
  • Dit koop ik niet en ken ik ook niet
  • Het was mij ook opgevallen dat het altijd in de bonus is
  • Het was mij niet opvallen dat het altijd in de bonus is

0 stemmers

Albert Heijn ik wil een verklaring

2 likes

Ik heb geen idee op welke afdeling ik moet zoeken hiervoor. Ik wilde het wel proberen, maar ik ben niet bereid om er moeite voor te doen.

Ik weet het ook niet. In het overzicht staat het altijd bovenaan tussen de groente en fruit, daarom is het nog extra vaag?

2 likes

Ik heb dit in 2 AH’S gezien in de buurt van de sushi afdeling meestal

1 like

Haha ja dit was mij ook opgevallen. Ik neem met m’n man vaak samen de bonus door en dan zeg ik ook elke week weer heel hard “snaks!”. Denk dat ze er gewoon veel van hebben ingekocht ofzo? Of dat de producent geld heeft betaald om het product te pushen?
Er waren ook wekenlang ‘nootjes’ in de aanbieding.

Dit klinkt overigens als een verschrikkelijke boomer-post, maar ik ben ook een boomer als het aankomt op boodschappen doen.

3 likes

Ik heb dit gekocht, die boontjes dan, en het is zo vies. Ik heb wel eens lekkere gedroogde boontjes gehad maar deze waren zoetig ipv knapperig en zout. Dit had ik dus door die bonus gekocht. Nou, zes euro weggegooid dus.

3 likes

Alleen als ik keihard jank, maar ik heb al zeker 5 jaar niet meer gehuild dan een dramatische mascara traan, heb nooit full on huilbuien meer sinds halverwege de twintig ofzo, denk dat m’n hormonen nu in balans zijn.

1 like

Ik moest laatst 5 tranen janken om ik vertrek (wel een oude aflevering, waarbij een gezin dat heel hecht was emigreerde, moeder was in remissie en bam next shot de huilende vader die zegt dat de vrouw dood is), dat was wel een dieptepunt.

Maar gelukkig geen hoofdpijn. Misschien water drinken?

Is er ook iets tussen in?
Comfortabel, absoluut.
Mooi? Don’t care.

1 like