Stel je persoonlijke vraag #32

Ja mijn ouders (allebei niet gestudeerd) vonden het heel leuk om daar bij te zijn en de uni een keer vanbinnen te zien.

Het is niet alsof ik het erbij gelaten heb ofzo

Ik wil eigenlijk gewoon weer terug naar de kleuterschool

14 likes

Same

1 like

Dat was helaas niet my time to shine. Altijd zulke goede ideeën, maar mijn paddenstoel van een wc-rol was toch altijd lelijker dan ik wou. Mijn ouders hebben ergens een koffer vol ‘O…Wat mooi! Maar wat is het?’ Kunstwerken van mij liggen uit die tijd.

2 likes

maar je had wel de vrijheid om alle lelijke paddenstoelen te maken die je wilde en dat iemand daarna ook nog tegen je zei dat t mooi was :thumbsup:

Voor mij was mijn P wel belangrijk :pleading_face: ik vond het zó moeilijk om te beslissen om te stoppen na mijn MBO, die P was dan nog een beetje een mijlpaal/bewijs dat ik het toch zo slecht niet heb gedaan haha!

13 likes

Hoe zeg jij dat item X een cadeau was?

Ik heb X…

  • gekregen
  • gehad

0 stemmers

Als je wel eens ‘gehad’ zegt, uit welke provincie kom je?

  • Groningen
  • Friesland
  • Drenthe
  • Overijssel
  • Flevoland
  • Noord-Holland
  • Zuid-Holland
  • Utrecht
  • Gelderland
  • Brabant
  • Zeeland
  • Limburg

0 stemmers

1 like

Ik hoor nu in m’n hoofd de stem van mn moeder “als je het gehad hebt dan heb je het niet meer!!!”

23 likes

Ik zeg gehad vooral icm eten: ik heb dat nog nooit gehad ipv ik heb dat nog nooit gegeten
Dus in je eerste voorbeeld zou ik wel gekregen zeggen

3 likes

Ik vond de combinatie van fulltime studeren èn parttime werken en eigenlijk nooit vakanties (want dan ging je weer meer werken etc), echt wel zwaar. Ook omdat ik voor m’n gevoel door een studie nooit klaar was? Werk kan ik makkelijker afsluiten - en die studie “zeurt” altijd ofzo?

(Maar op papier ben ik nu nog student, maar ik zie mn studie nu onder geschikt / naast mn werk haha. Dus zie mezelf als werkende :sweat_smile:)

2 likes

Bamischijf of nasibal, maar geen nasischijf.

Die xxxtennogwat, Lostprophets en nog wel wat.

11 likes

R Kelly vind ik lastig

Mijn mind zegt ja blok m mn body zegt nee blok dit niet

17 likes

Weten we in ieder geval wie zijn advocaten betaalt.

6 likes

Hierop aanhakend, zeg jij dat je iets in een winkel hebt gekocht of gehaald?

  • Ik heb dit bij X gekocht
  • Ik heb dit bij X gehaald
  • Ik gebruik het allebei, verschilt per winkel

0 stemmers

3 likes

Hoor ook gelijk die tekst: my mind is telling me noooo :notes:

Heb niemand actief geblokt, maar zap meestal wel weg (bij Chris Brown doet mijn vriend het al automatisch voor me).

7 likes

Ik ook Lostprophets.
Wil ik nooit meer mee geconfronteerd worden.

4 likes

Wel bami orientaal. Gewone bami is zo smaakloos.

Heb je ooit zo’n Strava plattegrond gezien op social media van iemand die gerend of gefietst heeft en gedacht ‘goh interessant/leuk/knap’?

  • Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ik kijk altijd naar de duurtijd en dan denk ik hoeveel nuttiger ik mijn tijd had kunnen indelen. Om me vervolgens te beseffen dat ik als een luie hond op de bank lig.

7 likes