Stel je persoonlijke vraag #32

Nog nooit. Tot hier gisteravond een vraag over was in slimste mens (Vlaamse, superieure versie)

1 like

Oh dat is wel leuk ja. Ik ken alleen mensen die een stukje fietsen door de polder of een paar kilometer hardlopen door hun wijk. Of ja, eigenlijk kijk ik er nooit zo precies naar maar dat vermoed ik.

1 like

Ik heb een artiest geblokt omdat Spotify die maar in mijn lijstjes bleef toevoegen terwijl ik het echt zeik muziek vond.

Ik zou bewust ook niet luisteren naar de muziek van de meeste van de artiesten in dit lijstje door hun gedrag maar het is Ć¼berhaupt mijn muzieksmaak niet dus blokkeren is niet nodig want dit zal nooit voorbij komen op mijn Spotify.

4 likes

Heb jij je autorijbewijs?

  • Ja,gebruik hem ook
  • Ja, maar doe er niks mee
  • Ben er mee bezig
  • Nee

0 stemmers

Heb jij je autorijbewijs gekregen of zelf gekocht?

  • Gekregen
  • Gekocht
  • Deels gekregen, deels zelf betaald
  • Andersā€¦

0 stemmers

Welke andere rijbewijzen heb je?

  • Auto met aanhanger rijbewijs
  • Bromfiets,snorfiets,scooter,brommobiel rijbewijs
  • Motor rijbewijs
  • Bus rijbewijs
  • Vrachtwagen rijbewijs
  • Trekker rijbewijs
  • Anders namelijkā€¦

0 stemmers

Krijg je trekker en scooter er niet gratis bijā€¦?

2 likes

Nee kan het niet meer aan om naar R Kelly te luisteren terwijl ik weet dat ie het over minderjarigen neuken heeft

Chris Brown was makkelijk want saaie kutmuziek

4 likes
1 like

Ik heb laatst mijn rijbewijs moeten verlengen :older_woman:t2: en toen kreeg ik ineens trekker erbij. Dus als jullie een trekker zien slingeren of afslaan, itā€™s me.

22 likes

Jaa dit dacht ik ook idd! Dat je die er ineens bij krijgt haha

Heb je weleens anoniem aan iemand de liefde verklaard?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Op mijn middelbare school kon je op Valentijnsdag anoniem een briefje af laten geven aan je crush door de conciƫrge :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Vaarbewijs :sunglasses:

4 likes

Oh ja, zoā€™n ongemakkelijke dag was dat altijd.

3 likes

Trekker alleen als je je autorijbewijs voor juli 2015 hebt gehaald!

Ik kan wel met aanhanger rijden, tot een bepaald gewicht hoef je er geen rijbewijs voor te hebben

Al snoep in huis gehaald?

  • Ik heb altijd snoep in huis
  • Nee, doe ik morgen pas
  • Nee, die kinderen krijgen mandarijntjes
  • Nee, hier doen ze niet aan Sint Maarten
  • Ik ga het vandaag doen
  • Ja, ik heb al gekocht

0 stemmers

Nee, geen zin in, doen de bel uit en de deur niet open.

13 likes

Ik hoorde van mijn buurvrouw dat het heel rustig bij ons in de straat is en dat enkel zij met haar zoontje langskomt. Dus ik zit zelf de zak marsjes al leeg te vreten, als ik er toch maar een paar nodig heb.

Zal je natuurlijk zien dat 't dit jaar ineens wel druk is maar dan doe ik 't licht wel uit en verschuil ik me op zolder.

4 likes

Ik heb volgens mijn vriend veel te veel ingeslagen maar ik ben opgegroeid in een vinexwijk waarin echt zoveel kinderen langskwamen, dat ik bang ben dat we te weinig hebben :sweat_smile:

4 likes

Hier wonen geen kinderen :pray:

6 likes