Als je dat AH membership hebt mag je elke week 10 producten kiezen die voor jou dan specifiek in de bonus zijn. En dat zijn dan ook producten die je vaak koopt, gebaseerd op wat erop je bonuskaart geregistreerd staat. Echt mega chill.
Haha ja opzich mag je kiezen, maar ik heb ook maar de keuze uit 10 dingen. En ik moet zeggen dat ik die aanbiedingen wel vaak tegen vind vallen, ik heb nu 17 cent korting als ik drie pakken vlokken koop.
Een collega krijgt een kind
Jij:
- Verwacht uitgenodigd te worden voor kraambezoek.
- Vraagt zelf om op bezoek te komen.
0 stemmers
Eigenlijk verwacht ik ook niet uitgenodigd te worden, hangt mss ook van de band af met je collegaās.
Ella ella! Aalst carnaval telt wel! Dat is de enige echte carnaval van Belgiƫ . Over dat normaal gaan we het niet verder hebben
Wapenstilstand is vooral in Ieper dat ze dat herdenken met de last post. En in sommige steden is dat ook Sint Maarten dat dan komt.
Allebei niet, ik verwacht niet uitgenodigd te worden (zou eerder verbaasd zijn, maar leuk als ze dat willen) en vragen zou ik al helemaal niet. Wil me niet op zoān manier opdringen
Dat vind ik wel het lastige aan kraambezoek, ik wil niet ongeĆÆnteresseerd overkomen, maar ik wil ook niet dat iemand druk voelt omdat ik vraag of ik mag komen.
Haha okƩ okƩ fair enough. Ik ben ook gewoon de grootste AH-sucker die er is, eerlijk gezegd
Ja ik vind het ook heel onduidelijk want ik wil mn kind niet opdringen en vind het ook prima als mensen niet komen maar hoor dus nu van andere collegaās dat mensen beledigd zijn dat ik ze niks gevraagd heb.
Terwijl ik in de veronderstelling was dat mensen die willen komen dat zelf vragen
Ja, als ik iets zonder bonus wil, koop ik er 1. De volgende week is het dan bijna altijd in de persoonlijke bonus.
Ik verwacht helemaal niks.
Omdat er meestal op het kaartje staat:āwil je langskomen, bel ffā zou ik zelf dan vragen om op bezoek te gaan, maar enkel als ik een beetje betrokken ben bij die collega en ik zou dat niet direct doen, maar na een aantal weken een keer een afspraak plannen
ja ik houd van de albert heijn hoor. Fijne producten, goede aanbiedingen, zelfscan werkt top. En het enige alternatief bij mij in de buurt is de jumbo, en dat filiaal is echt een verschrikkelijke chaos met ellendige zelfscankassaās.
Het liefst zou ik naast een lidl/albert heijn wonen, maar helaass.
Oh wat lastig! Is het mogelijk om je collegaās in 1x een bericht te sturen, gewoon iets als: Mocht je het leuk vinden om langs te komen, laat dat dan even weten? Ik denk dat het zooooo verschilt per persoon hoe je dit ziet. Maar beledigd zijn vind ik sowieso altijd onzin. Dan vind je jezelf echt veel te belangrijk.
Verwacht niks en ben ook niet van plan om te gaan. Waarschijnlijk hebben we dan al via werk iets voor diegene gekocht (met pech 1 keer voor de babyshower, 1 keer voor de gender reveal en daarna nog wanneer het er eindelijk is) en ik zie dat kind wel verschijnen wanneer ze langskomen.
haha de Spar als supermarkt bestaat nog steeds !! Echt geen fan van overigens, die is pas duur
Wat een combinatie van polls zeg
Als die meteoriet de spar maar laat staan!
Die meteoriet zou me echt niet boeien. Merk je toch ook niks van XD. Dan ken het maar beter ineens voor IEDEREEN voorbij zijn.
Ik doe klantenservice, dus bijna dagelijks š„²
Als het uit het niets āpats boem wegā is, dan weet niemand beter en is er gewoon niets meer. Ik zeg niet dat ik het wil, maar dat lijkt me wel ok.
Als ze hem vanaf een afstand zien aankomen lijkt het me vreselijk, allemaal theorieƫn en massahysterie en mensen die zich vreselijk gaan gedragen en maar wachten tot het moment daar is. Nee dat lijkt me afschuwelijk.