Stel je persoonlijke vraag #32

Ik ben gewoon met baby even langs kantoor gegaan. Zo voelt niemand zich verplicht en had ik in de hand wanneer en hoe lang.

4 likes

Haha ja ik dacht ook dat de afgelopen 1.5 jaar een klein voorproefje waren hierop. Met een meteroriet is het nog wel erger denk ik.

1 like

Klinkt als het plot van Melancholia!

6 likes

Wat zou je Laatste Avondmaal zijn voordat de meteoriet inslaat?

• Pizza
  • Iets met pasta
  • Rijst(tafel)
  • Sushi
  • Hollandse pot/AGV
  • Mexicaans
  • Tapas
  • Patat (snackbar)
  • Broodje hamburger
  • Chinees
  • Roti
  • Doner/shoarma

0 stemmers

Alles, boeiend

47 likes

Haha ja vind ik ook maar dat vond ik nou niet echt een aanbeveling om mee te maken.

@MJDLH indiaas

4 likes

Denk jij dat je op je 80ste nog seksueel actief bent?

• Oh hell yes
  • Dat kan ik niet inschatten maar ik hoop van wel
  • Dat kan ik niet inschatten maar ik hoop van niet
  • Nee aan mijn lijf geen polonaise meer op die leeftijd

0 stemmers

Nee dan wil ik gewoon slapen of dood zijn, hoef dan echt niet meer te neuken heel plat gezegd. Heb ik al genoeg gedaan, het moet ergens stoppen.

10 likes

De boel gaat op slot :laughing:

1 like

Dus jij vindt dat een lichaam optimaal werkt als het dan zo lang mogelijk seksueel actief is? Naja het maakt me niet uit ik moet de 30 nog halen en ik ga echt niet op mn 80e nog neuken.

1 like

Ik vind het nu soms al teveel energie/moeite kosten en ben nu 30, moet je nagaan hoe dat over 50 (!!!) jaar moet zijn, pffff. Laat mij maar lekker knuffelen hoor, ook voldoende.

13 likes

Ja eh wij zijn geen jongens.

Nee heb Google

5 likes

Ik heb er maar een paar maar kook er wel regelmatig uit. Ik gebruik het vaakste de meest praktische kookboeken en degene die heel mooi vormgegeven zijn of aparte recepten hebben eigenlijk bijna nooit.

Mijn mooiste kookboek is ā€œthe forest feastā€ waar ik nooit een recept uit heb gemaakt dus uiteraard heb ik ook ā€œthe forest feast gatheringsā€ gekocht zodat ik 2 nutteloze maar wel mooie kookboeken heb :+1:t2:

7 likes

Je werktas:

• Handtas, shopper of andere tas die je aan 1 kant draagt
  • Schoudertas of andere tas die je schuin over je lichaam draagt
  • Rugzak
  • Laptoptas of andere tas die je in je hand houdt
  • Anders

0 stemmers

Love door kookboeken bladeren, maar uit kookboeken koken is voor mij vooral iets voor het weekend, als ik ook zin heb om wat uitgebreider te koken. Favoriet hier is Amazing Asia, of de kookbijbel van de Thaise keuken of Simpel van Ottolenghi, maar dan heb je wel echt veel kruiden nodig. Verder speur ik internet af naar recepten.
En doordeweeks is de allerhande m’n kookboek.

3 likes

Zou je liever een jurk dragen die gemaakt is van allemaal ballonnen of ƩƩn grote ballon jurk?

0 stemmers

2 likes

Zou graag een wat stijlvollere werktas willen maar moet elke dag m’n (vrij grote/zware) laptop meezeulen + kabels + soms boeken + lunch + paraplu + alles wat je sowieso meesleept op een dag, met het OV, dus toch maar voor de meest comfortabele optie van een rugzak gegaan :joy:

Behalve als het echt heel warm is, dan krijg ik altijd binnen 5 minuten zo’n zweetrug dus dan prop ik alles in een schoudertas.

2 likes

Een hele kast :sweat_smile: met voornamelijk bakboeken. Mijn favoriete bakboek is deze en mijn favoriete kookboek is deze.

7 likes

Oh maar wel echt een keer dingen uit the forest feast maken ooit!! Alles wat ik daar tot nu toe uit gemaakt heb was vet lekker.

@anon50301661 Ik heb niet zo veel kookboeken maar de meeste die ik heb gebruik ik wel! Ik kook het meest uit Comida Mexicana (van Rosa Cienfuegos), Vegarabia en het Groot Indonesisch Kookboek, en The Forest Feast is dus ook fijn. En om te lezen vind ik Salt Fat Acid Heat wel echt een aanrader ook, ben nog niet aan de recepten toegekomen maar heb er wel echt dingen uit geleerd die ik toepas tijdens het koken nu

4 likes