Dag verlof voor mij. ,
Neen, want de officiƫle naam is Feest van de Dynastie.
De koning verjaart op 17 april en de vrije dag op de verjaardag van het staatshoofd verandert wel bij Elisabeth.
Same same
Geen seks topic mocht niet maar gelukkig mocht het āshow je handschriftā topic wel š„²
Dat show je handschrift topic is al oud.
Ik wacht nog steeds op dat topic 
Misschien moeten we dat gewoon annexeren
Wie is er nog steeds bitter over (de beslissing rondom) het geen-sekstopic?
- Ik
- Mwah, wel geĆÆrriteerd, niet bitter
- Meh, meer niet dan wel
- Ik ben er wel overheen
- Het heeft mij nooit geĆÆnteresseerd
- Wat?
0 stemmers
En ik heb nog steeds geen seks (gehad)!
Denk niet dat de discussie weer van voren af aan beginnen veel gaat opleveren. Behalve een hoop frustratie bij iedereen misschien
Oh nee, was gewoon benieuwd of anderen zich er wel overheen hadden gezet. Ik denk dat de discussie geen zin heeft, beslissing is gemaakt. Is inderdaad alleen maar hinderlijk verder.
Ik bedacht me van de week ineens dat ik hier nog steeds van baal en er echt nog steeds heel graag met mensen over zou willen praten, omdat ik die in mijn priveleven niet heb. Dus ja, ik baal er nog steeds echt van.
Er was geopperd om een pb aan te maken of anders een whatsapp groep. Is dat nog van de grond gekomen? Misschien is dat wel een optie gezien er toch meer zijn die nog steeds erg balen. Weet niet of er iemand is die het op wil zetten natuurlijk.
Heb je wel eens een cursus/opleiding gevolgd via de LOI?
- Ja, en ben er tevreden over
- Ja, en ben er niet tevreden over
- Nee
0 stemmers
Ik wil niet de discussie voortzetten maar volgens mij heb ik dit gemist. Het ging dus om een topic voor mensen die geen seks hebben en/of willen?
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-een-relatie-heet-4/26269/2991
Hier kan je het teruglezen
Ja klopt, een topic voor mensen die wilden praten over het niet hebben van seks. Dat kon dan in het relatie topic of seks topic was het argument. Maar voor sommigen voelde dat niet prettig aan om in het seks topic te doen, en het relatie topic voelde ook niet passend want je kunt ook geen seks hebben en niet in een relatie zitten.
Ik heb meer dan 10 jaar geleden eens een cursus gedaan bij het LOI. Ik had er niet echt iets aan en de vorm paste niet bij mij.
Sabine van OhMyFoodness volgt ook zoiets. Weet even niet of het LOI is of iets soortgelijks maar dan met een andere naam. Zij klinkt altijd wel erg enthousiast erover. Of nou ja de keren dat ze er iets over deelt is ze enthousiast.
Edit: ah ja toch ander naam, NTI.