Stel je persoonlijke vraag #32

Ik schrijf sommige letters aan elkaar en sommige los :woman_shrugging:t3:

7 likes

Omdat je ‘aanelkaar’ typt dacht ik dat je ditbedoeldemetaanelkaarschrijven

7 likes

Ik had zelfs na de poll nog niet door dat je onze Koningsdag bedoelde, dacht ff dat het Koningsdag vandaag in NL was haha. Zegt ook genoeg

2 likes

Ik schrijf aan elkaar, maar ik denk niet dat iemand die mijn handschrift ziet dan denkt aan het woord ‘schoonschrift’. Niet te lezen die meuk. Gelukkig heb ik daar het juiste beroep ook voor!

1 like

Dag verlof voor mij. ,

Neen, want de officiële naam is Feest van de Dynastie.
De koning verjaart op 17 april en de vrije dag op de verjaardag van het staatshoofd verandert wel bij Elisabeth.

2 likes

Same same

Geen seks topic mocht niet maar gelukkig mocht het “show je handschrift” topic wel 🥲

36 likes

Dat show je handschrift topic is al oud.

1 like

Ik wacht nog steeds op dat topic :weary:

3 likes

Misschien moeten we dat gewoon annexeren

2 likes

Wie is er nog steeds bitter over (de beslissing rondom) het geen-sekstopic?

• Ik
  • Mwah, wel geïrriteerd, niet bitter
  • Meh, meer niet dan wel
  • Ik ben er wel overheen
  • Het heeft mij nooit geïnteresseerd
  • Wat?

0 stemmers

En ik heb nog steeds geen seks (gehad)!

13 likes

Denk niet dat de discussie weer van voren af aan beginnen veel gaat opleveren. Behalve een hoop frustratie bij iedereen misschien

8 likes

Wat als er nu een heeel makkelijke oplossing zou zijn? :grimacing: :grimacing:

19 likes

Oh nee, was gewoon benieuwd of anderen zich er wel overheen hadden gezet. Ik denk dat de discussie geen zin heeft, beslissing is gemaakt. Is inderdaad alleen maar hinderlijk verder.

2 likes

Ik bedacht me van de week ineens dat ik hier nog steeds van baal en er echt nog steeds heel graag met mensen over zou willen praten, omdat ik die in mijn priveleven niet heb. Dus ja, ik baal er nog steeds echt van.

14 likes

Er was geopperd om een pb aan te maken of anders een whatsapp groep. Is dat nog van de grond gekomen? Misschien is dat wel een optie gezien er toch meer zijn die nog steeds erg balen. Weet niet of er iemand is die het op wil zetten natuurlijk.

Heb je wel eens een cursus/opleiding gevolgd via de LOI?

• Ja, en ben er tevreden over
  • Ja, en ben er niet tevreden over
  • Nee

0 stemmers

Ik wil niet de discussie voortzetten maar volgens mij heb ik dit gemist. Het ging dus om een topic voor mensen die geen seks hebben en/of willen?

2 likes