Stel je persoonlijke vraag #32

@anon75037719 Waarom ben je er niet tevreden over?

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-een-relatie-heet-4/26269/2991

Hier kan je het teruglezen

1 like

Ja klopt, een topic voor mensen die wilden praten over het niet hebben van seks. Dat kon dan in het relatie topic of seks topic was het argument. Maar voor sommigen voelde dat niet prettig aan om in het seks topic te doen, en het relatie topic voelde ook niet passend want je kunt ook geen seks hebben en niet in een relatie zitten.

1 like

Ik heb meer dan 10 jaar geleden eens een cursus gedaan bij het LOI. Ik had er niet echt iets aan en de vorm paste niet bij mij.

2 likes

Sabine van OhMyFoodness volgt ook zoiets. Weet even niet of het LOI is of iets soortgelijks maar dan met een andere naam. Zij klinkt altijd wel erg enthousiast erover. Of nou ja de keren dat ze er iets over deelt is ze enthousiast.

Edit: ah ja toch ander naam, NTI.

1 like

Valt zo’n opleiding via het NTI of LOI oid wel echt onder het ‘reguliere onderwijs’? Alsin heb je dan daarna echt een HBO opleiding of bachelor in een bepaald onderwerp op zak?
En wordt het door de arbeidsmarkt ook op hetzelfde niveau geschat als gewoon via een hogeschool?

1 like

Ja is gewoon erkend onderwijs

Mijn moeder is getest en die heeft het niet dus ik heb het dan ook niet

1 like

Ja kan het ook van je vaderskant krijgen

1 like

Oh dan geen idee, de arts heeft aangegeven dat ik me verder niet druk hoefde te maken

2 likes

Sculpture studio & Bump allebei leuk
Bij Sculpture Studio heb ik het idee alsof het voor rijke mensen is gemaakt ofzo, klinkt heel luxe zeg maar. Bump is wat pakkender, wat meer alledaags.

Slaat wellicht nergens op maar dit zijn mijn associaties bij die namen :rofl:

3 likes

Bij sculpture studio denk ik aan een upscale pottenbakkerswinkel of keramiekzaak

3 likes

Zoiets is er soort van, Sjurrr heeft een discordserver opgezet

2 likes

Studio Bump

5 likes

Ik vind dit juist heel raar en pretentieus klinken van kijk ik gebruik een Frans lidwoord zo chic :grimacing:

11 likes

Ahh jammer, dat lijkt dan te veel ja! Ik vind bump wel leuk, maar omdat het toch iets fancys is misschien iets te simplistisch ofzo? Vind iets met studio of atelier oid wel bij zo’n soort product passen.

1 like

Misschien iets als beeld moment? Dan kan het ook breder dan alleen bij zwangeren. Of iets van belly sculpture

2 likes

NMSMVPE is wel een goeie naam

21 likes

Gaan we vanavond verliezen en daarmee niet naar het wk

• Hahaha ja
  • Hahaha ja jullie (ik ben Belg)
  • Nee we spelen minstens gelijk en niks aan de hand
  • Kan me echt geen kut schelen

0 stemmers

2 likes

Ja misschien Atelier Bump @Ovenschaal ?

5 likes