Stel je persoonlijke vraag #32

Ik vind het zo vreemd met zo’n afgekapte kop. Waar zet je het neer ook? Ik bedoel get money als de gek het ervoor geeft :clap:t3:

2 likes

Ik kan me niet voorstellen dat Denen bømp een leuke woordgrap vinden.

5 likes

Hij is al onderweg in zijn golfkarretje :thumbsup:

2 likes

Betekent dit dat je het tóch gaat doen? Heel cool haha

8 likes

Shell gaat weg uit Nederland

• Jammer
  • Goed
  • Boeit mij nul

0 stemmers

2g invoeren als maatregel

• Mee eens
  • Niet mee eens
  • Boeit mij nul

0 stemmers

Claudia de Breij heeft een boek over Amalia geschreven

• Vind ik interessant
  • Vind ik niet interessant

0 stemmers

1 like

alle vrouwen in mijn familie hebben het, en ik ben de enige die de dans ontsprongen is!
heel blij mee

3 likes

Maar dat is ook een Deens woord, maakt het dat niet anders? (Niet dat het uitmaakt :crazy_face:)

2 likes

Heb jij weleens

• Zelf een meubelstuk (opnieuw) bekleedt
  • Zelf een draagbaar kledingstuk gemaakt
  • Zelf een schilderij gemaakt die ook echt in je huis (of het huis van iemand anders) hangt
  • Zelf een beeldhouwwerk gemaakt die ook echt bij jouzelf of iemand anders in huis staat
  • Zelf een meubelstuk gemaakt
  • Zelf kaarten gemaakt die je ook daadwerkelijk heb verstuurd of weggegeven
  • Zelf een muurschildering gemaakt
  • Een meubelstuk een make over gegeven
  • Niets van dit alles

0 stemmers

Nu het toch over Deense business ideeën gaat, ben ik benieuwd of Deense dingen het hier ook goed zouden doen. Het is mijn droom om ooit een publiek badhuis te openen, eentje zoals in Kopenhagen: https://www.sjaellandsgadebad.dk/ . Het is een mooi, toegankelijk en betaalbaar badhuis, met privé badkuipen maar ook dat je met een groepje terecht kan. Er worden soms ook evenementen gegeven.

Foto

Deze tekst wordt verborgen

Zou jij hier naar toe gaan?

• Ja, en ik woon in een grote stad
  • Ja, en ik woon in een kleine stad/dorp
  • Nee, en ik woon in een grote stad
  • Nee, en ik woon in een kleine stad/dorp

0 stemmers

Dit lijkt me echt helemaal niks, denk dat het best mooi/leuk kan zijn maar zoals op die foto’s vind ik het er echt totaal niet aantrekkelijk uitzien.

37 likes

Niet aan mij besteed, maar ik denk dat het wel wat is voor mensen die gek zijn op de sauna. Dit zou dan een betaalbare optie kunnen zijn.

Of voor mensen die geen bad thuis hebben

1 like

53289_resized
Daar hebben we deze al voor!

36 likes

Dat is gewoon een veredelde teil

2 likes

Ja zo zaten onze opa’s en oma’s er ook bij. En dan lekker het hele gezin achter elkaar in hetzelfde water.

2 likes

Mijn moeder heeft er nog zelfs ingezeten. Tja, platteland he.

En de teil werd ook nog eens gebruikt voor de was

Nouja voor die prijs val je wel bijna om! Al is het wel echt super tof om te gaan doen, vind ze erg mooi.

2 likes

Nee, het ziet eruit als een verlaten psychiatrische inrichting en super kil.

Met een sfeervol interieur lijkt het me wel leuk!

31 likes

heb ja gestemd maar zou liever dit hebben

ben daar geweest en dat was heel chill

hoe ziet het er uit

Terme Szechenyi Budapest - YouTube

als dat hier was zou ik sowieso afspreken met vriendinnen om daar te badderen

13 likes

Ja, helaas wel. Het is in totaal ongeveer een jaar tot 1.5jr wachten tot je kan beginnen het ivf gedeelte. Wel lang dus. Maar we hebben helaas zo ontzettend veel ellende gezien van dit gen, dat we het toch graag willen…

Edit: overigens duurde het ook lang voor we wisten dat mijn man drager was. In januari zaten we bij de huisarts (Naja aan de telefoon), en uiteindelijk door alle wachttijd etc kregen we het medio augustus te horen.

2 likes

Elke keer als ik een foto van deze plek zie ruik ik meteen de geur van zweetvoeten die allemaal in een voetenbadje van 20ml hebben gezeten en door de warmte de damp omhoogkwam zo recht m’n neusvleugels in.

Misschien was het omdat ik brak was, maar ik vond deze plek echt de hel op aarde

Sorry niks persoonlijks verder

8 likes