Ik vind niks schattig aan zingende kinderen. Als iets het bloed onder m’n nagels vandaan haalt is dat het wel.
Maar ik ben zelf ook nog eens gelukkig uit eten, dus m’n man en baby hun probleem 
Ik vind niks schattig aan zingende kinderen. Als iets het bloed onder m’n nagels vandaan haalt is dat het wel.
Maar ik ben zelf ook nog eens gelukkig uit eten, dus m’n man en baby hun probleem 
Ik heb dit nog nooit meegemaakt, maar wacht je dan echt tot ze klaar zijn met zingen?
Zodra ze aan hun eerste zangnoot beginnen gooi je toch de deur dicht
Nou ja wat ik me ervan herinner is dat die liedjes heel kort zijn, misschien max. 15 seconden? Ik heb nooit meegemaakt dat iemand meteen snoep in onze tas douwde om van ons af te zijn.
Wel snoep gekocht, maar we gaan de lichten uit doen en boven zitten het snoep opeten. Vorig jaar waren er superveel kinderen langsgeweest, maar we hebben er echt geen zin in dit jaar 
ik heb dit eigenlijk nog nooit meegemaakt maar ik woon sinds kort in een buurt met heel veel kinderen dus misschien moet ik toch maar wat inslaan
ik wil niet de gierige buurvrouw zijn natuurlijk
Bij ons kon je vroeger ook een liedje zingen bij de snackbar of pizzaria, was ook lekker
of inderdaad nieuwkomers in de buurt die niet wisten dat Sint Maarten een ding was en helemaal verbaasd zich afvroegen wtf er gebeurde en dat je dan een pak tucjes kreeg 
Woon gelukkig in een appartement, dus tenzij mijn buren de deur opendoen en de kinderen naar boven laten lopen is alle snoep voor bassie.
Jaaa bij ons ook bij de snackbar en toen kregen we een gratis frikandel
bij de tandarts een pakje kauwgom en 1x hadden we geluk dat sint maarten op de dag viel dat de viskraam er stond, toen kregen we gratis een bakje kibbeling
Ik heb echt hele leuke herinneringen aan Sint Maarten, bij boerderijen kreeg je altijd een zakje vol snoep ipv 1 dus wij hadden altijd een dikke buit
Gelukkig doen ze dat hier niet. Sta je de hele avond met die kou de deur open te doen. Tyf op ga zelf snoep kopen
Hahaha ik heb dit dan weer met Sinterklaas. Ik wens mijn man, kind en schoonfamilie veel plezier en ben zelf met vriendinnen een weekend weg. Joehoe, tot later.
Oh ja same, ik ga het hier zo lang mogelijk uitstellen er iets aan te doen. Wacht wel tot ze er om gaat vragen.
Ligt snoep in huis, maar ben elk jaar met Sint Maarten niet thuis.
Wij gaan dan altijd met vakantie 

Ik moet wel heeuul veel naar die artiest luisteren voor ze een centje van Spotify krijgen dus teveel moeite. Maar ik skip ze vaak gewoon.
Dit zou standaard moeten zijn, leuk als de bewoners het leuk vinden maar het is toch eigenlijk bizar om zomaar bij mensen aan te gaan bellen en snoep te verwachten 
Groetjes de boze heks
Hoe ben jij met spelletjes zoals Rummikub, Triominos, etc?
0 stemmers
Lang nadenken over je beurt (langer dan 5 min.)
0 stemmers
Ik haat mensen die lang nadenken. Dan is de hele lol eraf.
Maar het ergste zijn mensen die met 30 seconds de hele tijd “uuuh eeehh jaaa wie is dit??? Nee, is dit een land? Oh dit is die acteur… of sporter? Is mijn tijd nu al om? Ja sorry heb echt mn best gedaan.” zeggen. Ga weg dombo!
Same idgaf is het bijna afgelopen? 
Ook met Rummikub? 
Ja wat is lang? Ik denk soms nog ongeveer 1 minuut na maar vind dat dan al voelen als best lang