Ik vind dat echt heel erg om te horen. Ik wens je alle moed en kracht om door te gaan zoals je nu doet.
We zijn allebei klein met blauwe ogen en daar houdt het qua fysieke kenmerken wel op. Toen we 16 waren hadden we wel allebei precies dezelfde schuine emo-lok die ons halve gezicht bedekte en hetzelfde standaarduniform van bandshirt, skinny jeans en vans.
Of the bloodhound gang die over publiek heenkotste
Sorry, de eerste was anoniem en dat willen we natuurlijk niet, dus die moest opnieuw!
Gelukkig is dit niet het Je Moet Kiezen topic dus ik hoef helemaal niks van dit aub
En zeiden mensen toen dat jullie op elkaar leken?
Een vriendin van mij had een relatie met een vrouw met dezelfde kleur haar en allebei redelijk kort haar. Ze waren ook ongeveer even lang en daarna hielden de gelijkenissen wel op. Ze scheelden ook 10 jaar. En mensen dachten heel vaak dat ze moeder en dochter waren
Wow ik ben echt verbaasd dat mensen op iets anders dan spugen stemmen? Kots stinkt en plas ook, en dan zit je met vieze kledingstukken waar je dan de hele tijd dat je daar bent nog mee rondloopt en daarna schoon moet krijgen. En als het m’n idool is zou ik er wss ook mee bekken als ik de kans kreeg dus hoeveel anders is spuug dan
Ja echt waarom zou je in hemelsnaam voor kots kiezen??
Ik zou een spetter kots van God himself nog niet eens accepteren
Mezelf in de val gelokt alsnog onthoud ik me van stemmen, sorry penny
Nou je opzich hebben ze minder weerstand toch omdat ze zo weinig mensen zien
Ah nee wat kut
Wij kregen het af en toe wel te horen ja, maar meer op zo’n manier dat je tante op een verjaardag dan zegt van ‘nou ze passen in ieder geval wel goed bij elkaar!!’
Ik vind het idee van iets in je mond compleet goor. Kots is op zichzelf heel ranzig. Plas op je gezicht is ook smerig, maar dan kun je nog je mond en ogen dicht doen.
Je in je mond laten spugen door een artiest waar je fan van bent
- Nee gatver ga weg, onder geen enkele omstandigheid
- Nouja ik zou niet vooraan staan maar kan me er op zich wel iets bij voorstellen
- Ja geil
0 stemmers
Zolang het maar geen roggel (rochel?) is aub
In een Afrikaans land waar ik op vakantie was werd er de hele tijd gedacht dat mijn vriend en ik broer-en-zus waren (zelfde haarkleur/oogkleur, zelfde lichaamsbouw), en dat mijn vriend een relatie had met zijn zus (andere haarkleur en oogkleur) hahaha. Was telkens weer leuk: ‘you two married?’ ehh nee dit is m’n zus.
Nouja als de hele eerste rij korst krijgt en je staat dicht op elkaar, ging ik ervan uit dat ik bijvoorbeeld een klein beetje op m’n schoen of shirt kreeg.
Dat heb ik liever dan dat iemand in m’n mond spuugt. En de plas is sowieos m’n laatste keus.
Korst
Ik zou met m’n idool ook wel willen tongen dus dan wissel je ook speeksel uit
Ik vind dit echttt moeilijk haha, kots zou ik sowieso nooit voor kiezen maar in mijn mond laten spugen vind ik superdenigrerend. Ik vind plas praktischer, kun je gewoon snel van je gezicht spoelen, maar op het podium voor superveel mensen vind ik spugen toch minder kut. Ik zou wel met mijn favorieten tongen en zelf spugen lijkt me ook wel leuk, maar mehhh.
spit in my mouth daddy
sorry