Ja echt waarom zou je in hemelsnaam voor kots kiezen??
Ik zou een spetter kots van God himself nog niet eens accepteren
Mezelf in de val gelokt
alsnog onthoud ik me van stemmen, sorry penny
Nou je opzich hebben ze minder weerstand toch omdat ze zo weinig mensen zien
Ah nee wat kut
Wij kregen het af en toe wel te horen ja, maar meer op zo’n manier dat je tante op een verjaardag dan zegt van ‘nou ze passen in ieder geval wel goed bij elkaar!!’
Ik vind het idee van iets in je mond compleet goor. Kots is op zichzelf heel ranzig. Plas op je gezicht is ook smerig, maar dan kun je nog je mond en ogen dicht doen.
Je in je mond laten spugen door een artiest waar je fan van bent
- Nee gatver ga weg, onder geen enkele omstandigheid
- Nouja ik zou niet vooraan staan maar kan me er op zich wel iets bij voorstellen
- Ja geil
0 stemmers
Zolang het maar geen roggel (rochel?) is aub
Nouja als de hele eerste rij korst krijgt en je staat dicht op elkaar, ging ik ervan uit dat ik bijvoorbeeld een klein beetje op m’n schoen of shirt kreeg.
Dat heb ik liever dan dat iemand in m’n mond spuugt. En de plas is sowieos m’n laatste keus.
Korst 
Ik zou met m’n idool ook wel willen tongen dus dan wissel je ook speeksel uit 
Ik vind dit echttt moeilijk haha, kots zou ik sowieso nooit voor kiezen maar in mijn mond laten spugen vind ik superdenigrerend. Ik vind plas praktischer, kun je gewoon snel van je gezicht spoelen, maar op het podium voor superveel mensen vind ik spugen toch minder kut. Ik zou wel met mijn favorieten tongen en zelf spugen lijkt me ook wel leuk, maar mehhh.
spit in my mouth daddy
sorry
Jongens ga please even naar het TMI-topic, dit is niet om aan te lezen allemaal. Gaaaadver.
Dit vind ik dan wel weer interessant want de ontvangende kant kan ik me wel wat bij voorstellen maar zelf spugen zie ik dan juist weer niet zo haha
Ik vind speeksel zó ongelooflijk vies. Zelfs mijn partner met wie ik toch regelmatig lichaamssappen wissel mag niet in mijn mond spugen. Ik lig al te kokhalzen bij de tandarts als ik mijn eigen kwijl over mijn gezicht voel lopen.
Ja en kots daar ga ik zelf van kotsen.
Urine, tsja, het is niet fijn maar de minst slechte optie voor mij. Hopelijk kan ik het er wel meteen afvegen met een handdoek en daarna mijn haar en gezicht wassen.
Maar op zich hoeft het allemaal niet van mij.
Ja als ik iemand op straat zie tuffen ga ik ook altijd over m’n nek
Walgelijk
Pukkake 🥲
Hahaha, ja geil toch? Nee lijkt me oprecht de minst gore. Krijg echt rillingen bij het idee dat iemand in mijn mond spuugt namelijk.
Al hoorde ik gister in een podcast dat in de gay scène plasseks redelijk gangbaar schijnt te zijn
Ik heb al zo vaak de vraag gehad of mijn vriendin en ik zussen zijn terwijl we echt weinig op elkaar lijken
Zwart en blond haar, andere kleur ogen, andere lichaamsbouw, andere gezichtsvorm en kenmerken. Het enige is dat we ongeveer even lang zijn.
Ik vind dit wel een gesprek worden voor het TMI topic.