Jongens ga please even naar het TMI-topic, dit is niet om aan te lezen allemaal. Gaaaadver.
Dit vind ik dan wel weer interessant want de ontvangende kant kan ik me wel wat bij voorstellen maar zelf spugen zie ik dan juist weer niet zo haha
Ik vind speeksel zó ongelooflijk vies. Zelfs mijn partner met wie ik toch regelmatig lichaamssappen wissel mag niet in mijn mond spugen. Ik lig al te kokhalzen bij de tandarts als ik mijn eigen kwijl over mijn gezicht voel lopen.
Ja en kots daar ga ik zelf van kotsen.
Urine, tsja, het is niet fijn maar de minst slechte optie voor mij. Hopelijk kan ik het er wel meteen afvegen met een handdoek en daarna mijn haar en gezicht wassen.
Maar op zich hoeft het allemaal niet van mij.
Ja als ik iemand op straat zie tuffen ga ik ook altijd over m’n nek
Walgelijk
Pukkake 🥲
Hahaha, ja geil toch? Nee lijkt me oprecht de minst gore. Krijg echt rillingen bij het idee dat iemand in mijn mond spuugt namelijk.
Al hoorde ik gister in een podcast dat in de gay scène plasseks redelijk gangbaar schijnt te zijn
Ik heb al zo vaak de vraag gehad of mijn vriendin en ik zussen zijn terwijl we echt weinig op elkaar lijken Zwart en blond haar, andere kleur ogen, andere lichaamsbouw, andere gezichtsvorm en kenmerken. Het enige is dat we ongeveer even lang zijn.
Ik vind dit wel een gesprek worden voor het TMI topic.
Kwam (of komt) bij jullie het kindje Jezus pas op 25 december in de kerststal?
- Nee, die lag er al in vanaf dat de kerststal thuis opgezet werd.
- Ja, die kwam er pas op kerstmis in.
- Wij zetten de hele kerststal pas op 25 december op
- Wij hadden geen kerststal
- Wat is een kerststal?
0 stemmers
En de drie koningen?
- Al vanaf het begin in de buurt van de stal
- Die staan eerst verder weg en komen pas op Driekoningen (6 januari) bij de stal.
- Bonuspunten als ze langzaam een route door de kamer aflegden
- Ik zeg toch wij hadden geen kerststal
- Wat is een kerststal???
0 stemmers
Ik dacht vroeger dat semi iedereen een kerststal had thuis (als je een kerstboom hebt) of in ieder geval wist wat het was, maar een vriendin die bij mij thuis kwam vond het het meest bizarre dat ze ooit had gezien en kon niet stoppen met lachen. Nu vind ik dat nog steeds best wereldvreemd maar ik dacht toen ik opgroeide dus dat het best gangbaar was (damn you katholieke omgeving), maar volgens mij valt dat wel mee.
Wij hadden na een tijdje zelfs geen kerstboom meer omdat m’n moeder het teveel zooi vond geven
Iedere dag een pasje met de drie koningen, hele woonkamer rond. Niet katholiek trouwens, wel antroposofische liefhebbende moeder.
Weet alleen dat bij drie koningen de kerstboom weggaat.
En er wordt een soort taart gegeten waar een amandel ( of een steen als je sadistisch bent) wordt meegebakken. Wanneer je die in je punt gebak hebt, ben jij de koning voor die dag. Ofwel je loopt de hele dag met een papieren kroontje op je kop
Ik ook! Heel mijn culturele opvoeding komt van Iris en Michiel (nou ja Carry Slee), geloof ik, Sint-Maarten kende ik ook alleen van hen.
Wordt ook meer in Frankrijk gedaan dan in Nederland. Ik heb ook nooit drie koningen gevierd, terwijl ik katholiek ben opgevoed. Het is dat er een Franse bakkerij in de buurt is die drie koningentaart verkoopt
Ik ook hahah vond dat zo’n leuk idee. Kan me nog herinneren dat de vader volgens mij de boon had (sorry spoiler)
De 3 koningen stonden eerst om de hoek en elke dag een stapje dichterbij de kerststal. Op 6 januari mochten ze dan eindelijk naar binnen en 7 januari ofzo werd de kerststal opgeruimd (iig heel snel na de 6e)
Ja dat zal best, maar om dan de hele avond steeds in lachen uit te barsten met “het is zo raar!!!
” vind nog steeds best wereldvreemd
Nee dat deed ik haha de kerststal was altijd mijn onderdeel
Paar jaar geleden zette mijn moeder nog de kerststal en m’n vader en ik waren telkens iets aan het veranderen tot ze het door had. Jezus op z’n kop in de kribbe bijvoorbeeld. Grootste lol dat we hadden als ze het lang niet door had zo kinderachtig