Ligt eraan wat er in je contract/cao staat. Volgens mij is het wettelijk opzeggen tegen het einde van de maand. Dus bijv. Uiterlijk 30 november opzeggen, dan één maand opzegtermijn en dan dus per 1 januari uit dienst. Maar in je contract of cao kan een langere opzegtermijn geregeld zijn en er kunnen andere afspraken worden gemaakt over de dag dat je mag opzeggen, bij sommige bedrijven kan het op elke willekeurige dag en begint dan de termijn gelijk te lopen
Een citytrip puur om te shoppen (bv naar Londen of Milaan gaan met als hoofddoel: shoppen)
- Leuk, doe ik ook wel eens
- Leuk, zou ik wel willen doen
- Stom zou ik niet willen doen
0 stemmers
Ik heb Ja gestemd maar ik ben al lange tijd donor geweest. Door verhuizing/zwangerschap niet gedaan, maar dit is wel een extra stimulans om het weer te gaan doen.
Afschuwelijk, hoofddoel is de stad zien, gebouwen en kerken ingaan en de beste restaurants. Ga daar echt niet heen voor wat kleding. Oja musea sla ik vaak over.
Stel je krijgt een gratis vakantie aangeboden, maar dit moet in binnen west Europa. Zou je dan direct weten wel land je zou kiezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben geen influencer hoor, ik vraag me alleen af welk land ik dan zelf zou kiezen. Ik denk Italië of zwitserland.
Vroeger leuk want andere winkels/merken maar tegenwoordig met online shops niet meer de moeite
Italië, altijd.
Portugal! Heb daar een van mijn leukste vakanties gehad en vond de kust zo mooi dat ik daar zonder twijfel terug naar wil (ook al zijn er nog genoeg andere plekken om te ontdekken).
Hahaha ja twijfelde hier even over, maar vond het toch wel het meest westelijk van europa op de kaart 
Edit: zie nu op wikipedia dat portugal er niet bij hoort haha. Alleen bij de west-europse tijdszone. Oeps.
Ik heb echt een meega zwak voor Italië. Maar ik ben echt shocked hoe mooi Oostenrijk en Zwitserland is. Echt wow dat zijn qua natuur zulke ontzettend mooie landen. En ik ben daar al heel lang niet meer geweest.
Ik vind dit echt niet normaal mooi
Oostenrijk nooit geweest, Zwitserland wel. Inderdaad supermooie natuur! Maar Italië heeft beter eten, betere koffie, beter ijs 
Oh hah ik ben heeel slecht in topo maar ja idd Italië is vrij zuidelijk.
Ik zie op internet dit: West-Europa: Ierland, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Oostenrijk, Slovenië
Dus dan zou ik voor Ierland gaan.
Ik wil volgend jaar graag naar Slovenië. Oh, zie nu West-Europa. Dan Zwitserland 
Wij reden vaak naar midden of zuid Italië (mijn vader heeft behoorlijk vliegangst) dus we reden 2 dagen. En omg Oostenrijk of Zwitserland stopten we om te overnachten. En allebei de landen ik heb nog nooit ergens in welk werelddeel dan ook zo’n ongelooflijke mooie natuur gezien. Echt WAUW. Ja dan waars niet in de winter want dan kart iedereen erheen om vanaf een berg te gaan skieen.
Ja trouwens als het GRATIS is, Zwitserland natuurlijk dat is echt gruwelijk duur als ik het zelf moet betalen
Of Schotland, want. Schotland <333
Nee, nee , neeeeeeeeeeeee. Niet om onze geschiedenis. Duitsland ga weg. En kom pas terug als je engels OF Nederlands praat in Nederland.
Aw @Panorama heb je je reactie verwijderd
Ik ben het helemaal met je eens, Duitsland is echt heel divers en mooi en ondergewaardeerd.
Ik vond Oostenrijk echt een stoffig imago hebben, totdat ik er vorig jaar zomer met een vriendin ging roadtrippen. Het was echt fantastisch! Het heeft zoveel te bieden, vooral in de zomer 
Jaaa ik zou ook Ierland kiezen! Zo’n mooi land, zou echt nog een keer een rondreis willen doen