Oh hah ik ben heeel slecht in topo maar ja idd Italië is vrij zuidelijk.
Ik zie op internet dit: West-Europa: Ierland, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Oostenrijk, Slovenië
Dus dan zou ik voor Ierland gaan.
Oh hah ik ben heeel slecht in topo maar ja idd Italië is vrij zuidelijk.
Ik zie op internet dit: West-Europa: Ierland, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Oostenrijk, Slovenië
Dus dan zou ik voor Ierland gaan.
Ik wil volgend jaar graag naar Slovenië. Oh, zie nu West-Europa. Dan Zwitserland
Wij reden vaak naar midden of zuid Italië (mijn vader heeft behoorlijk vliegangst) dus we reden 2 dagen. En omg Oostenrijk of Zwitserland stopten we om te overnachten. En allebei de landen ik heb nog nooit ergens in welk werelddeel dan ook zo’n ongelooflijke mooie natuur gezien. Echt WAUW. Ja dan waars niet in de winter want dan kart iedereen erheen om vanaf een berg te gaan skieen.
Ja trouwens als het GRATIS is, Zwitserland natuurlijk dat is echt gruwelijk duur als ik het zelf moet betalen Of Schotland, want. Schotland <333
Nee, nee , neeeeeeeeeeeee. Niet om onze geschiedenis. Duitsland ga weg. En kom pas terug als je engels OF Nederlands praat in Nederland.
Aw @Panorama heb je je reactie verwijderd Ik ben het helemaal met je eens, Duitsland is echt heel divers en mooi en ondergewaardeerd.
Ik vond Oostenrijk echt een stoffig imago hebben, totdat ik er vorig jaar zomer met een vriendin ging roadtrippen. Het was echt fantastisch! Het heeft zoveel te bieden, vooral in de zomer
Jaaa ik zou ook Ierland kiezen! Zo’n mooi land, zou echt nog een keer een rondreis willen doen
Ewl, leg uit. Het treinsysteem sucks ass. Ze haten het als je engels praat. De taal klinkt sowieso al nergens naar. Ze zijn helemaal niet welcoming, weet even geen ander woord. De winkels en supermarkten zijn ALTIJD gesloten op zondag. Ze zijn heel vaak nog racistisch in situaties waarin Nederland dat al lang niet meer tollereerd. Ze betalen zo vaak met contant geld, en vertrouwen niemand. Ik haat haat dat schijtland.
Oja en als mensen met een land wat uit Afrika komt een bankrekening willen openen weigeren ze het gewoon vaak. Wtf. HOE kun je van zo’n walgelijk land houden.
Generalisatie much? “Ze”? Half Berlijn is niet Duitstalig bijvoorbeeld. En tja, in Frankrijk spreken ook veel mensen geen Engels, in Italië ook. In Zwitserland ook. De Noord-Europese landen en Nederland zijn echt uitzonderlijk goed in Engels en dat is fantastisch, maar geen reden om zo laatdunkend te doen over mindere taalkennis. En Duitsland is behalve digitaal achterlopend ook nog een enorm groot land met veel natuur en mooie steden. Echt een beetje overdreven hoe je ZO erg aan het haten bent.
Verwelkomend
Nee JIJ vindt het overdreven.
Hahaha wat heeft Duitsland jou aangedaan?
Love Duitse treinen. Snel en luxe. Nee niet alle treinen, maar wij hebben ook sprinters. Verder heb je er bergen, mooie landschappen maar ook veel cultuur, geschiedenis en kunst. What not to love? Racistische mensen heb je overal.
Haha je doet echt heel kinderachtig, maar prima. Gelukkig is niemand in Nederland kortzichtig, kan alleen maar een fantastische toeristische ervaring zijn voor buitenlanders hier <3
Alsof de winkels in Frankrijk en Italië wel open zijn op zondag en alsof Frankrijk niet racistisch is.
Winkels in België ook al
Je hebt ook echt hele sterke argumenten
Hahaa zelfs in Nederland zijn er plekken waar de winkels niet op zondag open zijn. Maar @Jumpsuit komt nooit buiten Amsterdam
Ik houd van het haten op Duitsland.
Ik zou denk ik IJsland kiezen vooral omdat dat teringduur is en ik er daarom minder snel zelf heen zou gaan. Genoeg andere landen waar ik heen zou willen maar dat zou ik makkelijker nog een keer zelf doen