Verwelkomend
Nee JIJ vindt het overdreven.
Hahaha wat heeft Duitsland jou aangedaan?
Love Duitse treinen. Snel en luxe. Nee niet alle treinen, maar wij hebben ook sprinters. Verder heb je er bergen, mooie landschappen maar ook veel cultuur, geschiedenis en kunst. What not to love? Racistische mensen heb je overal.
Haha je doet echt heel kinderachtig, maar prima. Gelukkig is niemand in Nederland kortzichtig, kan alleen maar een fantastische toeristische ervaring zijn voor buitenlanders hier <3
Alsof de winkels in Frankrijk en Italiƫ wel open zijn op zondag en alsof Frankrijk niet racistisch is. 
Winkels in Belgiƫ ook al 
Je hebt ook echt hele sterke argumenten 
Hahaa zelfs in Nederland zijn er plekken waar de winkels niet op zondag open zijn. Maar @Jumpsuit komt nooit buiten Amsterdam 
Ik houd van het haten op Duitsland.
Ik zou denk ik IJsland kiezen vooral omdat dat teringduur is en ik er daarom minder snel zelf heen zou gaan. Genoeg andere landen waar ik heen zou willen maar dat zou ik makkelijker nog een keer zelf doen
Hahahaha mijn opa zei altijd vieze vuile moffen. Dat mocht ik dan van mn ouders absoluut niet overnemen maar ja. Heb ik wel gedaan.
Ik vind ze niet sympathiek, laat ik het zo zeggen.
Goh, dat is helemaal niet te merken.
Beeld je in dat het mogelijk zou zijn met jouw beroep. Maar wat zou je ervan vinden om steeds bij verschillende organisaties te werken? Soms is dat 4 x dezelfde organisatie achter elkaar en soms 4 verschillende in een week.
- Hoe dan ook stom, ik wil vastigheid
- Leuk, maar voor een beperkte tijd, niet voor de langere termiin
- Ja lijkt me sowieso wel leuk, lekker divers en het verveelt nooit
0 stemmers
Doe ik al!
Maar ben er wel achtergekomen dat 2 of 3 organisaties mijn max is. In het verleden wel eens meer tegelijk gehad en ik werd gek. Constant het idee dat ik iedereen teleur aan het stellen was.
Oh en in welke sector werk je dan?
Ik doe het nu ook maar vind wel pittig haha, steeeds een nieuwe afdeling en elke keer dat ik bij een nieuwe locatie kom toch wel zenuwachtig. Maar wel heel interessant om alle organisaties te leren kennen en te ontdekken waar ik evt later vast zou willen werken.
Hi ha ho wat grappig zeg om ze vieze vuile moffen te noemen. Lig echt in een deuk
Duitsland
zou me er echt heel erg lang kunnen vermaken. Was stiekem ook heel blij toen mijn zusje naar Duitsland verhuisde voor werk, ik vind dat echt een heel leuk land om te bezoeken!
Ik lag dat nooit maar jij wel!
in de IT als consultant/ontwikkelaar, maar ik kom bij klanten ook genoeg parttime externen tegen die bijvoorbeeld projectmanagement of HRM doen. Zeker twee nieuwe projecten op hetzelfde moment starten is echt slopend, en je moet ook goed je uren bewaken. Dat ik als ik op maandag voor A werk er niet een overleg met B kan tussenkomen (hoewel dat in praktijk nog wel te vaak voorkomt helaas).
Maar ik vind het wel leuk dat je in super veel organisaties en sectoren een soort kijkje in de keuken krijgt. Al weet ik nu vooral waar ik later niet zou willen werken helaas.
Totaal ongerelateerd aan deze discussie maar voor mijn vorige werk ging ik soms met de ICE (gewoon binnenlands, maar die trein ging wel naar Duitsland en Zwitserland etc) en dat was zó chill. Ik kreeg zelfs chocola en pretzels. Ook comfortabele stoelen en veel beenruimte. Alleen één keer kwamen er undercover marechaussee opeens die trein uitkammen omdat ze iemand zochten (2/10 would not recommend)