Dit zou standaard moeten zijn, leuk als de bewoners het leuk vinden maar het is toch eigenlijk bizar om zomaar bij mensen aan te gaan bellen en snoep te verwachten
Groetjes de boze heks
Dit zou standaard moeten zijn, leuk als de bewoners het leuk vinden maar het is toch eigenlijk bizar om zomaar bij mensen aan te gaan bellen en snoep te verwachten
Groetjes de boze heks
Hoe ben jij met spelletjes zoals Rummikub, Triominos, etc?
0 stemmers
Lang nadenken over je beurt (langer dan 5 min.)
0 stemmers
Ik haat mensen die lang nadenken. Dan is de hele lol eraf.
Maar het ergste zijn mensen die met 30 seconds de hele tijd “uuuh eeehh jaaa wie is dit??? Nee, is dit een land? Oh dit is die acteur… of sporter? Is mijn tijd nu al om? Ja sorry heb echt mn best gedaan.” zeggen. Ga weg dombo!
Same idgaf is het bijna afgelopen?
Ook met Rummikub?
Ja wat is lang? Ik denk soms nog ongeveer 1 minuut na maar vind dat dan al voelen als best lang
Ik leg m’n steentjes ook alvast klaar voor het bordje als anderen aan de beurt zijn, kan ik ze gelijk neerleggen. Anders vergeet ik ook m’n hele idee ermee.
Ligt er ook een beetje aan met hoeveel mensen je speelt, maar 1 is denk ik wel de max
Haha valt wel mee misschien, ik heb denk ik voor het laatst gerummikubd toen ik 6 was (en dat was ver in de vorige eeuw) en ik weet alleen nog dat er soms een gezichtje op een steen stond en dat die bruine plastic plankjes steeds omkiepten.
Ik ben denk ik niet zo van de strategische/rekenspelletjes (kan me niet eens voorstellen hoe schaken moet zijn) maar met 30 seconds of Trivial Pursuit wil iedereen mij in zijn team
Ik vind dat echt twee compleet verschillende dingen?
Ik heb ook twee rummikub vragen
Wat doe je als je klaar bent met neerleggen?
0 stemmers
Vind je “333” in meerdere kleuren neerleggen een “minder goede” zet dan “123” in één kleur neerleggen?
0 stemmers
Ik snap echt niks van wat je zegt hahah
Als ik duizelig ben, weet ik dat ik flauw ga vallen als ik niet onmiddellijk ga zitten/eten
Misselijk kan ik de hele dag zijn zonder dat ik over mij nek ga
Hahaha vgm haal jij veel poll inspiratie uit Bonnies vlog of niet.
Ik zeg als ik klaar ben JA
Ik heb een keer dagen last van duizeligheid gehad waarbij de hele kamer tolde na iedere beweging, als gevolg daarvan werd ik kotsmisselijk. Dus dat is het ergste en staat voor mij in verband met elkaar.
Hahaha ik werd gelijk gefrustreerd van dat stuk
Ik zie ook voor me hoe Nick 3 jaar doet over een steen neerleggen en dan toch spijt krijgt en dan smeekt bij Bonnie of 'ie z’n beurt overnieuw mag doen
neeee duizeligheid is echt het verschrikkelijkste ooit
Ik moet zeggen dat ik ook nooit geleerd heb wat het verschil tussen misselijk en duizelig was, mijn ouders gebruikten dat ook altijd door elkaar. Dus misschien weet je vriend het gewoon niet?
Ik weet het inmiddels wel trouwens, wel een handig onderscheid.
Ik heb trouwens een tijdje last gehad van draaiduizeligheid, echt top. Maar nog steeds vind ik misselijkheid kutter.