Gewoon een glazen screenprotector op je scherm. Die dingen zijn echt geweldig. Mijn telefoon is al duizend keer gevallen, ook weleens op straat, niks aan de hand.
Of voor een vervelende schoonzus die spullen voor dr nieuwe huisdier heeft gevraagd.
Hier hoer,
Diervoer.
Zolang je maar niet grappig probeert te doen, terwijl je het niet bent. Het is oke om niet grappig te zijn, ieder zijn talenten. Ik ben grappig genoeg voor minstens twee personen
Dat ik niet om mijn partner zijn grappen zou moeten lachen zou ik al heel jammer vinden, maar als hij echt geen humor heeft betekent dat dat hij mij ook niet grappig zou vinden en dat is wel echt een dealbreaker 
Naja het is niet per se dat mijn partner zelf echt grappig moet zijn maar wel dezelfde humor delen en snappen. Ik zou echtniet tegen zoān humorloze gast kunnen.
Hij vindt trouwens 1 ding heel grappig wat ik ZOOO suf vind. Van die pranks waarbij ze mensen laten schrikken met een nep slang, wtf. Dan zit ie echt zooo hard te lachen. 
Geen telefoonverzekering, wel de inboedelverzekering uitgekozen op dekking van āmobile devicesā. Deze is hierdoor 7,50 duurder. Maar gezien er hier 2 iPhones, 2 iPads, 2 MacBooks en 2 apple watches rondzwerven in huis, is dat het wel waard vond ik (en vooral omdat Apple zo takke duur is met reperaties en het meer dan 2x in mijn volwassen leven al voorgekomen is dat ik schermschade/waterschade had aan een van bovenstaande producten).
Ik kan geloof ik sowieso geen enkele band aangaan met iemand met wie ik niet kan lachen. Mijn vrienden moeten ook grappig zijn anders mot ik ze niet
Voel je je meer neerslachtig nu het zo grauw is buiten?
- Nee geen last van
- Ja een beetje
- Ja duidelijk
0 stemmers
geen last van, de zon schijnt hier! 
Ja, maar hier is het nu mega zonnig en leef dan meteen op.
Mijn dip komt pas echt na de feestdagen, nu valt het wel mee. Ik merk nu ook wel dat ik vermoeider ben, maar na kerst moet ik echt actief blijven, vitamine D slikken en mezelf uit huis blijven sleuren (met thuiswerken) omdat ik anders echt somber word.
Oh ik slik het hele jaar door vitamine D. Het schijnt ook dat het pas na een aantal maanden werkt als echte dagelijks inneemt? Ik bleek een aantal jaar geleden een enorm tekort te hebben en mān huisarts zei toen dat ik het het hele jaar moest blijven innemen. @Krabsalade ik weetniet of je nog open staat voor medische vragen maar klopt dat of werkt vitamine D wel direct?
Oh sorry @Tostibrood jij slikt wel elke dag vitamine D of?
Ik heb dit ook na de feestdagen, enige voordeel is dan dat je het steeds weer langer licht ziet worden.
Hij moet mij vooral grappig vinden. Al is dat me na zeven jaar nog niet echt geluktā¦
Ja, ik slik nu elke dag vitamine D maar sterkere dosis in de winter. En vaak ook extra B12 in de winter. Ik heb ook een heel erg tekort gehad dus moet vitamine D bijslikken.
Werk jij dit weekend?
- Ja
- Nee
- 1 dag
0 stemmers
Kun jij vanuit de ramen in je huis de volgende openbare vervoersmiddelen zien?
- Trein
- Bus
- Tram
- Geen van deze
0 stemmers
Nee
Aangepast!
2 uurtjes thuiswerken