Stel je persoonlijke vraag #32

oh dat spreek ik niet

16 likes

Hebben jullie een telefoonverzekering bij aanschaf van je telefoon afgesloten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En zo ja, hoeveel betaal je hiervoor? Neig naar niet doen, maar twijfel een beetje omdat valschade/gebroken scherm niet onder de inboedel valt en een schermpje maken me nu anders ook 100euro zou kosten (dus nu dan toch maar voor een nieuwe ga). Zonde wel, ook omdat de gewone garantie ook nog liep (maar daar valt het ook niet onder).

1 like

Wiens kink is dit? No shame, but shame on you

Ben jij goed in (sinterklaas) gedichten maken?

• ja, ik rijm de sterren van de hemel
  • “sint zat eens te denken, wat hij jou dit jaar moest schenken…”
  • sinterklaas = kut
  • ben wel oké, maar echt geweldig is het nooit
  • geen mening

0 stemmers

Moet er altijd ff inkomen en gebruik sowieso altijd rijm machine of hoe heet dat

1 like

Mick’s Rijmwoordenboek? :biggrin:

14 likes

Mick’s rijmwoordenboek?

2 likes

geen gekut
hier is je cadeautje, trut

van
Mopper Piet

31 likes

Hahaha ik denk t

Gewoon een glazen screenprotector op je scherm. Die dingen zijn echt geweldig. Mijn telefoon is al duizend keer gevallen, ook weleens op straat, niks aan de hand.

3 likes

Of voor een vervelende schoonzus die spullen voor dr nieuwe huisdier heeft gevraagd.

Hier hoer,
Diervoer.

32 likes

Ja die had ik er nu ook op! Ging hier ook zo’n 1000x goed, tot de 1001x :sweat_smile: Maar denk dat ik dat toch weer ga doen en de verzekering achterwege laat.

Zolang je maar niet grappig probeert te doen, terwijl je het niet bent. Het is oke om niet grappig te zijn, ieder zijn talenten. Ik ben grappig genoeg voor minstens twee personen

2 likes

Dat ik niet om mijn partner zijn grappen zou moeten lachen zou ik al heel jammer vinden, maar als hij echt geen humor heeft betekent dat dat hij mij ook niet grappig zou vinden en dat is wel echt een dealbreaker :broken_heart:

6 likes

Naja het is niet per se dat mijn partner zelf echt grappig moet zijn maar wel dezelfde humor delen en snappen. Ik zou echtniet tegen zo’n humorloze gast kunnen.

Hij vindt trouwens 1 ding heel grappig wat ik ZOOO suf vind. Van die pranks waarbij ze mensen laten schrikken met een nep slang, wtf. Dan zit ie echt zooo hard te lachen. :expressionless:

4 likes

Geen telefoonverzekering, wel de inboedelverzekering uitgekozen op dekking van “mobile devices”. Deze is hierdoor 7,50 duurder. Maar gezien er hier 2 iPhones, 2 iPads, 2 MacBooks en 2 apple watches rondzwerven in huis, is dat het wel waard vond ik (en vooral omdat Apple zo takke duur is met reperaties en het meer dan 2x in mijn volwassen leven al voorgekomen is dat ik schermschade/waterschade had aan een van bovenstaande producten).

1 like

Ik kan geloof ik sowieso geen enkele band aangaan met iemand met wie ik niet kan lachen. Mijn vrienden moeten ook grappig zijn anders mot ik ze niet

16 likes

Ja die optie heb je bij de mijne ook, maar dan betaal je voortaan alsnog eigen risico à 100euro. En gezien ik nooit dure iphones oid heb vind ik dat nog best veel haha.

1 like

Voel je je meer neerslachtig nu het zo grauw is buiten?

• Nee geen last van
  • Ja een beetje
  • Ja duidelijk

0 stemmers

1 like

geen last van, de zon schijnt hier! :partying_face:

4 likes