Ja maar echt, van die typische voorzichtige mensen 
Of van die mensen die met een waxinelichtje gaan spelen. Vuurtje aan en dan aan dat kaarsvet zitten. Brr.
Bananen waren een jaar of 3 geleden super lekker maar de laatste jaren iedere keer vies of meh
Gebruik mijn tanden om bij het naadje open te breken
Waar koop je je bananen? Ik vind die van de AH bijv. niet lekker, bij geen een. Zit altijd een harde kern in. Die van de Lidl en de Jumbo zijn dan wel weer lekker.
Ah, Chiquita, Lidl en Jumbo allemaal geprobeerd!
Watermeloenen
heb deze zomer misschien 1 écht lekkere gehad.
Een vriendin van me deed dat een keer met haar sigaret en heeft zo haar wenkbrauwen er af geschroeid
Hahaha ja dat heb ik dronken een keer gedaan en ik heb nu een kleine inham waar geen haar meer groeit omdat de huid er licht verbrand was hahahahhaahhaa zo kut
Haha het was vroeger ook een ding bij ons om vroeger stiekem iemands aansteker op te voeren. Zoveel missende stukken wenkbrauw in de vriendengroep (note we waren 16).
Die lucifers zijn ook 3cm lang ofzo en als ze ‘m aansteken doen ze dat lekker op hun gemakje langzaam de lucht in en langzaam naar de kaars/het fornuis toe bewegen en langzaam… voor ie goed en wel is aangestoken is die vlam allang bij hun vingertoppen, ik heb liever minstens een lange lucifer. Maar liever een fatsoenlijke aansteker. Ik zag dat er tegenwoordig ook elektrische bestaan die je met usb kan opladen, technologie is best wonderlijk 
Geen van deze, maar ik mis er een. Ik zie boten vanuit mijn appartement.
Omg imma need this
Ik heb er zo eentje, echt ideaal!
Alleen geeft hij geen waarschuwing als hij bijna op is dus soms heb ik half een kaars aangestoken en doet hij het niet meer 
You BET
ga aan mijn vriend vragen of ik de uitzonderingskaart op hem mag inzetten
Ik vond het eng om een videoband in de recorder te stoppen, was bang dat mn hand opgeslokt zou worden 
ahahahah ik zit dit nu te kijken, wat is dit?! hahaha ze kijkt ook steeds zo droog
‘Well you can’t do it on your own, that’s bleak’
En dan al die foto’s hahahah
-Anoniem-
Ben jij weleens teleurgesteld geweest in de (lage) waarde van een cadeautje dat je kreeg?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Om welke reden?
- Eerder kreeg ik duurdere cadeautjes van diegene
- Die persoon heeft genoeg geld
- Ik weet dat anderen van diegene duurdere cadeaus kregen
- Ik geef diegene altijd duurdere cadeaus, dus had iets soortgelijks verwacht
- Ik heb veel geld en moeite uitgegeven aan een feestje/etentje, dus ik verwachtte dan ook wel een duurder cadeau
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Wat is voor jou van toepassing?
- Ik ga dit weekend een serie bingen
- Ik ga dit weekend iets van een cake/taart/koekjes maken
- Ik ga dit weekend een nieuw recept proberen
- Ik ga dit weekend naar de markt
- Mijn plan is om dit weekend de hele tijd in ‘chill’ kleding te blijven
- Ik doe dit weekend een nieuw kledingstuk aan
- Ik ga dit weekend ergens avondeten bestellen
0 stemmers
Rijke mensen zijn vaak gierig. Hoe blijven ze anders rijk