Stel je persoonlijke vraag #32

Niet alleen die knaltouwtjes
image

12 likes

Ik ben sowieso bang voor vuur

Ik weiger ook met lucifers een gasplaat aan te zetten; doe dat alleen als ie automatisch aankan of ik zo’n xl lange aansteker heb. Anders moet iemand anders m aansteken.

25 likes

Is al een definitief verbod in Rotterdam :clap: (en vgm ook wat andere steden, maar weet ik niet zeker)

4 likes

Er wordt hier in Amsterdam al een tijd weer genoeg afgestoken en in ondergrondse containers gegooid, denk dat zelfs een verbod dat niet gaat helpen.

Word er alleen niet voor betaald…

1 like

Ik was vorig jaar op 31 december in zuid oost en daar werd de hele avond gewoon volop afgestoken. Je merkte echt totaal niets van een verbod.

Stage dus?

Nee, ik bedoel meer, ik krijg deze twee dagen niet betaald, maar ik moet wel werken om de komende weken niet helemaal ondergesneeuwd te raken.

1 like

Oohh :weary: wat kut

1 like

Als je een kinder surprise ei hebt, hap je dan in de chocolade om bij het ā€˜speeltje’ te komen, of ga je het ei met je handen doormidden breken zodat je twee helften hebt

• Ik hap
  • Ik gebruik m’n handen

0 stemmers

1 like

Mensen die hem eerst breken zijn niet te vertrouwen hoor

Ja maar echt, van die typische voorzichtige mensen :roll_eyes:

1 like

Of van die mensen die met een waxinelichtje gaan spelen. Vuurtje aan en dan aan dat kaarsvet zitten. Brr.

1 like

Bananen waren een jaar of 3 geleden super lekker maar de laatste jaren iedere keer vies of meh

Gebruik mijn tanden om bij het naadje open te breken

2 likes

Waar koop je je bananen? Ik vind die van de AH bijv. niet lekker, bij geen een. Zit altijd een harde kern in. Die van de Lidl en de Jumbo zijn dan wel weer lekker.

4 likes

Ah, Chiquita, Lidl en Jumbo allemaal geprobeerd!

Watermeloenen :rage: heb deze zomer misschien 1 Ʃcht lekkere gehad.

Een vriendin van me deed dat een keer met haar sigaret en heeft zo haar wenkbrauwen er af geschroeid

Hahaha ja dat heb ik dronken een keer gedaan en ik heb nu een kleine inham waar geen haar meer groeit omdat de huid er licht verbrand was hahahahhaahhaa zo kut

3 likes