Haha het was vroeger ook een ding bij ons om vroeger stiekem iemands aansteker op te voeren. Zoveel missende stukken wenkbrauw in de vriendengroep (note we waren 16).
Die lucifers zijn ook 3cm lang ofzo en als ze âm aansteken doen ze dat lekker op hun gemakje langzaam de lucht in en langzaam naar de kaars/het fornuis toe bewegen en langzaam⊠voor ie goed en wel is aangestoken is die vlam allang bij hun vingertoppen, ik heb liever minstens een lange lucifer. Maar liever een fatsoenlijke aansteker. Ik zag dat er tegenwoordig ook elektrische bestaan die je met usb kan opladen, technologie is best wonderlijk
Geen van deze, maar ik mis er een. Ik zie boten vanuit mijn appartement.
Omg imma need this
Ik heb er zo eentje, echt ideaal!
Alleen geeft hij geen waarschuwing als hij bijna op is dus soms heb ik half een kaars aangestoken en doet hij het niet meer
You BET ga aan mijn vriend vragen of ik de uitzonderingskaart op hem mag inzetten
Ik vond het eng om een videoband in de recorder te stoppen, was bang dat mn hand opgeslokt zou worden
ahahahah ik zit dit nu te kijken, wat is dit?! hahaha ze kijkt ook steeds zo droog
âWell you canât do it on your own, thatâs bleakâ En dan al die fotoâs hahahah
-Anoniem-
Ben jij weleens teleurgesteld geweest in de (lage) waarde van een cadeautje dat je kreeg?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Om welke reden?
- Eerder kreeg ik duurdere cadeautjes van diegene
- Die persoon heeft genoeg geld
- Ik weet dat anderen van diegene duurdere cadeaus kregen
- Ik geef diegene altijd duurdere cadeaus, dus had iets soortgelijks verwacht
- Ik heb veel geld en moeite uitgegeven aan een feestje/etentje, dus ik verwachtte dan ook wel een duurder cadeau
- Anders, namelijkâŠ
0 stemmers
Wat is voor jou van toepassing?
- Ik ga dit weekend een serie bingen
- Ik ga dit weekend iets van een cake/taart/koekjes maken
- Ik ga dit weekend een nieuw recept proberen
- Ik ga dit weekend naar de markt
- Mijn plan is om dit weekend de hele tijd in âchillâ kleding te blijven
- Ik doe dit weekend een nieuw kledingstuk aan
- Ik ga dit weekend ergens avondeten bestellen
0 stemmers
Rijke mensen zijn vaak gierig. Hoe blijven ze anders rijk
Ik kreeg een flesje drank!
Een lege fles.
Je laatste poll is echt leuk, ik moet altijd veel te veel van mezelf in het weekend en dit zijn allemaal opties van het kaliber âgewoon leuke dingen doenâ. Goed om te lezen.
Ik geloof trouwens niet dat ik ooit teleurgesteld door de lage waarde van een kado, maar wel door âwat moet ik hiermee en waarom denk je dat je me hier een plezier mee doetâ.
Nouja ik heb best wel heftige meningen over dat veel mensen geen kinderen zouden moeten krijgen. Niet over gehandicapten of âslechte genenâ ofzo, dat moet iedereen weten maar meer⊠sociaal? En dan niet de âlast voor de maatschappijâ ( ), maar de last voor het kind zelf.
Maar dat wordt al heel snel naar eugenics hangend terwijl ik daar (uiteraard) niet voor ben, maar meer qua hopeloze cirkels die generaties doorgaan, of mensen met (heel veel) kinderen die ze mentaal/emotioneel niet aankunnen, denk gewoon dat heel veel mensen (ook mensen die maatschappelijk gezien best succesvol zijn) beter geen kinderen zouden nemen omdat ze zelf gewoon issues hebben en kinderen beter verdienen. Maar ik ben sowieso een beetje van het antinatalisme dus het komt meer daaruit voort.
Maargoed ik denk bij best veel mensen dus âbeter neem jij nooit kinderenâ en als ik dat zou uitspreken zou dat denk ik wel kwetsend kunnen zijn.
Ik vind gewoon niet elk kind leuk en dat is heel gemeen. Ben nog steeds verbaasd dat daar een enorme discussie van kwam. Oh ja en de potato opmerking. Nou, niemand ziet er leuk uit als je je door een klein gaatje moet persen.
En ik blijf erbij dat kinderen niet elke minuut vermaakt hoeven worden en heel veel speelgoed nodig hebben. Ze mogen zich best vervelen en alleen leren spelen. Maar ja, dan haat ik de ouders weer.
Als kind had ik eens een mooie stoomboot geknutseld als suprise, gevuld met cadeautjes. Ik kreeg toen een kartonnen doos met vouwpapier als cadeau. Toen was ik erg teleurgesteld (ik was een jaar of 9?).
Als ik daar nu aan terug denk had die familie het financieel zwaar, dus best sneu dat ik teleurgesteld was destijds
Gebruik je wel eens de term âalgehele malaiseâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb vroeger wel eens racistische dingen op social media gezet (twitter of hyves ofzo). Ben daar absoluut niet trots op. Weet ook niet of t te vinden is maar ik denk als mensen me willen cancellen dat ze daar mee kunnen komen.
Ik ben autist en dat ik niet zeg ik ben autistisch. Daar kunnen neurotypische keyboard warriors goed op.
En het zijn vaak mensen die levenscoach
als sidehustle hebben