Heb jij weleens meegemaakt dat je niet herkent werd door een bekende maar jij wel gewoon een gesprek begon bijv. of diegene groette?
- Nee
- Ja, vertel
0 stemmers
Ik had dat gisteren op het werk, zo awkward, ik wil er niet meer over nadenken maar toch ga ik het ff herhalen. Ik liep naar een collega om iets te regelen (mondkapje op) en hij begroette mij al heel afstandelijk en zei vervolgens “ja je kunt daar plaatsnemen we starten zo meteen’ (zij hadden een bijeenkomst en er zaten al mensen klaar in de kamer) en toen wist ik niet hoe ik moest reageren want ja hoe gek is het om te noemen wie je bent na zoveel tijd samenwerken. En iedereen zag het gebeuren. Dus ik zei iets van ‘oh ja maar ik ben Enthousiasm’ en hij keek me zo wazig aan en dat was zoo arrgghh ongemakkelijk die paar seconden, toen deed ik mijn mondkapje af en toen viel het kwartje pas bij hem maar waaaarom maakte ik er niet gewoon een grapje van ofzo ipv mezelf zo serieus te verantwoorden.
Nu ik het zo typ klinkt het minder heftig als dat het daadwerkelijk in de situatie was incl. omstanders haha.