Stel je persoonlijke vraag #32

Ik ben vroeger in Zeist enkele keer naar het lokale poppodium geweest want ik ging meestal gewoon naar Tivoli / De Helling, EKKO etc of naar Amsterdam of Tilburg. En het enige dat mij is bijgebleven was een avond waar een Nederlands ‘gothicmetalbandje’ speelde. De lokale altobrigade was binnen van de partij en een meisje droeg een latexjurk maar het leek meer op een DIY-jurktutorial van vuilniszakken en zijwas toen onaardig tegen mij omdat ik felle sneakers onder mijn zwarte outfit droeg. En ik kon toen niks anders doen dan haar gemeen uitlachen :joy: En later kwam ik haar nog een keer tegen bij een verjaardag en toen herinnerde zij mij zich aan die avond.

2 likes

Ik word er alleen al enorm recalcitrant van dat het je vrijwel onmogelijk wordt gemaakt géén Sinterklaas te willen vieren. Ik mag elke ochtend mijn 4-jarige nog even uitleggen dat hij niet moet verklappen aan andere kindjes dat Sinterklaas niet echt is. Gelukkig spreekt het idee van mee mogen doen met een geheim van de Grote Mensen kinderen vaak wel aan, en heeft het tot nu toe nog nooit voor problemen gezorgd.

13 likes

Zo’n systeem lijkt me eigenlijk veel efficiënter (als in: goedkoper + betere incentives om niet opnieuw overtredingen te begaan) dan ons huidige systeem met boetes, aanmaningen, deurwaarders en rechtszaken.

Zo op het eerste gezicht dan hè. Ik weet natuurlijk ook wel dat er veel haken en ogen aan zitten. Maar om het voorbeeld van de verkeersboete te nemen: dat doet een rijk iemand niks want hij kan het toch wel betalen. Als je hem verbiedt te reizen dan pak je hem tenminste. (Ik schrijf hem want jullie snappen ook wel dat dit altijd mannen zijn.)

1 like

Die bovenste :heart_eyes::heart_eyes: laatst zette iemand dat nr weer eens op en ik dacht omg ja dit is nog steeds zo vet

2 likes

Nou over teleurstellingen gesproken, er is nu die anti-allergische appel bij de AH (santana heet ie dacht ik) maar die ligt hier nooit in de winkel en kan m ook niet bestellen.
Dammit nu heb ik weer zin in eindelijk een appel.

4 likes

Haha babycakes kon ik net gewoon weer meezingen, hoe dan :joy:

Heb je misschien iets van een fruitboerderij in de buurt? De Wellant appel is ook anti-allergisch :slight_smile:

1 like

Doet me denken aan Demolition Man, die film heb ik echt zo vaak gezien.

Leukste Sinterklaasliedje?

• Sinterklaas kapoentje
  • Hoor wie klopt daar kinderen
  • O kom er eens kijken
  • Zie ginds komt de stoomboot
  • Hoor de wind waait door de bomen
  • Anders
  • Rot op met je Sinterklaasliedjes

0 stemmers

Favoriete Kerstliedje?

• Stille nacht, heilige nacht
  • O holy night
  • All I want for christmas
  • Jingle bells
  • Santa baby
  • Gloria in excelsis deo
  • Anders
  • Rot op met je kerstliedjes

0 stemmers

Piet ging uit fietsen toen klapte zijn band

Zat een pepernootje in

31 likes

Maar Midden in de winternacht vind ik nog mooier.

8 likes

Sinterklaas kapoentje was altijd een snel liedje wat superhandig was met schoen zetten

Favoriete kerstlied is sjok sjok sjok liep het ezeltje. Wanneer ik moe ben (en mezelf heel lollig vind) ga ik dat blèren

7 likes

Ging de hema open, onderbroeken en bh’s 50 cent goedkoper?

7 likes

Ik vind die sinterklaasliedjes die ze nu in de AH draaien zooooo kut! Lijken ook veel harder te staan, ga ook opeens veel sneller boodschappen doen om zo snel mogelijk weg te kunnen uit die tyfusherrie

6 likes

Niets ter wereld verslaat feliz navidad.

16 likes

Misschien doen ze dat expres, meer doorstroom betekent meer centjes de ome appie

1 like

True, heb ook helemaal geen tijd meer om naar goede aanbiedingen te zoeken oid, graai gewoon wat bij elkaar en vlucht die winkel uit

3 likes

Ja dit snap ik ook niet? Je kunt een naam niet claimen? Doet me denken aan een probleem een tijdje terug bij Marc marie en aaf. Zoveel afgunst!

3 likes

die outfits zijn ook zo geweldig je kunt je haast niet voorstellen dat mensen er serieus zo uitzagen met die kapsels ook.

Dit is mijn favoriet, maar wel in een specifieke uitvoering

3 likes