Zolang een man maar geen Rob geus schoenen aan heeft
Bij vrouwen ook niet eigenlijk.
Voeten zijn gewoon lelijke dingen
Nou, teenslippers vooral Blijf me erover verbazen als mensen van die rubberen dingen aanhebben op een andere plek dan op het strand, bij het zwembad of in openbare douches.
De combi ervan met onverzorgde voeten is wel nóg erger indd. Al vind ik dat ook walgelijk in open sandaaltjes etc. Echt, bedek je poten gewoon als je ze niet wilt verzorgen maar er wel een dikke laag eelt op zit en nagels die zo lang niet geknipt zijn dat het inmiddels eerder klauwen zijn
Gelukkig zijn we van beide voorlopig weer verlost.
In groep 8 leerden we het lievelings kerstliedje van de leraar. Mijn moeder (en vader ook wel) was niet onder de indruk toen ik thuis kwam met “you scumbag you maggot you cheap lousy faggot”. Überhaupt niet echt gepast (voor een kind) maar hier moet ik altijd aan denken bij dit nummer en mn moeder zegt het elk jaar opnieuw als ze het hoort dat ik dat op school had geleerd. Mijn moeder (iers) heeft dan ook een enorme hekel aan de pogues en shane McGowan.
Sokken in slippers
Toen ik nog actief naar het skatepark ging deed ik alvast mijn sokken aan en dan sandalen aan omdat het lekker makkelijk is. En dan daar mijn rolschaatsen aan trekken. Iedereen deed dat dus het was ook niet raar ofzo. En toen dacht ik echt omg ik snap het want het zit veel lekkerder met sokken aan 🥲
Ik krijg ook altijd wondjes van birkenstocks en teva’s echt kut.
Tevas zouden gewoon niet moeten bestaan. Hup, naast Crocs op de brandstapel.
Of een atoomraket erop, nog beter.
Ik heb de bovenste gehad maar ze gaven heel erg af aan mijn voeten
Kan je ook geen appels eten als je 'm verhit?
Ik kan kiwi’s, mango en ananas alleen eten als iemand anders schilt en goed afspoelt. Zou bijna denken dat het dan in mijn hoofd zit, maar zit in de schil dus.
Please
Teva’s zijn echt super chill voor naar het strand, met suppen of op wandelingen waarmee je door water moet!!
Bij mij werkt dat niet. Zodra ik een appel eet, krijg ik jeukend tandvlees. En dan eet ik het zonder schil, want schillen zijn sowieso goor
Ja gekookt of gebakken wel, eet appelmoes en appeltaart en apelflappen etc. Banaan kan dan weer niet gebakken, zonde van de pisang goreng, ooooh wat zou ik dat graag eten.
Lekkerste merci:
- Milk chocolate
- Coffee and cream
- Marsepein
- Hazelnut creme
- Hazelnut almond
- Dark cream
- Praline cream
- Dark mousse
0 stemmers
Vieste merci:
- Milk chocolate