~vOlWasSen is VoLwaSsen~
Mijn eerste single was van de Nederlandse girlband/eendagsvlieg Close 2 You. Dus ik ging net nietsvermoedend in de trein de voorkant opzoeken, maar blijkbaar is het ook de naam van een vibrator
Al is deze voorkant niet veel beter. Hoop dat mān medepassagiers niet al te aandachtig hebben meegekeken.

Dit vind ik nog steeds wel een knaller hoor.
Aan welke realityshow/experiment zou jij meedoen als je niet per se op TV zou hoeven
- Boer zoekt vrouw
- Are you the one?
- Love is Blind
- Married at first sight
- Kopen zonder Kijken
- Heel Holland bakt
- Love Island
- Wie is de mol?
- Expeditie Robinson
- Je vergeet de leukste, namelijkā¦
- Flikker op met je shows
0 stemmers
Vrijdagavond nasi afgehaald, zouden jullie dat vanavond nog eten? (zat ham doorheen)
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Niet
- Nada
- Noppes
- Super leuk, ik lees alle stories!!
0 stemmers
Hoe geĆÆnteresseerd ben jij in de betekenis van andermans naam (volgens Urban Dictionary?)
Zou vooral even ruiken en klein hapje proeven misschien
Die ham daarin die is zo bewerkt dat ie wss in 2030 nog goed is.
Ook zonder ham zou ik het niet meer eten (terwijl ik over het algemeen niet moeilijk doe met eten). Rijst en pasta kunnen deze bacterie bevatten die je niet ruikt/proeft: Bacillus cereus | Voedingscentrum
Oh meh, het was zo lekker:( Misschien waag ik de gok alsnog 
Er staat ook dit in het artikel: Bacillus cereus kan groeien bij koelkasttemperatuur. Bij 4°C gaat dit wel veel langzamer dan bij 7°C. Bacillus cereus is hittegevoelig en gaat dood boven de 75°C.
Dus als je het goed verhit, zou het ook dood moeten gaan. Opzich zou ik het wel aandurven.
@Marsepein Ik denk altijd bij dit soort eten, was het sowieso vers of ook al woensdag/donderdag klaargemaakt? Dan is het bij wijze van dag 6
De rekening, de rekening, de rekening
Rijst bederft echt tering snel hoor. Er staat echt max 2 dagen voor als het snel is teruggekoeld en maximaal 2 uur buiten de koelkast is geweest
Er is een film hier over gemaakt die binnenkort op Netflix komt zag ik net. Wel iets voor jou denk ik.
Ik eet uit luiheid meestal echt heel wat dagen erna nog een maaltijd. Die bacil heeft me er gelukkig nog niet onder
Hahaha ik heb gisteren ook de nasi van een paar dagen oud gegeten terwijl ik verkouden ben en dus ook geen rare geurtjes ruik
Nog nergens last van gelukkig 
De laatste keer bij de tandarts was ik al een tijdje aan het flossen en nog vroeg ze āflos je wel iedere dag je tanden?ā
Toen dacht ik wel echt waar doe ik het dan voor 
Hunted
Vroeger flosste ik nooit maar nu floss ik elke dag