Dit…had hier zo lang voor gespaard. Ben toen met mijn moeder naar de Intertoys geweest, deze zat een dorp verder op en die fietsrit duurde ongeveer 25 minuten. De terugweg waren echt de langste 25 minuten van mijn leven, wilde zo graag spelen met deze mooie stal!
Hmm hoe zou het toch met mijn nintendogs zijn
Iedereen houdt van doekoe, iedereen houdt van geld
Weet niet of het zakgeld was of "salaris"van m’n eerste baantje als bollen plukker, maar ik kocht van mijn eerste eigen geld het album van Eminem, in 1999. Koste toen zo’n beetje 20 gulden.
Een cd van o-zone (een single heette dat toch?) met dragosta din tei erop
Wel even voor moeten sparen en uiteindelijk hebben mijn ouders volgens mij nog iets bijgelegd, maar dit was het eerste
Ik ben verbaasd dat All I Want For Christmas zo hoog staat, raakt niemand dat ooit eens zat?
Ik vind kerstmuziek best gezellig maar zodra ik het begin van dat nummer hoor, raak ik al direct geïrriteerd. Zelfde geldt voor Last Christmas, dan skip ik ook naar een ander(e) nummer/zender.
Ik weet nog wel heel goed mijn eerste salaris. Werkte bij de h&m voor €3.05 per uur. Na heel wat uren ploeteren heb ik een iPod nano gekocht.
Hij ligt nu ergens bij mijn vader in een la, hij was blijkbaar zo trots dat hij hem niet weg kan doen.
Dit boek voor grote kinderen, bij de Blokker:
Ik heb het geweten, wekenlang nachtmerries gehad alleen al over de kaft. 🥲 Ik had het duidelijk bij Kippenvel moeten laten.
Had je het geld ook verdiend met babysitten?
Ik heb van mijn eerste eigen geld deze gekocht:
Van mijn eerste volwassen salaris heb ik mijn vader mee uit eten genomen maar volgens mij heeft hij de rekening betaalt haha.
Hahaha nee, ik had destijds zelf nog een babysitter nodig als mijn ouders een avondje weg waren!
Haha ik las dit en dacht “wat is er met die kaft”, toen keek ik nog een keer en schrok ik me kapot.
Maar deze boeken, echt jeugdsentiment, zo spannend!
Een hanger voor in de kerstboom van 15 gulden, ik was zo trots toen ik hem eindelijk kon kopen na lang sparen. Ik heb hem nog steeds en inmiddels vind ik hem helemaal niet mooi meer, maar toch hang ik hem ieder jaar weer in de boom.
Ik vind het echt jammer dat ik me vrijwel niks meer van mijn kindertijd herinner… ik weet niet eens wat mijn eerste herinnering is?
Maar zijn er echt veel mensen die dit weten? Ik heb wel herinneringen van toen ik klein was maar echt geen idee bij welke ik het jongste was
- Ik weet precies wat mijn eerste herinnering is
- Ik twijfel tussen een paar vroege herinneringen
- Ik heb wel herinneringen van toen ik vrij jong was maar geen idee wat dan de eerste is
- Ik heb geen/weinig herinneringen van toen ik jong was
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Ik weet ook niet zo goed of m’n eerste herinnering(en) wel echt mijn eigen herinnering is of dat ik het weet van een foto/van wat m’n ouders hebben verteld.
Mijn eerste herinnering was meteen een vrij heftige (althans voor een kind); brand in de straat. Ik vond dat als driejarige heel indrukwekkend.