De onderste zijn ook pepernoten geen taaitaai
Voor allebei is het gewoon zo dat ze alleen vers lekker zijn, dat smaakt zo anders dan wat je in de supermarkt haalt.
Ik dacht dat ik niet van pepernoten hield maar toen kreeg ik een keer verse van de bakker en ze waren echt heerlijk! Ook totaal niet taai/hard.
Heb jij wel eens kaya gegeten?
- Ja, en ik vond het lekker
- Ja, maar ik vond het vies
- Nee, maar ik ken het wel
- Nee, maar ik ken het niet
0 stemmers
Ik eet het nu toevallig op toast en ik hou er zo erg van he. Echt een wereld wonder š¤ mocht je het niet kennen, in de aanbieding bij de amazing oriental
Hahaha oh nee ik had dit aan kunnen zien komen ik bedoel natuurlijk de kaya uit Malaysia. Een soort kokos custard
Ik vind het heerlijk, lekker sabbelen
Ooh ik wist niet hoe dit heette maar dit heb ik in Maleisie gehad
Dit is in zoveel opzichten een van de smerigste posts die ik ooit heb gelezen
Ik weet nog steeds niet of ze het express deed of dat ze het gewoon echt niet wist. Maar de vriendin van een vriend van mij heeft zich het eerste jaar dat ze samen waren een paar keer voorgesteld aan mijā¦. Dat ik dacht eehm ik heb je een paar weken terug nog gezien op een verjaardag. Ik heb binnen mijn vrienden groep ook best een āopvallendā uiterlijk als in de enige poc in de groep. Dat je mijn naam nog niet weet ok, maar om elke keer te horen hoi ik ben die was wel erg cringe.
Post die ook prima in het sekstopic past
Ik kan echt dood van gaan ellende als mensen lang gaan nadenken. Ik vind spelletjes best leuk, maar er moet wel een beetje vaart in zitten. Helemaal erg als er dan ook niet gepraat wordt tijdens iemand zān strategische gedachtegang.
Al heb ik sowieso weinig geduld in het leven voor slome mensen, of het nu met spelletjes is, de manier van praten of als ze voor mijn voeten lopen. Gas op die lolly. Zou soms echt die versnelfunctie x1,5 willen in het echte leven.
Je vergeet trage eters
Ja ik haat het ook als mensen een spel zo bloedserieus nemen, en dan heel strategisch spelen en dan een heel stappenplan hebben dat tot in de puntjes uitgewerkt moet worden.
Doe het gewoon zoals de rest van ons met een vaag plan in het begin, gevolgd door wat goed geluk en dan een beetje iets proberen. Is veel leuker voor iedereen.
We spelen niet het wereldkampioenschap dammen, bouw gewoon je lullige spoorlijn.
Hmm nee niet per see. Romig, zoet, lichte kokossmaak. Gewoon š¤
Omg jaa. Ik inhaleer mn eten en dan zit ik daar zo te wachten.
Pandan kaya is mn fave. Verse is nog lekkerder dan uit een potje, maar moet het nog eens zelf proberen te maken. Of Singapore Style met zachtgekookte eitjes.
Ja ik reageerde gewoon van heeey X en zei stak haar hand uit en zei hoi ik ben X. Dus ik maar ongemakkelijk haar hand schudden van ok eehm aangenaam voor de 6e keer
ik wil zo graag verse kaya proberen he. Maar veel te lui
Oeh waar kan je dit halen
Amazing oriental, nu in de aanbieding
Ik ben mijn vaste lasten aan het doorlopen om te kijken of ik ergens op kan besparen. Ik vind mijn rechtsbijstandverzekering best wel duur (ā¬18 per maand) en twijfel of dat ik wel zonder kan (heb hem nog nooit hoeven gebruiken) of dat het toch wel verstandig is om hem te hebben.
Heb jij een rechtsbijstandverzekering?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, welke modules heb je?
- Consument & Wonen
- Verkeer
- Werk & Inkomen
- Fiscaal & Vermogen
0 stemmers
Edit: even aangepast met zichtbare stemmen