Stel je persoonlijke vraag #32

Ik kan echt dood van gaan ellende als mensen lang gaan nadenken. Ik vind spelletjes best leuk, maar er moet wel een beetje vaart in zitten. Helemaal erg als er dan ook niet gepraat wordt tijdens iemand z’n strategische gedachtegang.

Al heb ik sowieso weinig geduld in het leven voor slome mensen, of het nu met spelletjes is, de manier van praten of als ze voor mijn voeten lopen. Gas op die lolly. Zou soms echt die versnelfunctie x1,5 willen in het echte leven.

21 likes

Je vergeet trage eters :mad:

5 likes

Ja ik haat het ook als mensen een spel zo bloedserieus nemen, en dan heel strategisch spelen en dan een heel stappenplan hebben dat tot in de puntjes uitgewerkt moet worden.

Doe het gewoon zoals de rest van ons met een vaag plan in het begin, gevolgd door wat goed geluk en dan een beetje iets proberen. Is veel leuker voor iedereen.

We spelen niet het wereldkampioenschap dammen, bouw gewoon je lullige spoorlijn.

12 likes

Hmm nee niet per see. Romig, zoet, lichte kokossmaak. Gewoon 🤌

2 likes

Omg jaa. Ik inhaleer mn eten en dan zit ik daar zo :slightly_smiling_face::+1: te wachten.

4 likes

Pandan kaya is mn fave. Verse is nog lekkerder dan uit een potje, maar moet het nog eens zelf proberen te maken. Of Singapore Style met zachtgekookte eitjes.

1 like

Ja ik reageerde gewoon van heeey X en zei stak haar hand uit en zei hoi ik ben X. Dus ik maar ongemakkelijk haar hand schudden van ok eehm aangenaam voor de 6e keer :joy:

ik wil zo graag verse kaya proberen he. Maar veel te lui

Oeh waar kan je dit halen

1 like

Amazing oriental, nu in de aanbieding :star:

3 likes

Ik ben mijn vaste lasten aan het doorlopen om te kijken of ik ergens op kan besparen. Ik vind mijn rechtsbijstandverzekering best wel duur (€18 per maand) en twijfel of dat ik wel zonder kan (heb hem nog nooit hoeven gebruiken) of dat het toch wel verstandig is om hem te hebben.

Heb jij een rechtsbijstandverzekering?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, welke modules heb je?

• Consument & Wonen
  • Verkeer
  • Werk & Inkomen
  • Fiscaal & Vermogen

0 stemmers

Edit: even aangepast met zichtbare stemmen

Ik ben zelf jurist dus daarom niet maar het is in veel gevallen wel een goede oplossing hoor (iig goedkoper dan een advocaat wanneer je m nodig hebt)

3 likes

Kan jij als je in bed ligt je slaapkamerdeur zien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou je het vervelend vinden als je de deur niet kan zien?

• Ja
  • Nee
  • Misschien toch een beetje vervelend

0 stemmers

2 likes

Ik communiceer veel met werkmannen voor klussen in huis en twijfel vaak tot wanneer het oké is om een appje te sturen (veel van hun communicatie gaat via whatsapp). Als ik op zondagavond ineens aan iets denk, app ik het liever op dat moment dan het weer moeten onthouden tot maandag. Maar ik bedacht me laatst dat dat ook wel als asociaal gezien kan worden…

Daarom mijn vraag: is het de verantwoordelijkheid van de zender om het op het goede tijdstip te sturen of de verantwoordelijkheid van de lezer om het gewoon pas te lezen als het uitkomt?

• Zender
  • Ontvanger

0 stemmers

Ik vind in principe dat de ontvanger er zelf verantwoordelijk voor is of hij het buiten werktijd leest, maar bij managers ben ik het daar weer niet helemaal mee eens. Lastig

Ik vind het anders als je weet dat die persoon een aparte werktelefoon heeft, dan kan diegene er veel makkelijker voor kiezen om 's avonds zijn telefoon niet te bekijken of uit te zetten oid. Als diegene zijn privé telefoon ook voor werk gebruikt dan is de kans groot dat diegene dat appje toch 's avonds ziet en dan kan ie nog besluiten om hem niet te lezen maarja, dan heeft ie m wel al gezien (en ik ben bijv. zo iemand die er dan toch mee in mijn hoofd blijft zitten).

8 likes

Ook als je het pas later leest kan het vervelend zijn als je het bericht hoort/ziet binnenkomen, wat met whatsapp waarschijnlijk wel zo is.

1 like

Ja dat is het lastige, met die mannen weet ik dat allemaal niet! En daarnaast ken ik ook hun werktijden niet haha

@LaPetiteRobeNoire Ja als het op je privé telefoon is is dat wel zo natuurlijk. Dan zie je toch dat er iets gestuurd is. Mails vind ik trouwens anders, die moet je altijd kunnen sturen maar daar moet de ontvanger er dan zelf voor zorgen dat hij er gewoon niet inkijkt.

2 likes

haha ik ook, mensen die in blinde paniek de gekste dingen roepen.

Vriendin 1: jaaa die darter!! Die nederlander!

Vriendin 2: Raymond van Barneveld?

Vriendin 1: Nee lijkt erop!

Iedereen: huh?

Tijd is om, vriendin 1: Ik zei toch, Johan van Oldenbarnevelt was het!

Goeie darter was dat wel ja

48 likes

Die is wel heel grappig haha!

Ik heb ooit iemand het gasfornuis aan zien steken toen hij Anne Frank moest omschrijven dus ik kijk nergens meer van op :woman_shrugging:

5 likes

Dan zou ik het even vragen.
‘als ik wat heb, vind je het dan oké als ik je app, of ontvang je liever geen berichten buiten je werkuren’.

Neem aan dat de meeste klussers niet op zondagavond werken, dus ik zou persoonlijk tot maandag wachten. Maar als je het even vraagt weet je het zeker.

3 likes