Ik ga m’n geregistreerd partnerschap vieren met de trouw jumpsuit van m’n moeder uit de jaren 80.
trouwjurken zijn leuk haha. Ik wil ook ooit nog een winkel binnen gaan om een jurk te passen.
Heb die van moeder wel eens aangehad. Echt een prachtige satijnen japon met halve mouwen zonder tierelantijntjes.
Dit komt het dichtste in de buurt, zonder sleep
Ik ga nooit trouwen, maar als ik die neiging wel had gehad dan zou ik zonder twijfel de jurk van m’n moeder dragen.

iieeeeehhhh zo goor
Gratis tip voor iedereen die met het OV naar werk reist: de NS bewaart slechts 18 maanden je reishistorie en surprise surprise de belastingdienst kan er gerust 36 maanden na dato nog om vragen. Altijd een eigen PDF opslaan dus. Duur grapje dit ook.
Uien zijn het nazaat van de duivel.
[tigerelise] WAL-ge-lijk [/tigerelise]
Woww haha bizar he, dat je dat gewoon zo weg krijgt zonder een spier te vertrekken 
Ik vond de schil denk ik het meest disturbing. 
Maar wat rot joh, hopelijk heb je snel je geur en smaak weer terug.
Elke dag meteen alles afwassen. Zo vaak geprobeerd, zo vaak gefaald
Ik dacht dat dit over de uipoll hierboven ging
Dacht gelijk jezus aansteller.
Mijn moeder werkt in het ziekenhuis en die gaf die troep aan mij
Toch opgegeten en nergens last van 
Moeten we dit bericht even bookmarken om te checken of je morgen nog hetzelfde zegt? Edit: geintje hoor. Ik zou hier waarschijnlijk niet eens over nagedacht hebben.
Ui en knoflook zijn mn allesjes. Mensen die dat niet lusten hebben hun smaak nog niet ontwikkeld na hun 4e jaar ofzo.
Vind ui echt iets wat kinderen niet lusten.
Oh ik las ergens dat het binnen anderhalf en vijf uur op zou komen zetten verdorie
Naja to be continued dan maar 
Love ui, doe het altijd overal in, maar ik denk dat ik er niet tegen kan, dus probeer het er nu een tijdje uit te laten 
Als je een webshop een DM stuurt via Instagram, hoe snel en wanneer verwacht jij antwoord?
- Binnen een uur
- Binnen een paar uur
- Binnen een dag
- Binnen twee dagen
- Tijdens kantoor uren (gemiddeld tussen 8/18)
- Na kantoor uren (gemiddeld tussen 8/18)
- In het weekend
- Op feestdagen
0 stemmers
Als je een klacht hebt over een order/bestelling, stuur je dat dan via Instagram?
- Ja doe ik
- Nee doe ik niet
- Alleen als ik via andere andere kanalen geen antwoord krijg
- Anders
0 stemmers
30% korting op een lampenkap die ik toch al wilde bestellen. Goeie timing
en nu expres de kapstok die ik wil nog niet besteld om te kijken of ze nog met korting komen ( zo niet bestel ik m toch wel)
Ik heb altijd (iig vorig jaar ook) zo’n onrustig fomo gevoel voor Black friday. Maar echt geen idee wat ik zou moeten kopen, dus ik denk niks.