Stel je persoonlijke vraag #32

Ik ben zelf jurist dus daarom niet maar het is in veel gevallen wel een goede oplossing hoor (iig goedkoper dan een advocaat wanneer je m nodig hebt)

3 likes

Kan jij als je in bed ligt je slaapkamerdeur zien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou je het vervelend vinden als je de deur niet kan zien?

• Ja
  • Nee
  • Misschien toch een beetje vervelend

0 stemmers

2 likes

Ik communiceer veel met werkmannen voor klussen in huis en twijfel vaak tot wanneer het oké is om een appje te sturen (veel van hun communicatie gaat via whatsapp). Als ik op zondagavond ineens aan iets denk, app ik het liever op dat moment dan het weer moeten onthouden tot maandag. Maar ik bedacht me laatst dat dat ook wel als asociaal gezien kan worden

Daarom mijn vraag: is het de verantwoordelijkheid van de zender om het op het goede tijdstip te sturen of de verantwoordelijkheid van de lezer om het gewoon pas te lezen als het uitkomt?

• Zender
  • Ontvanger

0 stemmers

Ik vind in principe dat de ontvanger er zelf verantwoordelijk voor is of hij het buiten werktijd leest, maar bij managers ben ik het daar weer niet helemaal mee eens. Lastig

Ik vind het anders als je weet dat die persoon een aparte werktelefoon heeft, dan kan diegene er veel makkelijker voor kiezen om 's avonds zijn telefoon niet te bekijken of uit te zetten oid. Als diegene zijn privé telefoon ook voor werk gebruikt dan is de kans groot dat diegene dat appje toch 's avonds ziet en dan kan ie nog besluiten om hem niet te lezen maarja, dan heeft ie m wel al gezien (en ik ben bijv. zo iemand die er dan toch mee in mijn hoofd blijft zitten).

8 likes

Ook als je het pas later leest kan het vervelend zijn als je het bericht hoort/ziet binnenkomen, wat met whatsapp waarschijnlijk wel zo is.

1 like

Ja dat is het lastige, met die mannen weet ik dat allemaal niet! En daarnaast ken ik ook hun werktijden niet haha

@LaPetiteRobeNoire Ja als het op je privé telefoon is is dat wel zo natuurlijk. Dan zie je toch dat er iets gestuurd is. Mails vind ik trouwens anders, die moet je altijd kunnen sturen maar daar moet de ontvanger er dan zelf voor zorgen dat hij er gewoon niet inkijkt.

2 likes

haha ik ook, mensen die in blinde paniek de gekste dingen roepen.

Vriendin 1: jaaa die darter!! Die nederlander!

Vriendin 2: Raymond van Barneveld?

Vriendin 1: Nee lijkt erop!

Iedereen: huh?

Tijd is om, vriendin 1: Ik zei toch, Johan van Oldenbarnevelt was het!

Goeie darter was dat wel ja

48 likes

Die is wel heel grappig haha!

Ik heb ooit iemand het gasfornuis aan zien steken toen hij Anne Frank moest omschrijven dus ik kijk nergens meer van op :woman_shrugging:

5 likes

Dan zou ik het even vragen.
‘als ik wat heb, vind je het dan okĂ© als ik je app, of ontvang je liever geen berichten buiten je werkuren’.

Neem aan dat de meeste klussers niet op zondagavond werken, dus ik zou persoonlijk tot maandag wachten. Maar als je het even vraagt weet je het zeker.

3 likes

jep dit herken ik wel met een goede vriendin, die sexy acteur, Johnny Depp

4 likes

“Nick & Simon maar dan in het engels”
Simon & Garfunkel :thumbsup:

Wat dus niet eens volgens de regels is bedenk ik me nu

26 likes

Nieuwe Avril Lavigne

• Zal het goed doen op TikTok
  • Still the mother fucking princess
  • Meh
  • Ik wil geen gehoorschade

0 stemmers

Lockdown #3

• Word deze week nog aangekondigd
  • Binnenkort bij jou in de buurt
  • Gaat niet gebeuren
  • Alleen een halve lockdown komt er

0 stemmers

Ik heb meer toiletrollen in huis dan dagen van de week

• ja klopt
  • nee

0 stemmers

2 likes

Welke feestdag heeft jouw voorkeur?

• Kerst
  • Oud en Nieuw
  • Sinterklaas
  • Pasen
  • Bevrijdingsdag
  • Anders
  • Gewoon nee
  • Koningsdag

0 stemmers

2 likes

Bij werkmannen is het mij op gevallen dat je beter in de avonduren kunt appen/bellen omdat ze overdag bijna niet op hun telefoon kijken of het lezen en dan vergeten te reageren.

1 like

Mijn vriend is zelfstandig ondernemer in de bouw en nadat hij thuis is rond vijven gaat hij even voor appjes zitten en gaat hij klanten terugbellen. Hij vindt het juist fijn als hij op de hoogte gehouden wordt. @anon18050057

2 likes

Ik redeneer zo: als ik ‘m ooit één keer nodig heb, heeft ie zich waarschijnlijk al terug verdiend. En als het nodig is heb ik ook geen zin om me dan druk te maken om kosten en dan wil ik gewoon geholpen worden!

2 likes

Doe ik eigenlijk elke zondag al met goed fatsoen.

6 likes

Hahaha mooi, heb er ook zo een:

‘Doutzen Kroes bij de NS’ ander raadt t meteen modeltreinen hoe kom je erop

22 likes

Never forget dat een vriendin “waar Nederland BelgiĂ« en Luxemburg samen komen” beantwoordde met “Bermuda driehoek”. De grootste grap komt nog: het antwoord was ook nog goed :joy::sob:

46 likes

Hoe noem je de letter y als je een woord of naam moet spellen?

• Griekse IJ
  • Ypsilon
  • I-grec
  • De y van yoghurt
  • De y van Yfke
  • Iets anders, namelijk

0 stemmers

2 likes