Ik drukte te snel op verzenden haha, heb nog wat toegevoegd. Verschilt inderdaad van persoon tot persoon hoor, maar het kan dus wel en heeft niet altijd te maken met gevarieerd eten.
En ook dat een pathologie in zoveel vormen komt. Soms moeten medici gewoon eens luisteren, er is zonder dialoog beslist om een centrale lijn te leggen in mijn halsslagader omdat ze de moeite niet wilden nemen om gewoon een infuus te leggen want sikkelcel = slechte aders.
Ik ben een uitzondering op de regel maar de verpleegster wilde het niet eens proberen.
Echt raar wat je in ziekenhuizen tegenkomt.
Als je aan sinterklaassurprises doet en je hebt een budget van ā¬20 afgesproken, wat zou je dan liever krijgen? Leuke cadeauās, maar wel ā¬2/3 onder het budget of een extra onzin opvulcadeau erbij t.w.v. ā¬2/3?
- Leuke cadeautjes iets onder budget
- Onzincadeau erbij
- Leuk cadeautje erbij waardoor gever ongeveer ā¬3 over budget gaat
0 stemmers
Wat zou je liever geven?
- Leuke cadeautjes iets onder budget
- Onzincadeau erbij
- Leuk cadeautje erbij waardoor je ongeveer ā¬3 over budget gaat
0 stemmers
Details: krijger weet de prijs van de cadeaus en zal het dus ook weten als gever onder het budget zit. Gever heeft wat financiĆ«le tegenvallers waardoor ā¬23 uitgeven net een beetje slecht uitkomt
Ik vind kadoās geven superleuk en besteed er graag geld aan uit, maar als er een budget wordt afgesproken vind ik het wel belangrijk dat iedereen zich eraan houdt! Zeker als er mensen in de groep bij zitten die niet zoveel te besteden hebben vind ik het ongemakkelijk om over budget te gaan.
Wij vullen het dan eigenlijk altijd op met chocola als het om 2 of 3 euro gaat. Zakje kikkers en muizen en een chocoladeletter meestal.
@anon28710462 @lisaanna
Een vriendin kwam hier net mee en ik wist het eigenlijk ook niet zo goed. Over budget gaan kan awkward momenten opleveren naar anderen, maar eronder ook. Dus ik dacht zelf gewoon een opvulcadeautje erbij zoals inderdaad een chocoladeletter oid, maar schijnbaar vindt die persoon chocolade niet lekker
Ik kan me nooit aan een budget houden. Voor secret santa zat ik er ook net 2 euro boven maar anders vond ik het er zo karig uit zien
Ik kon zelf niet echt iets leuks bedenken voor ā¬2 behalve een chocoladeletter/ander sinterklaassnoepgoed, maar dat is dus niks voor diegene
Dat is dus niet waar. Een te veel aan vitamines if mineralen kan schadelijk zijn. Het is niet zo dat je lichaam denkt āheb nu wel genoeg calcium, weg met de restā.
Vaak willen mensen via Vinted wel een āaanā foto sturen en dan kan ik meestal wel inschatten in hoeverre iets past bij mijn lichaamsverhoudingen. Ga ook wel vaak voor merken/winkels die ik ken en waarvan ik dus de pasvorm wel een beetje kan inschatten.
Ik koop vooral merken waarvan ik mān maat weet, dus dat scheelt al heel erg
Dit doe ik ook ja !
Ik koop alleen kleding/modellen waarvan ik weet hoe het valt. Ik zou bijvoorbeeld nooit een broek kopen want de kans dat dat past is ongeveer 0,01%.
Maar een blouse of jurkje is geen probleem. Bovenstukken makkelijk, onderstukken moeilijk.
En ik koop ook wel kledingstukken die ik ken: bv iets dat na jaren versleten is en dat ik opnieuw koop, dan weet je zeker dat het past. Of iets dat ik al heb in een andere kleur.
Ik heb grotendeels een vrij makkelijk lichaam, behalve dat mijn heupen in verhouding vrij breed zijn. Kledingstukken die zonder rek op je heupen zitten zoals spijkerbroeken koop ik daarom nagenoeg nooit, andere dingen wel.
Ik weet redelijk goed mān verhoudingen en wat me wel en niet staat (en welke merken ik sowieso niet pas), dus daar kan ik wel redelijk op selecteren. Ik denk dat ik van de 20 dingen die ik heb besteld op Vinted misschien 5 niet paste? En die heb ik zelf weer kunnen verkopen
Oh en als ik twijfel of iets de juiste maat is kijk ik meestal gewoon even op de site van het merk naar de maattabel, dan kom je meestal een heel eind
Ik koop alleen bovenkleding, gewoon shirtjes en truien in maat 46/48 past mij altijd wel, onderkleding durf ik niet
Op vinted kun je op merken zoeken waarvan je weet dat die kleding je goed zit.
23 inch de grootte van mijn monitor op werk