Dan krijg ik zo’n typische Twentse achternaam die bijna allemaal eindigen op -ink
Dat hoeft van mij nie
Dan krijg ik zo’n typische Twentse achternaam die bijna allemaal eindigen op -ink
Dat hoeft van mij nie
Same, mij niet belluh
Ja wel mooier maar ook die van een nare BNer
Ik vind dat een beetje spannend want wat dan als er iemand schade rijdt, dan gaat dat van de schadevrije jaren af van de verzekerde, dat vind ik niet prettig… en hoe ga je dat doen met delen en wie krijgt voorrang als je hem allebei wil… ik zie veel beren op de snelweg
Op snapcar zetten? Dan is de huurder ook verzekerd volgens mij
Tenzij je in een Toyota Prius rijdt, heb ik bij Kees from the Bacon gezien Ik zou dus never nooit m’n auto uitlenen aan iemand die ik niet ken.
Tessel Beelen?
Zou echt een stuk classy’er overkomen met m’n moeders achternaam, heb nu echt zo’n nietszeggende boeren-achternaam (terwijl mijn moeders vader boer was en mijn vaders vader niet, dus dit slaat feitelijk nergens op).
Tessel Boomsma!
nee grapje het is helaas een racist, Beelen of Boomsma zou nog oke zijn.
Ik weet alleen de achternaam van m’n oma en dat is De Boer
En nu heb ik ook een hele Nederlandse achternaam, maar wel 1 die iets minder vaak voorkomt. Ik vind de achternaam die ik nu heb niet beter of stommer. Ik vind ze gelijkwaardig
Beelen, Boomsma of Baudet;
met welke wappie heb je de meeste pret?
0 stemmers
Beetje chillen op die woonboederij, kippen voeren en hout hakken
Is deze poll anoniem zodat je zelf stiekem op ons tjer kan stemmen?
Retteketet, pret met Baudet. Anoniem was foutje, maar ik zou denk ik echt liever een hele week met Giel of Arie in quarantaine moeten dan een uurtje met Thierry.
Edit: heb Beelen gekozen en dan ga ik hem vertellen over die forum-post over hem, haha, zin in.
Ik heb op Arie gestemd maar ik vrees wel dat ik me enorm aan z’n preken ga ergeren. Maar ik doe dan wel preventief geluidsdichte oordoppen in.
Hahaha ja ik ook
Ik zou best in quarantaine willen met Arie, maar dan moet ie me wel personal training geven. For free.
Je hebt restjes avondeten in de koelkast, het is iets dat je graag als avondeten eet. Eet je liever dat of brood als lunch?
0 stemmers
Heb jij een bobbel op je neus? Ik weet ff niet of dit de goede benaming is. Zegmaar op je neusbrug.
0 stemmers
Een vriendin van mij stoorde zich daaraan bij zichzelf en toen heb ik een tijdje obsessief bij mensen daar op gelet, heel irritant.
Ben jij wel eens in Luxemburg stad geweest?
0 stemmers
Ik wil er volgende maand naartoe maar ik hoor echt compleet verschillende verhalen.
Nouja beviel niet: ik vond het niet zo bijzonder. Had liever nog een dag een wandelroute gelopen.
Ja het lijkt me een beetje saai? Maar het ziet er wel mooi uit zo op foto’s.