Stel je persoonlijke vraag #32

Bij mijn oude werk speelde we in de pauze altijd bordspellen zoals exploding kittens en dan de versie not safe for work of dixit. Dat was altijd super leuk

3 likes

Ik twijfel of ik mijn auto weg wil doen maar heb even bevestiging nodig
Even wat achtergrondinfo: heb hem gratis gekregen van een vriendin, ik gebruikte hem eerst regelmatig maar nu de laatste tijd echt heel weinig. Ik heb een baan naast het station in Rotterdam dus geen auto nodig en ik ga wel eens naar mijn vader maar dat kan ook met de trein.
Ik twijfel omdat het toch wel handig is
 maar het kost me 100 euro per maand en dat is zonde. Als ik hem weg doe blijft hij waarschijnlijk wel in de vriendengroep. Of naar iemand van het forum evt.

• Houden, is toch handig?
  • Nee, weg ermee
  • Heb je hier al aan gedacht?

0 stemmers

Als je maar af en toe een auto nodig hebt, kan je hem misschien nog lenen als hij naar iemand uit je vriendengroep gaat? Of kan je een cambio ofzo gebruiken?

1 like

Ik hoop wel dat ze me dat idd gunnen, hahaha. Wat is een cambio?

1 like

Een deelauto systeem, je betaalt per maand een abonnement en dan een bepaald bedrag per km.uur. Kost op zich best wat per rit, maar in totaal veel voordeliger dan een eigen auto die je nauwelijks gebruikt. Je hebt ongetwijfeld nog andere organisaties die dat doen.

1 like

Delen met een vriend? Dat doet een vriendin van me, zij wil haar auto graag aanhouden maar gebruikt hem op dit moment weinig.

2 likes

Leuke vraag! Nooit bij nagedacht maar dan zou ik zeker wel de meisjesnaam van m’n oma willen hebben.

2 likes

Dan krijg ik zo’n typische Twentse achternaam die bijna allemaal eindigen op -ink

Dat hoeft van mij nie

2 likes

Same, mij niet belluh

1 like

Ja wel mooier maar ook die van een nare BNer

1 like

Ik vind dat een beetje spannend want wat dan als er iemand schade rijdt, dan gaat dat van de schadevrije jaren af van de verzekerde, dat vind ik niet prettig
 en hoe ga je dat doen met delen en wie krijgt voorrang als je hem allebei wil
 ik zie veel beren op de snelweg

7 likes

Op snapcar zetten? Dan is de huurder ook verzekerd volgens mij

Tenzij je in een Toyota Prius rijdt, heb ik bij Kees from the Bacon gezien :joy: Ik zou dus never nooit m’n auto uitlenen aan iemand die ik niet ken.

12 likes

Tessel Beelen? :joy:

Zou echt een stuk classy’er overkomen met m’n moeders achternaam, heb nu echt zo’n nietszeggende boeren-achternaam (terwijl mijn moeders vader boer was en mijn vaders vader niet, dus dit slaat feitelijk nergens op).

2 likes

Tessel Boomsma!

nee grapje het is helaas een racist, Beelen of Boomsma zou nog oke zijn.

4 likes

Ik weet alleen de achternaam van m’n oma en dat is De Boer
En nu heb ik ook een hele Nederlandse achternaam, maar wel 1 die iets minder vaak voorkomt. Ik vind de achternaam die ik nu heb niet beter of stommer. Ik vind ze gelijkwaardig

1 like

Beelen, Boomsma of Baudet;
met welke wappie heb je de meeste pret?

• Beelen
  • Boomsma
  • Baudet

0 stemmers

Beetje chillen op die woonboederij, kippen voeren en hout hakken :+1:t2:

5 likes

Is deze poll anoniem zodat je zelf stiekem op ons tjer kan stemmen? :eyes:

6 likes

Retteketet, pret met Baudet. Anoniem was foutje, maar ik zou denk ik echt liever een hele week met Giel of Arie in quarantaine moeten dan een uurtje met Thierry.

Edit: heb Beelen gekozen en dan ga ik hem vertellen over die forum-post over hem, haha, zin in.

5 likes