Ik heb op Arie gestemd maar ik vrees wel dat ik me enorm aan z’n preken ga ergeren. Maar ik doe dan wel preventief geluidsdichte oordoppen in.
Hahaha ja ik ook
Ik zou best in quarantaine willen met Arie, maar dan moet ie me wel personal training geven. For free.
Je hebt restjes avondeten in de koelkast, het is iets dat je graag als avondeten eet. Eet je liever dat of brood als lunch?
- Liever restjes
- Liever brood
0 stemmers
Heb jij een bobbel op je neus? Ik weet ff niet of dit de goede benaming is. Zegmaar op je neusbrug.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Een vriendin van mij stoorde zich daaraan bij zichzelf en toen heb ik een tijdje obsessief bij mensen daar op gelet, heel irritant.
Ben jij wel eens in Luxemburg stad geweest?
- Ja en dat beviel goed
- Ja maar dat beviel niet
- Nee
0 stemmers
Ik wil er volgende maand naartoe maar ik hoor echt compleet verschillende verhalen.
Nouja beviel niet: ik vond het niet zo bijzonder. Had liever nog een dag een wandelroute gelopen.
Ja het lijkt me een beetje saai? Maar het ziet er wel mooi uit zo op foto’s.
Het is prima om naartoe te gaan als je al in de buurt bent, maar zou er geen citytrip oid van maken.
Ik zat me net te bedenken dat ik dat echt chill vind aan thuiswerken. Gisteren een pan soep gemaakt, nu lekker als lunch eten. Veel lekkerder dan brood.
Ja ik vond mezelf ook lelijk van de zijkant maar laatst nam mijn man een foto van mij en m’n zoontje van de zijkant en we lijken vet op elkaar en profil dus vind ik het niet meer lelijk haha.
Welke ga ik vanavond voor de zoveelste keer kijken.
- Love Actually
- The Holiday
0 stemmers
De oude stad en vallei zijn heel mooi en er zijn nu kerstmarkten door de hele stad dus er heerst ook een leuke sfeer. Verder alle horeca, bars, clubs etc nog open tot na middernacht dus genoeg levendigheid in het weekend. Een dagje in de stad is genoeg, als je meer tijd hebt zou ik ook kasteel Bourscheid of Vianden bezoeken.
Ja ik ook! Mijn vriend eet dus liever brood maar ik kan daar echt niet bij
Duitsland is mooier
Zit dat tieten meisje er nog in? Das de enige die ik ken door Dumpert.
Wij hadden zo’n (vind ik) heel coole oude beeldbuis tv die nog perfect werkte maar mn vader heeft m gisteren net weggedaan
Google zegt me Julia. Geen idee of ze kan zingen
Ik vind het ook zo lomp dat als ik zoek op “kleding+ brede schouders” of “kleding+ brede taille” je tips krijgt hoe je die verdoezelt. Ik wil niks verdoezelen, ik wil kleding die past.
Ik vind dat eindeloze gek3 zo irritant. Lijkt ook niet meer voor de kinderen. Maar voor zoomers en millenials met een midlife crisis die hun jeugd missen.
Oh ik vind Diede juist zo leuk, hoezo is zij je anti-favoriet?