Stel je persoonlijke vraag #32

Het is prima om naartoe te gaan als je al in de buurt bent, maar zou er geen citytrip oid van maken.

2 likes

Ik zat me net te bedenken dat ik dat echt chill vind aan thuiswerken. Gisteren een pan soep gemaakt, nu lekker als lunch eten. Veel lekkerder dan brood.

8 likes

Ja ik vond mezelf ook lelijk van de zijkant maar laatst nam mijn man een foto van mij en m’n zoontje van de zijkant en we lijken vet op elkaar en profil dus vind ik het niet meer lelijk haha.

3 likes

Welke ga ik vanavond voor de zoveelste keer kijken.

• Love Actually
  • The Holiday

0 stemmers

1 like

De oude stad en vallei zijn heel mooi en er zijn nu kerstmarkten door de hele stad dus er heerst ook een leuke sfeer. Verder alle horeca, bars, clubs etc nog open tot na middernacht dus genoeg levendigheid in het weekend. Een dagje in de stad is genoeg, als je meer tijd hebt zou ik ook kasteel Bourscheid of Vianden bezoeken.

2 likes

Ja ik ook! Mijn vriend eet dus liever brood maar ik kan daar echt niet bij

1 like

Duitsland is mooier

6 likes

Zit dat tieten meisje er nog in? Das de enige die ik ken door Dumpert.

Wij hadden zo’n (vind ik) heel coole oude beeldbuis tv die nog perfect werkte maar mn vader heeft m gisteren net weggedaan :sob:

1 like

Google zegt me Julia. Geen idee of ze kan zingen

Ik vind het ook zo lomp dat als ik zoek op “kleding+ brede schouders” of “kleding+ brede taille” je tips krijgt hoe je die verdoezelt. Ik wil niks verdoezelen, ik wil kleding die past.

4 likes

Ik vind dat eindeloze gek3 zo irritant. Lijkt ook niet meer voor de kinderen. Maar voor zoomers en millenials met een midlife crisis die hun jeugd missen.

19 likes

Oh ik vind Diede juist zo leuk, hoezo is zij je anti-favoriet?

:moneybag::moneybag::moneybag: Kunnen alle fans weer nieuwe broodtrommels en dekbedden kopen met de nieuwe samenstelling.

weet iemand wanneer de finale in NL is? Daar ben ik wel benieuwd naar haha!

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy:

6 likes

Ah oké, dat kan ik me voorstellen.
Toen ik haar bij de auditie zag was ik zo onder de indruk, wat mij betreft kon ze zo het stokje van Klaasje overnemen.

Julia vond ik in eerste instantie ook leuk maar zij heeft tijdens de bootcamps een paar keer flink staan vloeken als iets moeilijk was, en dat vond ik best een afknapper.

Luca vind ik verschrikkelijk irritant, ik vind hem zo overdreven. Hij zingt goed maar ik vind hem (in tegenstelling tot Remy) niet goed passen in het plaatje qua voorkomen, gedrag en stem.

2 likes

Diede is openlijk zwarte piet supporter en heeft in 2020 nog geld verdiend met shows waarin dat een grote rol speelt. Ze heeft hier terechte kritiek over gekregen op social media, maar gaat er niet op in. Ze verwijdert alles en blokkeert iedereen die haar er op aanspreekt. Ik hoop echt dat Studio 100 niet met zo iemand in zee gaat.

Trigger warning: foto’s van blackface in onderstaande link

5 likes

jep ik had het ook al enthousiast gelezen maar helaas krijg je er geen tripje naar de noordpool bij.

1 like

Babette :sweat_smile: :sob: Maargoed misschien zou die ook wel tegen zijn gevallen, you never know.
Ik kan intussen nog steeds niet kiezen wie ik écht wil. Bij K3 Zoekt K3 had ik meerdere favorieten en nu vind ik ze eigenlijk allemaal iets missen.

4 likes

Ik kijk het programma niet, dus het enige meisje dat ik heb gezien is eentje in een krap truitje en dat Gert dan heel raar kijkt haha, die staat op Dumpert.

Dacht dat tietenmeisje wel een pakkende term was, sorry.