Kunnen alle fans weer nieuwe broodtrommels en dekbedden kopen met de nieuwe samenstelling.
weet iemand wanneer de finale in NL is? Daar ben ik wel benieuwd naar haha!
Kunnen alle fans weer nieuwe broodtrommels en dekbedden kopen met de nieuwe samenstelling.
weet iemand wanneer de finale in NL is? Daar ben ik wel benieuwd naar haha!
Ah oké, dat kan ik me voorstellen.
Toen ik haar bij de auditie zag was ik zo onder de indruk, wat mij betreft kon ze zo het stokje van Klaasje overnemen.
Julia vond ik in eerste instantie ook leuk maar zij heeft tijdens de bootcamps een paar keer flink staan vloeken als iets moeilijk was, en dat vond ik best een afknapper.
Luca vind ik verschrikkelijk irritant, ik vind hem zo overdreven. Hij zingt goed maar ik vind hem (in tegenstelling tot Remy) niet goed passen in het plaatje qua voorkomen, gedrag en stem.
Diede is openlijk zwarte piet supporter en heeft in 2020 nog geld verdiend met shows waarin dat een grote rol speelt. Ze heeft hier terechte kritiek over gekregen op social media, maar gaat er niet op in. Ze verwijdert alles en blokkeert iedereen die haar er op aanspreekt. Ik hoop echt dat Studio 100 niet met zo iemand in zee gaat.
Trigger warning: foto’s van blackface in onderstaande link
jep ik had het ook al enthousiast gelezen maar helaas krijg je er geen tripje naar de noordpool bij.
Babette
Maargoed misschien zou die ook wel tegen zijn gevallen, you never know.
Ik kan intussen nog steeds niet kiezen wie ik écht wil. Bij K3 Zoekt K3 had ik meerdere favorieten en nu vind ik ze eigenlijk allemaal iets missen.
Ik kijk het programma niet, dus het enige meisje dat ik heb gezien is eentje in een krap truitje en dat Gert dan heel raar kijkt haha, die staat op Dumpert.
Dacht dat tietenmeisje wel een pakkende term was, sorry.
Ik wist wel meteen wie je bedoelde (en ik check nooit Dumpert of dat soort dingen) Ze begon er ook gewoon zelf over, vond het ook redelijk ongemakkelijk.
Heb je vandaag iets gekocht of ga je iets kopen, gezien het black friday is?
0 stemmers
Jeetje dit heb ik geheel gemist. Dat is niet fraai zeg, ze valt nu voor mij wel behoorlijk van haar voetstuk.
Ik heb bewust nieuwsitems van K3 geblokt om geen spoilers te zien omdat wij nog achterlopen in NL. Ik had ook geen idee dat Marthe corona heeft. Ben heel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, ik vermoed met iets als Zoom?
Even nadenken wie ik het dan meer gun. Dan neig ik -ondanks het gevloek- toch naar Julia denk ik.
Ik heb wat skincare gekocht en heb een aantal grote uitgaven gedaan (tv, dure stofzuiger) omdat ik via Tweakers een melding kreeg dat ze in prijs gedaald waren!
Een nieuw begin 3.0
Ik zou dat best willen zien. Helaas hier geen VTM.
Ik heb een gezicht van zo’n halve maan snoepje van de zijkant, of zoals deze optische illusie (dan de heks kant)
Zit de hele dag te stress eten, dus vanavond ga ik misselijk naar bed
Ben jij meer een Bert of ben je meer Ernie?
0 stemmers
En Kato
Dat ligt eraan met wie je bent he, met sommige mensen ben je een ernie en met andere mensen een bert. Ligt echt aan de combinatie
Welke Helmut vind je meer een muzikant en welke een belastingadviseur?
0 stemmers
Bert is meer een zeiksnol dan Ernie, dus daar identificeer ik meer mee