Ik heb geen flauw idee, ik slik hem al zo lang
Ik vind dat het al dan niet heftig voelen van emoties (zowel negatief als positief) en het feit dat die wisselen wel echt vaak op de pil worden gegooid, terwijl er ook best wat anders aan de hand kan zijn.
N.a.v. een gesprek met een vriendin: Zou je het vervelend vinden als je partner goed contact heeft met een collega (van het geslacht waar je partner op zou kunnen vallen en andersom ook) en bij diegene thuis gaat eten, ze samen veel alcohol drinken en je partner zonder bericht om 3 uur in de nacht thuis komt?
Pol is anoniem.
- Ik zou dit vervelend vinden
- Ik zou dit een beetje vervelend vinden
- Ik zou dit liever niet willen hebben
- Ik zou dit niet vervelend vinden
- Anders namelijk…
0 stemmers
Zonder bericht om 3 uur thuiskomen zou ik wel een beetje vervelend vinden want dan ga ik gewoon denken dat je aangereden bent ofzo, maar dat dat met een collega is en wat dan het geslacht van die collega is boeit me echt geen hol
Dat inderdaad.
Ik zou dit hiervan het meest vervelend vinden
Mijn partner heeft zo’n collega en dit komt weleens voor, al zijn er wel andere collega’s bij meestal. Ik vertrouw hem 100%. Ik vind het uiteraard heel vervelend als hij veel later thuiskomt dan gezegd en ik geen contact met hem kan krijgen, maar niet méér omdat hij met een vrouw is…
Edit : wat @Dazed zegt dus
Heb jij de kerstboom al staan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
De pil maakt mij echt vreselijk. Nooit meer ga ik die rotzooi gebruiken
Vieren jullie Sinterklaas?
- Ja, ik heb kinderen
- Ja, ik heb geen kinderen
- Nee, ik heb kinderen
- Nee, ik heb geen kinderen
- Anders
0 stemmers
Ja, ik heb geen kinderen: maar m’n zus sinds 3 jaar wel, daarvoor vierden we het niet en als zij geen kinderen had zouden we er nu ook niets mee doen
Net zoals @Brum, mijn zus heeft 2 kinderen waarvan de oudste nu op een leeftijd is dat hij snapt wie “klaas” is. Daarnaast vierden we het altijd met mijn schoonfamilie maar dit jaar hebben we het gecanceld vanwege de maatregelen. Ik geef zelf meer om kerst en dan doen we altijd lootjes trekken met het gezin.
Trek jij lootjes met kerst? (met vrienden, familie, werk, sport team etc)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Alleen met het forum
Die wafels op het plaatje zijn echt van die wafels die je in Amerikaanse hotels zelf kan maken en die zijn mega smakeloos
Niks met KAAS? 
Ga je bij een hotel ontbijt eerder voor het hartige of eerder voor het zoete?
- Eerder hartig
- Eerder zoet
0 stemmers
Nou 1 ding wat wel goed is aan duitsland vaak is hun hotel ontbijt.
Sowieso zoet. Chocoladebroodjes, donuts, croissantjes 

O is een croissantje zoet? Ook als je er kaas op doet?
Ik heb dat zoet/hartig nooit goed begrepen
Kaascroissants, roerei, afbakbroodjes met KAAS. een hartige pannekoek. Maar ik denk dat in hotels wel vaak meer de zoete kant wordt gekozen.