Ik wist wel meteen wie je bedoelde (en ik check nooit Dumpert of dat soort dingen) Ze begon er ook gewoon zelf over, vond het ook redelijk ongemakkelijk.
Heb je vandaag iets gekocht of ga je iets kopen, gezien het black friday is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Jeetje dit heb ik geheel gemist. Dat is niet fraai zeg, ze valt nu voor mij wel behoorlijk van haar voetstuk.
Ik heb bewust nieuwsitems van K3 geblokt om geen spoilers te zien omdat wij nog achterlopen in NL. Ik had ook geen idee dat Marthe corona heeft. Ben heel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, ik vermoed met iets als Zoom?
Even nadenken wie ik het dan meer gun. Dan neig ik -ondanks het gevloek- toch naar Julia denk ik.
Ik heb wat skincare gekocht en heb een aantal grote uitgaven gedaan (tv, dure stofzuiger) omdat ik via Tweakers een melding kreeg dat ze in prijs gedaald waren!
Een nieuw begin 3.0
Ik zou dat best willen zien. Helaas hier geen VTM.
Ik heb een gezicht van zo’n halve maan snoepje van de zijkant, of zoals deze optische illusie (dan de heks kant)
Zit de hele dag te stress eten, dus vanavond ga ik misselijk naar bed
Ben jij meer een Bert of ben je meer Ernie?
- Bert
- Ernie
0 stemmers
En Kato
Dat ligt eraan met wie je bent he, met sommige mensen ben je een ernie en met andere mensen een bert. Ligt echt aan de combinatie
Welke Helmut vind je meer een muzikant en welke een belastingadviseur?
- Rechts musicus links belasting
- Rechts belasting links musicus
- Allebei musicus
- Allebei belasting
0 stemmers
Bert is meer een zeiksnol dan Ernie, dus daar identificeer ik meer mee
Bertgamot
Het feit dat je dit filmpje plaatst geeft al aan dat je ook een beetje Ernie in je hebt.
Een 100% Bert zou hier niet om kunnen lachen.
Typisch Ernie gedrag
Wie is meer een Jeroen?
- Bert
- Ernie
0 stemmers
En wie is meer Patty Brard?
- Bert
- Ernie
0 stemmers
En is Meneert aart een zure kantoortrut?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Wie zou je eerder tongen?
- Elmo
- Pino
0 stemmers
Ernie is meer een Mitchel
Maar dan wel zo