Ik wil even klagen over hoe vervelend een taartdiagram is. Dus ik ben wel echt een Bert denk ik.
Voor de autorijders onders ons, check jij wel een de website van het cjib of je een boete hebt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Alleen als ik denk dat ik geflitst ben haha
En daarna tuf je hem in zān bek
Een dutje? In die teringherrie? Vind ik knap.
Ik kan overal en altijd wel slapen en de scans zijn vaak op een vroeg tijdstip. Dus ja ogen dicht en op naar dromenland.
Ik check het bijna maandelijks
De bioscoop hier heeft altijd een pauze, dus prima. Vind het irritanter als degene naast me op zān vingernagels zit te bijten, nadat ie daarvoor al een uur popcorn heeft lopen kauwen. Dat was mijn laatste filmervaring.
Dat is minder storend
Ik moest net twee keer en de mensen keken me zo boos aan dat ik maar op de eerste rij ben gaan zitten. Sorry, ik doe het echt niet expres.
Is dat iets wat je zelf zou moeten checken? Ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat je bekeuringen ook altijd per post krijgt
Nee je krijgt ze ook altijd per post. Alleen daar staan ze eerder op. Maar waarom zou je het eerder willen weten?
Dan weet ik of ik zo door kan rijden, of iets moet veranderen
Welke stofzuiger?
Dyson V15! Ging 50 van de standaard prijs af. Alleen oude Dyson producten gaan echt in de aanbieding dus meer hoef je niet te verwachten.
Ben jij
- Linkshandig
- Rechtshandig
- Beide
- Ik ben niet handig
0 stemmers
Kun jij nog de
- Handstand
- Koprol
- Radslag
- Split
- Ik ben al blij dat ik normaal loop
0 stemmers
Heb jij een huisdier?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Je kan maar 2 opties kiezen bij de 2e!
Owww ik weet niet hoe ik dat moet veranderen, sorry!
Ja dat staat er wel maar ik heb er 3 ingevuld en volgens mij rekent ie dat wel mee?
- Ja, ook in het dagelijkse leven
- Ja, maar alleen op het forum
- Nee, ik gebruik of ken dat woord eigenlijk niet
0 stemmers
- Noord-Nederland
- Oost-Nederland
- West-Nederland
- Zuid-Nederland
- Vlaanderen
- Overig / verkeerd gestemd
0 stemmers
- Noord-Nederland