Niks met KAAS? 
Ga je bij een hotel ontbijt eerder voor het hartige of eerder voor het zoete?
- Eerder hartig
- Eerder zoet
0 stemmers
Nou 1 ding wat wel goed is aan duitsland vaak is hun hotel ontbijt.
Sowieso zoet. Chocoladebroodjes, donuts, croissantjes 

O is een croissantje zoet? Ook als je er kaas op doet?
Ik heb dat zoet/hartig nooit goed begrepen
Kaascroissants, roerei, afbakbroodjes met KAAS. een hartige pannekoek. Maar ik denk dat in hotels wel vaak meer de zoete kant wordt gekozen.
Ja een croissant natural vind ik ertussen maar neig denk ik iets meer naar hartig? Volgens mij eet @Eddie elke dag een croissant, is een natural croissant eerder hartig of zoet?
Haha ik doe altijd jam op mijn croissantjes
Heb je wel eens een heel teleurstellend ontbijt buffet gehad? Ik bedoel echt heel slecht
- Nee
- Ja
0 stemmers
Vinden jullie het kunnen om op werk je lunch met vis op te warmen in de magnetron?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heeft een collega van je ooit vis in de magnetron opgewarmd?
- Ja en werd niks van gezegd
- Ja en werd iets van gezegd
- Nee
0 stemmers
Vriendin vertelde dat het op haar werk twee dagen naar vis stonk nadat er collega haar lunch had opgewarmd, dacht dat het een ongeschreven regel was om dit niet te doen.
Jaaa dit doe je toch niet?! Jezus
Ga naar Japan op vakantie. Tenzij je ontbijt met bouillon en rijst prima vindt.
Naar aanleiding van de de documentaire Tell me who I am. Als je hem nog wil bekijken, is dit een spoiler Had de broer wel eerlijk moeten vertellen over hun misbruik verleden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ken jij iemand die ongeveer 10+ jaar jonger óf ouder is dan het gemiddelde van diegenes vriendengroep?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha fuck toch de spoiler bekeken
Why am I like this 
Estelle Cruijff
Ken jij haar persoonlijk?
Nee en ik vond ook dat die broer veel te veel schuld op zich nam en zijn intentie om het goede te doen voor zijn broer heel erg ondergesneeuwd werd in de docu
Pak jij wel eens een kledingstuk wat al in de wasmand lag eruit om alsnog nog een keer aan te doen?
- Ja regelmatig
- Ja heel soms
- Nee nooit
0 stemmers
@Eddie Ah ja, dat kan natuurlijk ook. Die optie vergeten, oeps!
@Nox Nee snap ik, de poll is gemakkelijker te beantwoorden als je tussentijds eens gestopt bent of als je nog niet zo lang aan de pil bent.
@Totoro Ja dat kan natuurlijk ook!
@Kauai Ja is zo, maar er zijn vast mensen die eens gestopt zijn om te ontdekken hoe dat was.
@Luzarl Dan is het lastig aan te geven inderdaad.
@JeMoeder Ja is ook zo.
@Karl_Lagerfeld Dat hoor je van sommigen inderdaad, terwijl anderen er juist weer baat bij hebben. Niets zo ingewikkeld als de pil…
M’n ouders haha! Hebben door een hobby allemaal jongere (nouja… veertigers) mensen leren kennen