Ja sorry hoor, maar die films zijn tegenwoordig allemaal 2 uur. Zelfs een simpele, romantische film of zo’n teen angst film is 2 uur. Ik heb 1 keer het uitgehouden tot de post credits, maar man dat was zo ongemakkelijk. Never again!
Nav een gesprek dat ik met een vriendin had. Heb je je meeste vrienden dankzij de middelbare school? Stel je bent bevriend met Anna die je op de de middelbare hebt leren kennen en via haar heb je Lisa ontmoet waar je nu ook goed bevriend mee bent, dan telt Lisa ook als een connectie die je dankzij de middelbare hebt.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Niet de meeste, wel de beste
Wat een geweldig verhaal! Zo random allemaal
Voor degenen die de anticonceptiepil gebruiken:
- Ik voel emoties door de pil minder
- Ik voel emoties door de pil meer
- Ik heb een lager libido door de pil
- Ik heb een hoger libido door de pil
- Ik heb minder acne door de pil
- Ik heb meer acne door de pil
- Ik ben aangekomen door de pil
- Ik ben afgevallen door de pil
0 stemmers
Minder acne weet ik zeker. De rest weet ik echt niet. Zit al meer dan de helft van mijn leven aan de pil. Zou niet eens weten hoe het zonder is.
Ik zit niet meer aan de pil, maar de enige reden om de invloed te weten is juist als je ervoor of erna geen pil hebt geslikt. En dan bedoel ik niet hoe je was op je 14e voor je ermee begon.
Ik ben nu een half jaar gestopt en het enige verschil is dat ik nu maandelijks ongesteld ben. Beetje jammer haha. Ik zit te twijfelen om weer aan de pil te gaan, maar ik ben bang dat ik dan nu wel ineens heel veel aankom.
Hoe ik het begrepen heb (maar ben geen medicus dus pin me er niet op vast) is dat je tijdelijk wat meer vocht vast kan houden als je begint met de pil, maar dat dit ook weer verdwijnt. Je eetlust kan ook wat veranderen, maar je hebt natuurlijk zelf invloed op wat je in je mond stopt. Dus je zal niet zomaar ineens kilo’s aankomen als je je eetpatroon niet verandert.
Ik heb geen flauw idee, ik slik hem al zo lang
Ik vind dat het al dan niet heftig voelen van emoties (zowel negatief als positief) en het feit dat die wisselen wel echt vaak op de pil worden gegooid, terwijl er ook best wat anders aan de hand kan zijn.
N.a.v. een gesprek met een vriendin: Zou je het vervelend vinden als je partner goed contact heeft met een collega (van het geslacht waar je partner op zou kunnen vallen en andersom ook) en bij diegene thuis gaat eten, ze samen veel alcohol drinken en je partner zonder bericht om 3 uur in de nacht thuis komt?
Pol is anoniem.
- Ik zou dit vervelend vinden
- Ik zou dit een beetje vervelend vinden
- Ik zou dit liever niet willen hebben
- Ik zou dit niet vervelend vinden
- Anders namelijk…
0 stemmers
Zonder bericht om 3 uur thuiskomen zou ik wel een beetje vervelend vinden want dan ga ik gewoon denken dat je aangereden bent ofzo, maar dat dat met een collega is en wat dan het geslacht van die collega is boeit me echt geen hol
Dat inderdaad.
Ik zou dit hiervan het meest vervelend vinden
Mijn partner heeft zo’n collega en dit komt weleens voor, al zijn er wel andere collega’s bij meestal. Ik vertrouw hem 100%. Ik vind het uiteraard heel vervelend als hij veel later thuiskomt dan gezegd en ik geen contact met hem kan krijgen, maar niet méér omdat hij met een vrouw is…
Edit : wat @Dazed zegt dus
Heb jij de kerstboom al staan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
De pil maakt mij echt vreselijk. Nooit meer ga ik die rotzooi gebruiken
Vieren jullie Sinterklaas?
- Ja, ik heb kinderen
- Ja, ik heb geen kinderen
- Nee, ik heb kinderen
- Nee, ik heb geen kinderen
- Anders
0 stemmers
Ja, ik heb geen kinderen: maar m’n zus sinds 3 jaar wel, daarvoor vierden we het niet en als zij geen kinderen had zouden we er nu ook niets mee doen