Stel je persoonlijke vraag #32

Heb je toevallig tips voor glitterkousen die niet afzakken? Want meestal eindig ik alsnog met de kous ergens rond mijn enkel gezakt.

Heb die van &other stories en kiabi en die blijven zitten. Had ook pas van h&m gekocht maar die heb ik nog niet gepast.

1 like

Ik zorg wel dat ik die rand onder mn schoen prop. :pray:

2 likes

Ik zie juist liever een randje sok dan dat het lijkt alsof je je sneakers met blote voeten aanhebt, krijg daar altijd direct zo’n vies zweterig idee bij

38 likes

Ik denk dat het met mijn baggere hotelkeuzes te maken heeft want verder was het eten in Japan natuurlijk 10/10. Maar op één hostel na heb ik alleen in hotels geslapen waar het ontbijtbuffet bestond uit één klein tafeltje met een pan bouillon en witte rijst met van die gedroogde vis.

Same. Alleen al de gedachte van blote voeten in sneakers :face_vomiting::face_vomiting:

4 likes

Oh ik ben het wel eens met Lula ik vind dat echt lelijk zo’n randje sneakersok er net bovenuit. Gewoon nee

Vind je dit lelijk?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Totaal niet lelijk, maar ik vind met lange sokken leuker!

Of gematchte sokken

36 likes

Ik vind sokken rondom de enkel vervelend zitten en mijn comfort vind ik toch wat belangrijker dan wat andere vinden

1 like

Ik draag geen sneakers, alleen laarsjes. Ideale oplossing om niet over sokken te hoeven nadenken. Ik heb dan ook alleen maar niet matchende sokken aan omdat de wasmachine altijd 1 van de 2 opeet.

1 like

Heb je ooit deze krengen aangehad?

afbeelding

• Ja
  • Nee
  • Wtf is dit

0 stemmers

Naarste gevoel ever

Krijg al kriebels als ik ernaar kijk

7 likes

praaaachtiggg in ballerina´s met strikjes en dan onder je driekwartlegging met spijkerrokje

23 likes

Godsamme man!! Ik heb een kleine hele holle voet, dat ding gaat zodra ik 1 stap zet uit.

3 likes

Bleef dit ook zitten?

• Nee vloog direct van mn hak oid.
  • Ja dit bleef daadwerkelijk de hele dag zitten

0 stemmers

2 likes

Heb jij meer een platvoet of een holle voet?

• Ik weet het niet
  • Meer een holle voet
  • Meer een platte voet

0 stemmers

1 like

Als een sok hoger zit dan mijn enkel doet het gewoon zeer en zie je echt zo’n streep (ook als ik sokken 2 maten te groot neem). Dus ik draag eigenlijk altijd enkel sokken en nooit hoge, ergens ben ik daar wel jaloers op.

Ik was nog op een leeftijd dat ik gefascineerd was door die gekleurde elastiekjes dat die beugelbekkies hadden

Je moet echt die versie kopen met van dat soort rubber streepjes aan de binnenkant op de hiel. Blijft de hele dag zitten.

12 likes

Ik klap mijn sokken altijd dubbel bovenin. Dan heb ik bijna geen last van die elastieken band.

2 likes