Stel je persoonlijke vraag #32

Net zoals @Brum, mijn zus heeft 2 kinderen waarvan de oudste nu op een leeftijd is dat hij snapt wie “klaas” is. Daarnaast vierden we het altijd met mijn schoonfamilie maar dit jaar hebben we het gecanceld vanwege de maatregelen. Ik geef zelf meer om kerst en dan doen we altijd lootjes trekken met het gezin.

Trek jij lootjes met kerst? (met vrienden, familie, werk, sport team etc)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Alleen met het forum

1 like

• Pancakes
  • Cereal
  • Bagel
  • Oatmeal
  • Waffles
  • French toast

0 stemmers

2 likes

Die wafels op het plaatje zijn echt van die wafels die je in Amerikaanse hotels zelf kan maken en die zijn mega smakeloos

5 likes

Niks met KAAS? :disappointed:

Ga je bij een hotel ontbijt eerder voor het hartige of eerder voor het zoete?

• Eerder hartig
  • Eerder zoet

0 stemmers

Nou 1 ding wat wel goed is aan duitsland vaak is hun hotel ontbijt.

Sowieso zoet. Chocoladebroodjes, donuts, croissantjes :heart::heart:

1 like

O is een croissantje zoet? Ook als je er kaas op doet?

Ik heb dat zoet/hartig nooit goed begrepen

1 like

Kaascroissants, roerei, afbakbroodjes met KAAS. een hartige pannekoek. Maar ik denk dat in hotels wel vaak meer de zoete kant wordt gekozen.

1 like

Ja een croissant natural vind ik ertussen maar neig denk ik iets meer naar hartig? Volgens mij eet @Eddie elke dag een croissant, is een natural croissant eerder hartig of zoet?

1 like

Haha ik doe altijd jam op mijn croissantjes

Heb je wel eens een heel teleurstellend ontbijt buffet gehad? Ik bedoel echt heel slecht

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Vinden jullie het kunnen om op werk je lunch met vis op te warmen in de magnetron?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heeft een collega van je ooit vis in de magnetron opgewarmd?

• Ja en werd niks van gezegd
  • Ja en werd iets van gezegd
  • Nee

0 stemmers

Vriendin vertelde dat het op haar werk twee dagen naar vis stonk nadat er collega haar lunch had opgewarmd, dacht dat het een ongeschreven regel was om dit niet te doen.

1 like

Jaaa dit doe je toch niet?! Jezus

2 likes

Ga naar Japan op vakantie. Tenzij je ontbijt met bouillon en rijst prima vindt.

Naar aanleiding van de de documentaire Tell me who I am. Als je hem nog wil bekijken, is dit een spoiler Had de broer wel eerlijk moeten vertellen over hun misbruik verleden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ken jij iemand die ongeveer 10+ jaar jonger óf ouder is dan het gemiddelde van diegenes vriendengroep?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Haha fuck toch de spoiler bekeken
Why am I like this :sweat_smile:

4 likes

Estelle Cruijff

1 like

Ken jij haar persoonlijk?