Dit is ook mijn lievelings, maar dan wel met chocolade.
Kocht er laatst een in BE en was zo’n teleurstelling dat er rozijnen (of krenten?) in zaten ipv choclade
Sinds ik in mijn zwangerschap de tic kreeg om te willen kauwen op harde dingen (?) Eet ik iedere avond ijsklontjes onder de douche. Heerlijk. Mijn lievelings ijsklontjes zijn die dikke die hol van binnen zijn
Soms wel, maar af en toe moeten er ook dingen buiten werktijd worden doorgegeven en dan vind ik het fijner als mensen mailen dan wanneer ze me bellen/appen in mijn vrije tijd. Bij e-mail heb ik toch meer het gevoel dat ik zelf kan bepalen wanneer ik reageer.
En de mensen die mijn e-mail hebben stellen meestal ook hele specifieke vragen waar alleen ik ze verder mee kan helpen, algemene dingen komen in de info binnen en die heb ik ook niet op mijn mobiel.
Ja bij een 5 sterrenhotel in Friesland met werk!
Waren allemaal ronde tafels dus je moest zitten naast je collega’s en er was niet echt een buffet maar er waren alleles etaigeres met luxe dingen per tafel. Ik eet alleen vegan, dus ik kon alleen brood met jam eten en nee plantaardige melk hadden ze niet…
Hoeveel zin heb jij in vandaag (10=veel zin, 0=ik zie er ontzettend tegenop)
- 10
- 9
- 8
- 7
- 6
- 5
- 4
- 3
- 2
- 1
- 0
0 stemmers
0, ik moet zo naar de tandarts
Ik megaveel omdat dit mijn ‘weekenddag’ is na 5 dagen werken en vroeg opstaan en ik nu lekker in bed kan blijven liggen
Ja, ik vond water vroeger vies, maar het water in de regio waar ik vandaan kom was ook heel hard. Later is er een leiding aangelegd om zachter water aan te voeren en sindsdien vind ik het ook daar lekker.
Ooh herkenbaar! Mensen vinden me dan echt een snob maar ik heb in 3 regio’s door het land gewoond en in 1 van de 3 was het kraanwater echt niet lekker. Ik moest toen ook elke paar maanden de waterkoker, nespresso en douchekop ontkalken terwijl het advies in de regio waar ik nu woon eens per jaar is. Dronk toen ook veel minder water, zelfs de thee kreeg zo’n viezig wit laagje.
Maar ijsklontjes nemen toch de ruimte in van wat anders drank zou zijn? Dus je krijgt juist minder waar voor je geld. Hoe meer ijsklontjes, hoe minder drank je krijgt. Dus dan ben je juist slechter af (prijstechnisch gezien, niet als je graag nog een slokje water na je cola oid drinkt).
Ze zag denk ik het water van de ijsklontjes ook als een drankje
Niet als je een flesje krijgt, + glas met ijsklontjes
Heb jij een manier om voordat je de deur opendoet te bekijken wie het is? Kijkgaatje/videodeurbel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Stel er wordt aangebeld, je verwacht niemand. Doe je open?
- Nee en ik heb geen manier om eerst te kijken wie het is
- Ja en ik heb geen manier om eerst te kijken wie het is
- Ik kijk eerst wie het is (je kent diegene niet, wat doe je dan) en doe waarschijnlijk niet open
- Ik kijk eerst wie het is (je kent diegene niet, wat doe je dan) en doe waarschijnlijk wel open
- Ik heb wel een manier om te kijken wie het is maar ik kijk niet en doe niet open
- Ik heb wel een manier om te kijken wie het is maar ik doe wss gewoon open zonder te kijken
0 stemmers
Ik heb een kettingslotje op de deur waardoor de deur beperkt open kan gaan. Die zet ik er op als ik niemand verwacht
Overdag wel, s avonds niet. Heb geen manier om te kijken wie het is.
Geen manier om te kijken maar wel om te horen (flat, intercom).
Ik ben benieuwd of jullie jaarlijks uitgenodigd worden door jullie ouders voor kerst of dat jullie je ouders uit zelf uitnodigen? En wie hierin het initiatief neemt?
- Mijn ouders nodigen mij uit voor kerst bij mijn ouders thuis
- Ik nodig mijn ouders uit voor kerst bij mij thuis
- Ik vraag zelf aan mijn ouders of ze willen dat ik langskom of andersom
0 stemmers
We vieren het gewoon sowieso een dag samen, want dat vinden we heel erg fijn. Dus we hoeven het nooit te vragen aan elkaar.
Ik kan het niet zien maar ik heb wel een intercom dat ik kan vragen wie het is. Dus dat doe ik wel bijna altijd.