We bespreken altijd van tevoren bij wie we afspreken (bij mijn ouders, zus of mij) of we gaan uit eten met z’n allen.
Als ik aankom op Utrecht Centraal of Rotterdam Centraal.
5 uur is gewoon midden in de nacht.
Maar je hebt toch recht op pauze? Of heb je maar korte werkdagen?
Heb jij pauze op je werk?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Krijg je pauzes doorbetaald? Dus bv je werkt 8 uur krijg je 8 uur of 7.5 uur uitbetaald?
- Ja
- Nee
- Nvt want geen pauze
0 stemmers
Ik ook hahah! Alles voor 8u vind ik ook te vroeg.
Mijn sportschool biedt nu elke dag om 7.00u de eerste les aan. Vriendin zei dat ze van plan is die te pakken. Nou veel succes meid, zonder mij 
Ik denk dat ik wel zou gaan. Ik heb ook jarenlang vroeg opgestaan voor een baan, op zich wende dat ook wel na een tijdje
Bijna iedereen werkt 8.5 uur in Nederland. Die 0.5 uur pauze zijn vaak onbetaald. Koffiepauze of een klein wandelingetje tussendoor krijg ik wel betaald
maar eigenlijk heb ikbook geen officiele koffiepauze
Ik heb in ieder geval wel al bij mijn team aangegeven dat ik het prima vind om wat af te spreken over sporten tijdens werktijd. Vanaf volgende week werken we waarschijnlijk weer volledig thuis (kon nog even niet ivm drukte) en dan vind ik het zelf ook wel lekker om toch nog wat sportlessen te kunnen doen. Ik denk dat iedereen dan een vaste dag/tijd krijgt waarop diegene kan sporten onder werktijd, dan weet je ook precies wie er wanneer is.
Soms werk ik kortere dagen en heb ik maar 15min pauze, die is altijd doorbetaald. Bij langere dagen komt er 45min onbetaalde pauze bij
Ik zeg dit wel generaliserend, maar bedoel dus 9 tot 5 baan. Die dan vaak tot 17.30 is ipv 17.00.
Ik werk voor uitzendbureaus als bijbaan dus wellicht dat dat anders geregeld is. Altijd diensten van 8 of 8.5 uur en bij mijn vorige werkgever werd er 0.5 uur niet uitbetaald ondanks dat je eigenlijk nooit een half uur onaangebroken pauze kon nemen. Nu wordt het geloof ik wel doorbetaald, ook nu vrijwel nooit een mogelijkheid om een half uur niks te doen. Hier en daar wel 5 minuten natuurlijk, maar een half uur echt niet.
Ik heb dit nu niet meer. Maar ik moest bij m’n ouderlijk huis ALTIJD plassen als ik die witte garage deur zag. Ik dacht echt dat dat heel gek was, maar kennelijk hebben meer mensen dat haha?
Nu ben ik kennelijk bij ons huidige (& vorige) huis niet o geprogrammeerd 
Ik begin woensdag met een nieuwe baan en we werken van 0900-1730. Hoe laat zouden jullie aankomen?
- 0845
- 0850
- 0855
- 0900
0 stemmers
Zouden jullie een doos celebrations meenemen?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Als je zo graag iets mee wilt nemen: pepernoten o.i.d., taaitaai, speculaasjes.
Dat wil ik juist liever niet, omdat die niet in een verpakking zitten.
Ik zou zelf niks meenemen maar vind het wel een heel leuk idee dus ik zeg doen
Ik zou geen celebrations meenemen omdat ik er niet aan zou denken. Maar als mijn nieuwe collega ze wel mee zou hebben op de 1e dag zou ik dat fantastisch vinden. Je zou bij mij meteen punten scoren
Vind jij het fijn of helpen als iemand op je rug klopt als je moet hoesten?
- Nou nee
- Ja
- Weet ik niet
0 stemmers
Ik denk dat ik na 6 weken eindelijk over mn hoestbuien en verkoudheid ben, maar echt sla niet op mn rug. Wie heeft dat bedacht.
Mijn vriend deed dit afgelopen week bij mij als grap heel hard, nou heb hem ff een flinke uitbrander gegeven. Echt achterlijk irritant, werd er agressief van