Vind jij dat je genoeg geld hebt?
- Ja ik heb (meer dan) genoeg geld
- Twijfel, (zou wel meer willen hebben voor het geval er iets gebeurt bijvoorbeeld)
- Nee ik heb te weinig geld
0 stemmers
Ben jij rijk?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vind jij dat je genoeg geld hebt?
0 stemmers
Ben jij rijk?
0 stemmers
Genoeg geld om van rond te komen maar nooit genoeg. Zou opzich wel een Lamborghini willen kopen vanmiddag maar helaas
Genoeg geld om rond te komen (vaste lasten, kleding etc) nu ik nog thuiswoon maar niet genoeg geld om in mijn eentje uit huis te gaan
Er is nu een poll gaande op de radio of je 2 uur (pw) verplicht sportvrij moet krijgen van je baas nu je niet meer na 17u kunt sporten?
0 stemmers
Ik vind sporten belangrijk maar hierbij heb ik zoiets van als dit 1 maand duurt kan je prima thuis of in t weekend sporten.
Er zijn ook zat mensen die t niet kunnen betalen om een aantal x per week ergens te gaan sporten.
Plus veel bedrijven gaan hier al aan onderdoor waarom moeten zij dit dan gaan betalen.
Echt te belachelijk voor woorden.
Ja ik kan dit wel maar veel mensen kunnen dit niet omdat ze geen flexibele baan hebben. En daarnaast doen veel mensen ook een teamsport, dat gaat nu niet meer. En zo stimuleer je sporten wel extra als werkgever dus op zich een goed idee lijkt me
Verplicht is wat overdreven, maar medewerkers in de gelegenheid stellen om 1 a 2 uur overdag vrij te nemen en die uren ās avonds in te halen zou ik wel goed vinden.
Haha ja geen idee ook, heb er totaal niet over nagedacht en ben zelf ook niet de doelgroep maar het idee leek me leuk
Maar zag dus op het nieuws dat een volleybal team nu vanochtend om 5:00 uur ging trainen omdat het 's avonds niet meer kan
Past wel echt bij t beeld wat ik van vollyballers heb. Die nemen hun sport veeeel te serieus.
Lijkt me voor 3 weken een beetje onnodig. Je zou ook in het weekend kunnen sporten of 's avonds met iemand een rondje gaan wandelen.
Hoe hebben die mensen dan de eerste lockdown overleefd? Kan je geen jumping jacks/squats thuis doen of zo?
Ik sport al anderhalf jaar thuis. Met losse gewichten. Niks aan het handje hoor. Er zijn zelfs hele videoās gericht op sporten zonder teveel herrie voor je buren enzo
De sportschool waar ik zit heeft een app. Hierdoor kon je lessen volgen, maar als je veel in de gewichten hangt werkt zoiets toch minder
Als je steun zoekt rond die tijd op het forum, ik ga dit ook doen voor mijn werkdagen op locatie (om 06:15 sporten) dus hierbij je motivatie Je mag me altijd dmāen met hoe verschrikkelijk vroeg en koud en donker het is haha
Dan ook op zn minst voor cultuur, puh!
Jij kunt prima om 17.00 nog een dvdātje opzetten hoor
Waar zou jij liever gebruik van maken:
0 stemmers
Mijn baas heeft een soort van dit vanochtend aangekondigd. Als iemand de kans krijgt (via sportclub of andere weg) om onder werktijd te sporten dan mag dat altijd. Het is alleen niet echt vrij vrij maar meer soort benadrukking van de flexibiliteit in werkuren (want die is er al wel, alleen doet niemand dat haha) want die sporturen moet je gewoon 's ochtends of 's avonds inhalen. Daarbij wordt echt niet op de minuut gekeken, maar het is niet de bedoeling dat je nu elke dag 2u minder gaat werken ofzo.
Zou me echt wel fijn lijken nu, overdag sporten en even werken op het moment dat ik normaal sport.