Oeh, dat durf ik niet! Ik ren weleens in de schemer omdat het dan nog druk is, maar 06:00 vind ik nog te stil. Maar tof dat je dat gewoon doet! Laat je dan iemand weten dat je gaat rennen of niet?
Anderhalve meter geldt ook als ik aan het hoesten ben. Dus rot op met die jatten
Ik heb wel recht op pauze maar meestal niet echt tijd om weg te gaan in die pauze
Alleen als ik me verslik
Ik die dit lees terwijl ik tegenwoordig nauwkeurig uren moet schrijven:

Bij mijn kantoorbaan krijg ik gewoon 8 uur betaald voor 7,5 uur werk + 30 min pauze, bij mān horecabaan krijg ik pauzes niet vergoed
Nah, er zijn zelfs filmpjes voor sporten in appartementen. Zo moeilijk is het echt niet. Net als wat @Lula zegt.
@Schaakmat ach dan zijn je biceps iets gekrompen. No problem
Maar ik heb het denk ik ook wel āgemakkelijkā qua aanpassen.
Het thuiswerken is de grootste aanpassing voor mij en dat vind ik top. Daarnaast heb ik niet veel avond activiteiten, dus dat hoef ik nauwelijks aan te passen en kinderen heb ik ook niet.
Daarnaast spreek ik normaal nooit echt met grote groepen af en aan Kerst heb ik een hekel dus als ik dan niet naar familie kan oid is alleen maar een zegen.
Wat is de reden dat je werkt bij je huidige baan? Kies de drie best passende opties.
- Ik vind mijn dagelijkse werkzaamheden leuk/uitdagend.
- Ik vind het leuk om te werken bij dit specifeke bedrijf.
- De hoogte van het salaris.
- Het idee dat ik iets āgoedsā doe voor mensen/voor de wereld.
- Ik had inkomen nodig en hier was een vacature.
- Ik waardeer de maatschappelijke status van mijn huidige baan.
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Een autist die flexibel is, moet een nieuwe diagnose vragen
We kunnen heus wel flexibel zijn. Maar het kost over het algemeen veel moeite. Dus liever niet
Was ook meer als sidenote bedoeld
Fijnste drogist in NL/Be? Parfumerieƫn doen niet mee
- Etos
- Kruidvat
- Trekpleister
- DA
- Di
- Boots
- Je vergeet er een die nog veel beter is, namelijk
0 stemmers
Ze betaalden ook nog⦠alle andere verzekeringen.
Precies dit. Soms eet ik een broodje achter de computer, soms ga ik een uur lunchen en andere dagen ga ik uitgebreid koffie drinken
niemand houdt mijn vakantiedagen bij of wanneer ik ziek ben.
Kruidvat heeft meer producten voor krullend haar, maar Etos toont overzichtelijker.
Same, maar dat valt tussen 0-100 toch?
Mijn vader weigerde ook echt gewoon bij te dragen wat moest van de IBgroep (gescheiden ouders, op basis van wat je ouders kunnen bijdragen werd dan hoogte van aanvullende beurs bepaald). Maar hij zei doodleuk: nee hoor, klopt niet, ze schatten mān salaris te hoog in, zoveel kan ik helemaal niet kwijt.

Niet om af te doen aan wat ze allemaal voor me betaalden, hoor, maar ze kregen ook mān zorgtoeslag naast dat ze mān zorgverzekering betaalden.
De helft van het college geld, alleen tijdens de 1e 3jr bachelor (toen geswitched naar uni dus alsnog 2jr bachelor en 3jr master betaald zelf haha)
@Konijntje ik vind 100⬠per maand ook nog best veel⦠Met 3 kinderen is dat 300⬠haha. En als je belegging fout gaat⦠dan heb je niks.
Wij kiezen zelf daarom voor sparen ipv beleggen. 0% rente (wel bonus als ze 18 zijn en je hebt de rekening 18jr) maar wel de zekerheid dat het niet verdwijnen kan.
Wauw, als je van dat bedrag uitgaat, is het idd een enorme spaarrekening geweest. Ik ben ontzettend verwend met wat mijn ouders allemaal voor mij betaalden, maar het scheelt wel dat mijn kamerhuur gemiddeld zoān 250 euro per maand was (goedkoopste kamer 215, duurste 300).
215 per maand, die goede oude tijd
ouders van nu zijn een stuk duurder uit als ze dit hun kind allemaal mee willen gevenā¦
Wtf