Stel je persoonlijke vraag #34

Ik heb ook een keer de crisisdienst gebeld van mijn ggz en toen kreeg ik te horen dat dat nummer daar helemaal niet voor was en dat ik morgen maar moest bellen met mijn behandelaar :joy: ben benieuwd wie ik aan de lijn had. Lucifer ofzo

36 likes

Ohja wow nu je het zegt, dat verhaal heb ik ook gelezen ja, heel fijn dat ze daar kracht uit gehaald heeft

Ik zit al jullie spook verhalen te lezen gooit de kat iets om. Naaah hart aanval.

9 likes

Het is een teken van boven :nerd_face:

3 likes

Nee ik scheet 7 kleuren en was alleen, nooit in de gelegenheid geweest om overdag nog eens te kijken helaas.

3 likes

Naar aanleiding van een gesprek in FF Boulevard #7

Heb jij een interne monoloog? Oftewel, hoor jij een stem in je hoofd als je nadenkt, beslissingen maakt etc.

  • Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

1 like

Niet alleen intern, ik heb ook hardop discussies met mezelf als ik alleen ben.

14 likes

Laat het dan echt op een schnitzel lijken, dit kan ook nog door voor een mislukte appelflap etc. Ik mis het schijfje citroen.

2 likes

Ik praat heel veel in m’n hoofd als ik blij ben. Niet per se bij beslissingen oid

1 like

Zou jij hem een like geven?

  • Ja ik vind hem aantrekkelijk
  • Nee ik vind hem niet aantrekkelijk

0 stemmers

Maar zou hem toch een like geven voor de hond :heart_eyes:

14 likes

Niet woest aantrekkelijk, maar ik vind hem er leuk genoeg uitzien voor een like op Tinder oid.

15 likes

Ja alleen als zijn andere foto’s met rolexen en in pak zijn dan zou ik wegswipen. Maar puur deze foto vind ik hem wel cute en hij lijkt normaal.

10 likes

Oh lol is dit die Tinder Swindler? Ik heb dat niet goed genoeg meegekregen om hem te herkennen :sweat_smile:

2 likes

Nee, niet aantrekkelijk dus geen like en de hond is daar nog een bevestiging van.
Edit: ooo lees nu dat hij die van die docu is, heb ik nog niet gezien maar ben wel heel benieuwd!

2 likes

Nee, short king energy

22 likes

Hahah ik wist niet dat het de tinder swindler was. Ik dacht al, brutal dat we zo mannen gaan beoordelen maar I’m in :relieved:

40 likes

Zou jij hier heen kunnen? Een event voor mannen korter dan 1.72 en vrouwen langer dan 1.77 die daten/fwb’en/relatie hebben.

  • Ja
  • Nee, niet de juiste lengtes
  • Geen (hetero) relatie/date/fwb

0 stemmers

Hahaha nouja het scheelt dat ik hem ook in een privejet WAAAAAAR dan ook ter wereld altijd onaantrekkelijk vind. Ewl. En nee dit is geen victim blaming.

Maar @vitaminwater jij bent toch heel lang?

2 likes

Heb jij al eens mensen zien rennen met de politie erachter aan?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes