Stel je persoonlijke vraag #35

Ik zou deze zo dragen, is dit nou echt typisch rgk?

5 likes

Nou ik heb blijkbaar officieel geen verstand van fashion want die onderste passen voor mij precies in het rijtje hysterische sneakers die je zelf regelmatig post en die bovenste zou ik zo zelf dragen :sweat_smile:

4 likes

Dit vind ik RGKarig

16 likes

Wat betekent RGK? :see_no_evil:

4 likes

Haha klik erop

1 like
4 likes

Ik vind dit heel erg een RG vrouwenschoen:

image

6 likes

11 likes

Ja op zich is t mijn smaak niet, maar wat is hier dan net-niet aan en andere sneakers juist-wel? (@anon91169173?)

Valt dit er ook onder? Ik zag laatst hier iemand mee lopen en ze is jonger dan ik. Er zaten ook nog glitters op. Deze is van Gerrie Weber dat is ook zo’n rgk merk voor mijn gevoel.

9 likes

Nee dit shirt is gewoon een powermove

10 likes

Volgens mij heeft iedereen een eigen RGK perceptie

Willen jullie er wel nog even bij zetten van welke winkel/merk het is? Bedankt

2 likes

@anon43983847 die past goed bij die laarzen en bomber :100:

5 likes

Gerry Weber doet me er altijd aan denken dat ik ooit met twee huisgenoten aan het praten was en zij zeiden o ja al onze moeders hebben daar we kleding van, dat is echt iets voor vrouwen van een bepaalde leeftijd toch? En toen zei ik o mijn moeder niet. En toen zei een van ze, nou ja alle vrouwen met klasse dan in elk geval.

Had haar op dr bek moeten slaan.

9 likes

Ik leg het precies zo uit hoor :rofl:

1 like

:joy: Achteraf nog gewoon doen.

Vinden jullie dat jullie ouders of verzorgers zich goed kleden?

  • Ja
  • Nee
  • De een wel, de ander niet

0 stemmers

2 likes

Mijn moeder is heel wat graadjes meer fashionable dan ik. Ik stel haar echt altijd teleur met mijn voorkeur voor saaie basics en mijn vriendinnen bejubelen altijd haar outfits.

2 likes

Wie weet komt wat hij of zij draagt vanzelf terug in de mode. :joy:

Geen spijkerrokken met driekwart leggings graag,

1 like

Die meiden hadden zelf het karakter van een aardappel en hun moeders ook (die hielpen ons verhuizen enzo dus had ik ontmoet). Dus ook toen al dacht ik lol fuck jullie C&A moeders maar toch had ik moeten slaan denk ik

3 likes

:rofl: Ik neem dingen vaak te letterlijk op dus ik was al op zoek naar goed advies. Donkere humor moet kunnen hoor.